Trend IT UP - Under eye concealer & base

18. ruj 2017.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim novu recenziju korektora za podočnjake, nove Trend IT UP (dm-ove) marke koja je od nedavno dostupna u Hrvatskoj. Moje dojmove možete pročitati u nastavku.

Hello beauties, it's time for a review of a concealer & base in one from a new drugstore brand in Croatia – Trend IT UP. 



Trend IT UP kozmetika ima zaista širok asortiman i jako pristupačne cijene. Ja sam se prvotno odlučila za dva proizvoda, koja već nekoliko tjedana koristim. Jedan od njih je upravo ovaj korektor i baza za podočnjake, o kojem vam danas pišem.

Trend IT UP is very affordable makeup brand that offers a lot of products. When I first saw the gondola, I decided to pick up two products, which I was testing out for a couple of weeks now. One of them is this concealer & base for dark circles.


Korektor dolazi u obliku olovke sa spužvastim aplikatorom, a dozira se okretanjem kotačića na dnu pakiranja. Preporučuje se korištenje unutar 6 mjeseci od otvaranja. Nažalost, na samom pakiranju proizvoda se ne nalazi popis sastojaka niti količina koju dobijete. Proizveden je u EU, a cijena mu je oko 30kn. 

This concealer comes in a pen with a sponge applicator. The product comes out thru the sponge while twisting the end of the pen. You should use the product within 6 months. Unfortunately, there's no list of ingredients anywhere on the packaging or the quantity of the product. It's made in the EU, and its price is around 3€.


Postoje dvije nijanse ovog korektora, 010 je nijansa koju ja imam i boje je lososa, dok je 020 blago žuta nijansa. Pri tome naglašavam kako je nijansa 010 zaista svijetla peachy narančasta i da se bez problema može samostalno nositi za prekrivanje podočnjaka. Sam korektor je nekakve srednje gustoće/konzistencije te po mojoj procjeni lagane do srednje pokrivne moći.  Lijepo se stapa s kožom, suši se kroz nekih par minuta, jako je lagan i mislim da ne isušuje područje oko očiju (iako ja s tim rijetko kad imam problema).

There are 2 shades available, 010 is the one I have, a bright salmon shade and 020 which is a light yellow shade. Also, I have to mention that 010 is very light peachy shade which you can wear by itself for covering dark circles. This concealer has medium consistency and offers light to medium coverage. It blends easily and dries within a couple of minutes. It's very light under the eyes and it doesn't dry out your skin (although I don't usually have a problem with that).


Što se tiče uvlačenja u borice, tu nisam najbolji ekvivalent, jer ja prirodno imam nekoliko crta tik ispod donjih trepavica. Inače ga koristim u kombinaciji s mojim voljenim Catrice Liquid Camouflage korektorom, za što veće prekrivanje podočnjaka i posvjetljivanje područja ispod očiju. Koristila sam ga nekoliko puta samostalno i sasvim solidno je obavio posao za no makeup-makeup look.

Also, I can't tell if it creases because I naturally have couple lines just under my lower lash line. Usually, I use this concealer with my beloved Catrice Liquid Camouflage for a full coverage and highlight under my eyes. Also, I used the concealer by itself a couple of times and it was perfect for those no makeup-makeup looks. 


Sve u svemu, korektor kojeg preporučujem svima. Iako, ako imate baš okorjele podočnjake, nisam sigurna da će vas oboriti s nogu. U moju svakodnevnu rutinu šminkanja se uvukao, i za moje potrebe obavlja posao odlično. Pišite mi u komentarima što ste vi isprobali od Trend IT UP kozmetike i kako vam se sviđaju njihovi proizvodi?

I would definitely really recommend this product. If you have very hardcore dark undereye circles, I'm not sure if this is gonna be anything spectacular to you. But, I started using it on a daily basis and it does a good job, in my opinion. Please, make sure to leave me a comment down below about your favourite concealer for dark circles.

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Probala sam shine ruzeve za usne, mat ruz u olovci i olovke za usne.
    Zasad mi se sve sviđa. 😄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam same pohvale za njihove proizvode za usne, olovke pogotovo. Planiram uskoro popuniti kolekciju. :D

      Izbriši
  2. Volim trend it up kozmetiku. Isprobala sam njihove olovke za usne , fantasticne su! Imam ih par , cim se potrose opet ih kupujem. Korektor i nije nesto sto mi treba , vise sam opsjednuta olovkama za usne.

    Charming Coco

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po mojim dosadašnjim dojmovima, mogu reći da se i meni sviđaju... a za olovke sam čula puno pozitivnih dojmova, morat ću ih isprobati uskoro! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty