Mini festive haul - Offertissima, Pepco...

17. pro 2017.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim pomalo drugačiji rezultat kupovine nego inače. 😃 Naime, s obzirom na to da jako volim ovo blagdansko vrijeme, ne odolijevam sitnicama kojih je u ovo vrijeme pregršt u svim trgovinama. Ipak sam ostala razumna, tako da je većina stvari bila jako jeftina. Ako vas zanima što sam to kupovala za poklone i božićne dekoracije, nastavite čitati. 



Odlučila sam kako neću pretjerivati s ukrasima za bor, s obzirom na to da ih kod kuće već imamo dovoljno. Tako sam u Offertissimi uzela ove crvene mašnice sa šljokicama, koje mogu poslužiti i za zamatanje poklona, ali i kao dekoracija na boru. Cijena im je bila 5 kn, a ima ih u različitim varijacijama crvene i zlatne boje. Tu su i male crvene kuglice koje dolaze u pakiranju od 6 komada, a platila sam ih punih 6 kn! 😄 Na prvoj fotki možete vidjeti i celofan za umatanje poklona koji je koštao svega 1,90 kn u Offertissimi, a papir s motivima koji vidite na pozadini je iz Kauflanda i bio je nedavno na akciji za 3 kn!


U Pepco trgovinama su mi oči ostale na svim predivnim ukrasima! Tamo sam uzela ove vrpce za zamatanje poklona za 6,90 kn. Dolaze također s različitim bojama i uzorcima, a ostala sam iznenađena koliko su zapravo deblje od klasičnih velikih vrpci. Tu su se opet našle male rose gold kuglice (uvijek padam na ta mini izdanja!) u pakiranju od 12 komada i koštale su 5,20 kn. Boja im je predivna uživo! U kutijici dobijete i končiće za vezanje.


Na posljetku, u Kiku sam uzela samo ove božićne slatkiše (hrvatski ekvivalent za candy cane? 😃) koji su koštali 8 kn za 6 komada. Također, nisam mogla, a da ne ubacim i jedan kozmetički proizvod, a to je novi Balein balzam za usne No Drama Lama, koji izgleda preslatko, navodno miriše po karameli, a ja sam ga uzela za poklon. Cijena mu je 7,90 kn.

Pišite mi što ste vi kupovali ove godine i volite li božićne dekoracije? Ja obožavam umatanje poklona, iako nisam baš ekspert u tome! 😃

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. offertissima, kik i pepco su zakon :)
    volim tamo kupovati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Iako mi je Pepco nekako mrvicu draži od ostale dvije! :D

      Izbriši

Shine Of Beauty