La Roche-Posay Ultra micellar water

22. lip 2018.

Pozdrav ljepotice, nedavno sam kupila nekakav mini La Roche-Posay set od jedne drage žene s Mojih krpica. U setu se između ostalog, našla i ova micelarna voda. Mislila sam kako je to odlična prilika da je isprobam i kratko vam prenesem svoje dojmove.

Dakle, moje malo pakiranje od 50 mililitara dolazi u plastičnoj bočici s čepom, kao što je čini mi se slučaj i s bočicama od 200 ml i od 400 ml (jedina razlika je u dozatoru ispod čepa). Cijena pakiranja od 200 ml na mojaljekarna.hr iznosi 76,05 kuna, a od 400 ml iznosi 114,98 kuna. Ova micelarna vodica dolazi u 3 varijante: za masnu kožu, za osjetljivu kožu i za reaktivnu kožu, koju sam ja imala prilike isprobati. Proizvedena je u Francuskoj.


Ne sadrži parfem i samim time nema nikakvog mirisa. Šminku lijepo skida, ne pjeni se prilikom korištenja i ne pecka, niti na licu, niti na očima. Za jači makeup, potrebno je natopiti dvije blazinice kako biste skinuli svu šminku s lica. S tekućim ruževima malo teže surađuje, pa će biti potrebno više puta prijeći po usnama kako biste ga skinuli. Inače ne koristim često micelarne vodice, ali koliko me sjećanje služi, Garnierova roza micelarna me ipak znala bolje poslužiti. Pogotovo zato što često znam nositi težu šminku na licu. Ostavlja na dodir ljepljiv osjećaj na licu, i iako piše da je nije potrebno ispirati, ja UVIJEK preporučujem da to napravite. Nije dovoljno samo obrisati šminku s lica, potrebno je umiti lice i prijeći lagano s tonikom, kako biste bili u potpunosti sigurni da ste sve skinuli s vaše kože. 

Sastojci: AQUA/WATER, GLYCERIN, PEG-7 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, POLOXAMER 124, POLOXAMER 184, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, POLYSORBATE 80, DISODIUM EDTA, BHT, MYRTRIMONIUM BROMIDE


Sve u svemu, ako inače nosite minimum šminke ili imate osjetljivu i dehidriranu kožu lica, onda bi vam preporučila da svakako škicnete ovu micelarnu vodicu. Mene je solidno poslužila, nije izazvala nikakve negativne reakcije niti dojmove, ali me ipak nije naročito oduševila. Jeste li ju vi isprobali? 

PS. Ti i tvoja frendica/frend imate priliku osvojiti malo pakiranje LRP micelarne otopine iz druge linije u aktualnom darivanju na mojoj Facebook stranici! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

Shine Of Beauty