BLOGMAS 2018: Makeup Revolution Fast Base stick foundation (F2)

6. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, vrijeme je za recenziju jednog pudera koji se ovo ljeto uvukao u moju kolekciju i zadržao sve do sada. Riječ je o Makeup Revolution Fast Base puderu u stiku. Ako vas zanima koja su moja iskustva s njim, nastavite čitati! 😉


Ovaj puder dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju nježno roze boje kojeg krase minimalistički rose gold detalji. Svako pakiranje presvučeno je prozirnom folijom, tako da  stvarno možete biti sigurni da nitko prije vas nije otvorio puder. Na samom pakiranju nemate gotovo nikakve podatke o puderu osim nijanse i naziva. Inače, puder dolazi u 18 nijansi koje su redom označene od F1 do F18. Po internetskim izvorima navodno sadrži 6.2 grama proizvoda, ali to ne mogu sa sigurnošću potvrditi jer nigdje na Makeup Revolution web stranici taj podatak nije naveden. Cijena mu je na MUR stranici 5 funti (oko 40 kn), dok se kod nas može kupiti na Pink Pandi i u njihovim trgovinama po cijeni od 60 kuna. 


Nijansa koju ja imam i koja mi savršeno odgovara u ovom zimskom razdoblju jest nijansa F2 koju opisuju kao idealnu nijansu za svijetlu kožu s toplim podtonom. Kada puder nanosite on zaista izgleda toplo, ali kada se izblenda na licu, izgleda nekako sasvim prirodno i na licu se čini dosta neutralno. Na fotkama swatcheva na ruci možete vidjeti o čemu konkretno govorim. Formula ovog pudera je toliko predivno kremasta, da imate osjećaj da se u dodiru s kožom topi. Po meni nije jedan od laganih pudera, ali nije ni naročito težak na licu. Nije neugodan za nošenje i s njim nećete osjećati zatezanje u licu čak i tijekom ovog hladnog vremenskog razdoblja.

Malo je bogatije teksture, a sjajnog finiša, pa se stoga na licu gotovo uopće ne suši i potrebno ga je setirati. Daje licu onaj zdravi sjaj bez ikakvog traga shimmeru ili šljokicama. Nudi srednje do potpuno prekrivanje. S jednim slojem ovog pudera možete dobiti solidno srednje prekrivanje, koje onda možete nadograditi do potpunog. Ja ga nanosim tako što povučem otprilike tri crte na oba obraza, jednu na bradu i čelo te vrlo malo na nos. Zatim sve to izblendam uglavnom vlažnom spužvicom za nanošenje šminke ili kistom za puder. Po potrebi dodatno nanesem još pudera na prištiće i druge nepravilnosti kako bi nadogradila prekrivnu moć. 


Što se tiče nanošenja, ako imate suhu ili dehidriranu kožu lica uzmite u obzir da ćete ju morati stvarno dobro pripremiti prije korištenja ovog pudera. Naime, ja sam ovaj puder isprobala i koristila tijekom proteklog ljeta i stvarno mi se jako svidio, od efekta i finiša koji daje, blendanja, pa do toga da se jako dobro ponašao na suncu i znoj nije utjecao na njega. Međutim, kada sam ga ponovno kupila prije nekih 3 tjedna, shvatila sam da nije najbolji izbor za suhokošce (bez obzira na sjaj koji ostavlja), jer može jako izraziti suhe dijelove i onda to izgleda stvarno poprilično cakey, posebno zato što je riječ o puderu kojeg morate setirati, jer bi se u suprotnom prenosio na sve što dotakne vaše lice. Zato ja trenutno koristim ulje za lice prije nanošenja ovog pudera, a nekad ga čak malo i pomiješam s uljem tijekom blendanja, kako bi se što bolje nanio na kožu. Inače, tijekom korištenja ovog puder nisam primijetila nikakve negativne pojave na licu, osip ili prištiće.


Nakon nekih 4 sata nošenja se već lagano prosijam na T-zoni s ovim puderom, odnosno čak i kada ga setiram matirajućim puderom u prahu, sebum nakon nekog vremena izbije na površinu. To nije nešto što mi smeta jer u posljednje vrijeme gravitiram više prema puderima koji daju lijep i umjeren sjaj licu. Uz malu pomoć blotting papirića jednostavno pokupim sebum bez da se puder s tih mjesta skida. Međutim, kako imam naviku dirati bradu ili popravljati ruž oko usana, na tom području mi se vrlo često puder skine s kože bez obzira na setiranje. Osim toga, stvarno mi se sviđa kako se lijepo nosi kroz dan bez ikakvih fleka ili oksidiranja. Veliki plus mu je i to što ga možete nadograditi kroz dan, dakle na dijelovima kože s kojih se skine ga možete ponovno nanijeti bez straha da krajnji rezultat neće izgledati prihvatljivo ili cakey. Inače, nisam primijetila niti da mi značajno izražava pore niti da ih popunjava.

Lijevo - na sunčevoj svjetlosti, desno - pod umjetnim svjetlom

Sastojci: Ethylhexyl Palmitate, Hydrogenated Polydecene, Synthetic Wax, Cera Microcristallina, Tridecyl Trimellitate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Nylon-12, Polyethylene, Triethoxycaprylylsilane, Propylparaben, BHT (+/-) CI 77891, CI 77491, CI 77499, CI 77492


Bez pudera i s jednim slojem pudera

Sve u svemu, meni se ovaj puder jako sviđa i volim ga nositi na svakodnevnoj bazi jer možete s njim manevrirati kako želite i popravljati ga bez puno muke. Da je malo više dugotrajan i da se sam setira, zauzeo bi sigurno vrlo visoko mjesto u mojoj kolekciji! 

Tako se moja potraga za dugotrajnim puderom sjajnog ili barem satin finiša i dalje nastavlja. Ako imate kakvu preporuku za jedan takav puder, obavezno mi pišite u komentarima! Jeste li vi možda koristili ovaj puder u stiku ili više preferirate tekuće pudere? 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Tesko mi je kupiti nijansu pudera na blef. Ovaj tvoj mi vuce na rozo a meni treba neutralni zbog podtona koze. Ali svakako bih ga htjela isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, ali sad nam je ipak malo lakše od kada imamo Pink Panda trgovine i od kada su MUR uveli u pojedine DM-ove prodavaonice. 😊 Što se tiče nijanse, na drugačijoj svjetlosti, drugačije izgleda. Ja znam samo da mi ova nijansa skoro savršeno odgovara tijekom hladnijeg razdoblja!

      Izbriši

Shine Of Beauty