Maske za hidrataciju kože lica

18. pro 2020.


Spominjala sam već kako mi koža u hladnom razdoblju poludi od dehidriranosti zbog suhog zraka, grijanja i hladnoće. Njega lica zato kod mene nerijetko postane kombinacija raznih proizvoda i za održavanje stanja pod kontrolom, nužna je dobra i konzistentna svakodnevna rutina. Kada je preskočim i moja koža poludi, onda su mi "quick fix" uvijek maske za hidrataciju kože. Najčešće je moj izbor neka dobra sheet maska, ali počela sam sve više eksperimentirati i s onim kremastima. U nastavku posta vam donosim neke svoje provjerene, a neke nove favorite te nekolicinu maski koje sam imala želju isprobati. 😊



Prva maska koju moram spomenuti jest Caudalie Moisturizing Mask. Isprobala sam malu verziju maske u sklopu Caudalie seta s Notina početkom godine, i ostala oduševljena! Ostavljam vam link posta da ne ponavljam bazične informacije. Riječ je naime o nešto gušćoj kremastoj maski za lice, koju ja najčešće, za najbolji i dugotrajniji efekt, koristim umjesto noćne kreme. Ujutro se redovito probudim s onim "plump" efektom mekane i nahranjene kože.

Nedavno sam je uz ulja mazala i na opekotine na ruci i tako spriječila suhoću i nastajanje plikova. Ma divota jedna! 🙌 Full-size verzija koju sada imam dolazi u količini od 75 ml, a cijena na Notinu joj je 157,90 kn. Vjerujte mi, nakon samo jednog korištenja, uvidjet ćete razliku na svojoj koži pa zaista opravdava svoju cijenu. Jedan je od mojih kozmetičkih favorita 2020. godine, ali o tome ćete uskoro detaljnije čitati. 😉 


Druga kremasta maska dolazi od grčkog brenda kojega već neko vrijeme želim isprobati, a riječ je o Korres Babassu Butter Mask. Ova maska dolazi u količini od 18 ml po cijeni od 61,29 kn. Proizvedena je dakako u Grčkoj, a preporučuju korištenje unutar 6 mjeseci, što s obzirom na količinu, neće biti problem. Sadrži jedan ugodan, slatkasti miris, koji zaista nije jak. Nešto je rjeđe, lakše i gelaste teksture u odnosu na prethodno spomenutu Caudalie masku. Sastav joj zaista šarolik, a mene je posebno iznenadila salicilna kiselina, koja se doduše nalazi pri kraju popisa.

Masku se preporučuje nanijeti u debljem sloju i nakon 10-15 minuta isprati ostatak s kože, što sam ja svaki put i prakticirala. Znala mi je ponekad biti neugodna na licu, u smislu da me koža zasvrbi, međutim nisam primijetila neke negativne učinke nakon ispiranja maske. Ostavila bi kožu mekom i onako okej hidratiziranom, međutim to za moje trenutne potrebe i afinitete nije bilo dovoljno. S obzirom na količinu vjerujem da ću je brzo i potrošiti, pa ćemo vidjeti hoću li promijeniti mišljenje u međuvremenu.

Nadalje, kao što sam već spomenula, moj prvi poriv kada mi je potrebna dodatna hidratacija su sheet maske odnosno maske za lice u maramici. Odlučila sam isprobati neke drogerijske opcije, kao i jednu masku korejskog brenda, pa vam u nastavku donosim svoje dojmove s korištenjem maski, ali i ostatka seruma s istih. 😊


Neutrogena Hydro Boost Hydrogel maska obećava intenzivnu hidrataciju, proizvedena je u Koreji i dolazi u količini od 30 ml proizvoda. Sadrži hijaluronsku kiselinu, doduše u nezavidnoj količini na popisu sastojaka, a za one osjetljive, tu je i parfem. Riječ je dakle o gel maski koji dolazi u 2 dijela, a smještena je na 2 folije, što osobno smatram nepotrebnim. Ono što je izdvaja od mnogih maski koje sam do sada isprobala je činjenica da ima izrezan dio i za usne, kojega možete staviti na usne ili jednostavno podvrnuti na bradu, poput onih čestih isječaka ispod očiju. 

Ugodnog je svježeg, ali nenapadnog mirisa. Bila mi je zaista ugodna na licu i nije me peckala nigdje, iako sam je stavila nakon korištenja mehaničkog pilinga. Držala sam je na licu između 20 i 30 minuta, a za to se vrijeme serum jako lijepo upio u kožu, pa nije bilo ni onog ljepljivog traga na koži nakon skidanja maske. Serum koji je u vrećici nakon korištenja ostao je jako vodenast, pa vjerujem da je tu igrao bitnu ulogu. U konačnici, maska mi je ostavila kožu mekom i solidno hidratiziranom, spremnom za ostatak rutine njege. Cijena ove maske na Notinu trenutno iznosi 25,29 kn. 


Garnier Moisture+ Aqua Bomb masku u maramici mi je još prije nekoliko godina preporučila jedna kolegica, međutim ja sam je s vremenom totalno zaboravila. Kad sam je ugledala na Notinu na sniženju, odlučila sam je konačno isprobati. Namijenjena je dehidriranoj koži, dolazi u 32 grama, a proizvedena je u Kini. Trenutna cijena na Notinu joj iznosi 14,50 kn. Sadrži ekstrakt nara i hijaluronsku kiselinu, ali i alkohol i parfem. 

Ugodnog je svježeg mirisa i prianja dobro na kožu, osim što ima relativno male otvore za oči. Tijekom korištenja mi je lagano hladila kožu. Nije me peckala niti izazvala negativne reakcije kože. Nakon skidanja maske, dok se vodenasti serum upijao, koža je na dodir bila lagano ljepljiva. Koristila sam je navečer prije spavanja, a ujutro nakon korištenja, koža mi bila mekana i lijepo hidratizirana.


Petitfée Gold Hydrogel sheet masku sam ubacila zato što sam prepoznala ovaj korejski brend koji inače ima popularne maske za okoloočno područje. Pomislila sam da onda ni maska za lice ne bi bila loša i imala sam pravo! 😊 Ova maska dolazi u količini od 32 grama, a proizvedena je u Koreji. Cijena na Notinu joj je bila 27,20 kn. Navode kako sadrži 24-karatno zlato, ali se u sastavu kriju i alkohol, parfem i parabeni. Kao i Neutrogenina, ova maska je gel teksture i dolazi u dva dijela.

Smještena je u nekoliko nepotrebnih plastičnih omota i folija, pa ju je najbolje stavljati iznad umivaonika. Odlično prianja na kožu, ne pecka niti svrbi. Na samoj maski se nalaze i vrlo sitne zlatne šljokice (a možda i samo zlato? 🤔), koje kasnije nisam primijetila na licu. Držala sam je na licu nešto više od 20 minuta, tijekom kojih se gotovo sam serum u potpunosti upio u kožu. Nije bilo ljepljivog traga, a koža je bila zaista divno nahranjena i mekana na dodir.

Od svih maski koje sam isprobala s niti jednom nisam imala loše ili neugodno iskustvo, ali moram izdvojiti dvije koje su me najviše oduševile - moj godišnji favorit, Caudalie Moisturizing Mask te jedno novo korejsko otkriće, Petitfée Gold Hydrogel maska. Mislim da njih dvije definitivno zaslužuju puno više pozornosti, pogotovo ako se patite s isušenom i dehidriranom kožom! 😊 Koje vi hidratantne maske za lice koristite? Pišite mi u komentarima! 😉

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty