Byphasse tonik za čišćenje lica s ružinom vodicom

21. stu 2015.

 Pozdrav ljepotice,
vjerujem da većina običnih djevojaka i žena često ne vodi previše računa o njezi svoga lica. Nekima se sve to ne da, neki jednostavno ne žele trošiti novac, a neki smatraju da kremice nemaju smisla i da ih koriste i kupuju jedino šminkerice.

Hey beauties, I believe that most of the girls and women out there doesn't take a lot care about skincare routine. Some women think it's unnecessary and some of them doesn't want to spend their money.

Danas vam želim predstaviti tip proizvoda koji je u mojoj svakodnevnoj rutini najčešće bio zanemaren (čitaj: nekorišten). Riječ je kao što već znate i iz samog naslova o toniku za lice brenda Byphasse.

Today I want to show you a product which was mostly ignored in my skincare routine (read: unused). And it's about a tonic from the brand Byphasse.

Byphasse je španjolski brend koji se početkom ljeta pojavio na našim policama. Imaju različitih proizvoda u svom asortimanu po pristupačnim cijenama. A jedan od poznatijih u našoj blogosferi jest upravo ovaj tonik.

Byphasse is a Spanish brand which came in Croatia by the beginning of this summer. They have different products in their assortment at affordable prices. The most famous and talk-about product in our blogosphere is right this tonic.

Tonik dolazi u količini od nevjerojatnih 500ml (16.9. fl. oz.) a cijena mu je nekih 25 kuna u dm-ovim prodavaonicama.  

This tonic comes in a quantity of incredible 500ml (16.9. fl.oz.) and the price is around 25 kunas (3.5 $) in our Drogerie-markt stores (here in Croatia).

Ne sadrži alkohol (hvala Bogu!) ali sadrži jedan jako lijepi mirisni sastojak – ružinu vodicu.  Ostale sastojke možete vidjeti na slici na kraju posta. Također, ovaj proizvod se preporučuje za sve tipove kože.

It doesn't contain alcohol (thanks God!) but it contains one very nice scent – rosewater. All other ingredients you can see on the picture at the end of this post. Also, this product is recommended for all skin types.



Sad kad smo riješili osnovne informacije, htjela bi se nadovezati na početak posta. Dakle, u mojoj svakodnevnoj rutini rijetko kad je bio zastupljen tonik, ponajviše zato jer sam ga u neku ruku smatrala nepotrebnim. No, kad je ovaj brend došao u dm, proučila sam neke njihove proizvode i odlučila isprobati ovaj tonik. Odmah ću reći da sam oduševljena njime!

Now when we're done with all basic informations, I wanted to elaborate at the beginning of this post. So, in my skincare routine tonic was often unused because I thought it is necessary. But, when this brand came in the Croatia market, I decided to try it out. I'll tell you right now that I love it!

Koristim ga već 3 mjeseca otprilike, i to čak 2x dnevno (da, dobro ste pročitale! :)), ujutro prije šminkanja i navečer nakon čišćenja lica.

I use it for almost 3 months, twice a day (yes, twice! :)), in the morning before my moisturizer and at night, after cleansing my face.

S obzirom na to da sam ga počela koristiti dok je ljeto još trajalo, nisam primijetila neku veliku promjenu. No, početkom jeseni jedan cijeli tjedan ga nisam uopće koristila, kako bi vidjela postoji li ikakva razlika. I pojavila se!

I start to use this product in the summertime, and I didn't see any change in my skin. But, by the beginning of the fall, I decided that I won't use it for one whole week, and I saw a big difference!

Naime, ja inače imam mješovitu kožu lica, obrazi su mi skloni isušivanju (zbog korištenja agresivnih preparata za masnu kožu te proizvoda s alkoholom!) dok mi je T-zona sklona aknama, izlučivanju sebuma i pojavi raznih nepravilnosti. Za samo tjedan dana ne-korištenja ovog proizvoda, primijetila sam da mi je koža na obrazima nekako suha i da mi se počinju pojavljivati flekice ispod samog površinskog sloja.

Normally, I have a combination skin type, my cheeks tend to go very dry while my T-zone is very oily and acne prone. For only one week of not using this product, I noticed that my cheeks are starting to get dry and there also were some dry spots that were starting to show.

I naravno, vjerno sam se vratila ponovnom korištenju, jer ovaj proizvod super miriše, onako lagano, ne previše intenzivno, a lijepo hidratizira i čisti moju kombiniranu (mješovitu) kožu lica.

Of course, I got back to this product because I enjoy in its scent which is very light, not too intense, and it hydrates my skin at the same time.


Slažem se s tvrdnjom da bi bio pogodan za sve tipove kože, kao što i po mome primjeru možete vidjeti – ne isušuje dodatno, ne proizvodi akne i sve male gadosti na masnoj koži, a brzo se upija.

I agree that it is compatible for all skin types, which you can actually see in my example – it doesn't dry out the skin, it doesn't cause acne and all those nasty little things on oily skin, and also, it absorbs quickly.

Jedina moguća negativnost u vezi ovog tonika jest upravo njegova količina, što znači da baš i nije kompatibilan za putovanja. No, to se lako riješi ako si nabavite set putnih bočica (Essence ima jedan takav).

The only possible negative thing about this product is the size, which is not travel friendly. But, you can easily solve that by buying a little set with travel bottles (Essence has one set in their assortment).

Ali, sve u svemu, jedan jaaako dobar proizvod s kojim ću se zasigurno još dugo družiti. Recite mi, jeste li ga vi isprobale? Možete li mi preporučiti još neki njihov proizvod? Jako bi voljela isprobati još ponešto. :)

But, overall, it is one very good product which I will use for sure. Tell me, did you try it? Can you recommend me some product for my skin type? Write me down in the comments below! :)



With love, Ana <3

Broj komentara: 12

  1. Probala i isto sam kao ti smatrala tonik potpuno nepotrebnim dok nisam ovaj probala. Odličan je cije i količina super super. Da bar imaju još i maleno pakiranje za putovanja i ne bih se odvajala od njega ikad 😁😂

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala, mada zelim da promenim trenutnu rutinu, tako da ukoliko ga nadjem u dm-u. bacicu oko na njega :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. imam ga i ja i stvarno je odličan, sve pohvale :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao sad stvarno ne znam hocu li kupiti ovaj ili Afroditin za osjetljivu kozu :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja svakako preporučujem ovaj, jer je omjer cijene i kvalitete odličan! :)

      Izbriši
  5. Mislim da nema osobe koja nije odusevljena ovim tonikom :D Zbog ogromnog pakovanja preručila sam deo tonika u ambalažu sa pumpicom i u toniku dana prsnem par puta na lice radi osveženja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se :D sviđa mi se ta ideja... pogotovo za ljetne dane! hvala za inspiraciju :)

      Izbriši
  6. Obožavam ovaj tonik. Svako večer ga nanesem na lice prije spavanja. Divan je! :)

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty