Essence make me brow gel maskare

11. stu 2015.

Pozdrav ljepotice, 
danas vam donosim svoje dojmove o Essence make me brow gel maskari za obrve.

Naime, ova maskara za obrve je jedan od noviteta koje je Essence prije par mjeseci uveo u svoj asortiman.  Postoje (nažalost) samo dvije nijanse ove maskare, a  tamniju nijansu ste mogli vidjeti u mom ljetnom New in postu.

Hey beauties, today I'm going to tell you my impressions about Essence make me brow gel mascara for eyebrows.
Firstly, this mascara is one oft he Essence newest releases. There are (unfortunately) only two shades, and darker shade you may see in my summer New in post.

Svjetlija nijansa – 01 blondy brows,  je jako lijepa nijansa za plavuše, kao što i samo ime kaže, dok je tamnija nijansa – 02 browny brows, tamno smeđa nijansa, koju bi, po mome mišljenu mogle koristiti i dame s nešto tamnijom kosom.

Ispočetka sam ove maskare viđala jedino u Mulleru i u dm-ovim koji imaju Essence-ov stalak od 2m, no od nedavno sam primijetila da ih ima i u malim dm prodavaonicama s običnim Essence stalkom, što je veliki plus.

Dolaze u količini od 3.8 ml (0.12 fl.oz) i cijena im je 22kn.

The lighter shade - – 01 blondy brows is very nice shade for blondes, as its name says, while the darker one  – 02 browny brows is a dark brown shade, which could suit even darker hair ladies.

At the beginning, I've seen these only in Muller drugstores and Drogerie markt, which had a 2m long Essence stand. But, now it's available in every drugstore which has Essence stand.

They come in quantity of 3.8ml (0.12 fl.oz) and they cost around 22kn (3$).


Ono što mi se jako sviđa u vezi ovih maskara jest njihova četkica koja je jako mala, što vam omogućuje precizno nanošenje. Četkica sadrži sićušne čekinje koje olakšavaju nanošenje i začešljavanje obrva.

Jedino što može biti zeznuto je samo nanošenje. Vrlo je lako pretjerati s ovom maskarom, zato jer je kao prvo, jako pigmentirana, a kao drugo, puno proizvoda ostane na četkici, čak iako pokušate odstraniti malo proizvoda od sam rub „tubice“.

The thing I like the most about these mascaras is that they have tiny brush which enables precise application. The brush has tiny fibers which make application easier.

The only thing which can be a little difficult is the method of application. It's easy to go overboard with these mascaras, because they're very pigmented, and there's so much product on the brush which you can't remove easily.


Meni se ovaj proizvod jako sviđa i koristim ga svakodnevno kao završni touch u popunjavanju obrva. Na samom početku obrva koristim svjetliju nijansu, a na ostatak nanesem tamniju. Lijepo mi začešlja obrve i doda efekt punijih obrva.

Ne mogu reći da je kao ljepilo i da će vam obrve ostati na istom mjestu cijeli dan, ali mogu reći da će biti poprilično postojane. Koristila sam ga jednom prilikom samog, bez ikakvog proizvoda ispod, i svidio mi se učinak, zato jer tako možete nadograditi intenzitet koji želite postići. Jedino treba pronaći način nanošenja koji će vama pasati.

I like this product and I use it on a daily basis for the final touch in defining my brows. I use both shades on my eyebrows to get some natural look. They give a „volume“ to my brows and the look fuller.

I can't tell you this mascara is like a glue and that your brows will stay in the same place whole day, but I can say that they would be quite stable. I once used one of these mascaras alone, without any additional product underneath, and I liked the way it looked, because you can build the intensity you want. But, you need to find a good method of application which you prefer.

Pišite mi u komentarima kako vam se svidio post? Jeste li isprobale ovaj proizvod, koji su vaši dojmovi? :)


Write me down in the comments how did you like this post? Did you tried this product, what are your impressions?


With love, Ana <3

Broj komentara: 14

  1. Hmm privlače me ovi malci ali nisam još isprobavala zbog nijansi. Čini mi se kao da tamnija iz tvojih swatcheva je dosta hladnijeg tona tako da bih možda prije probala nju nego svjetliju. Iako sam plavuša ja volim kad su mi obrve tu i vide se hahah :D Inače izgledam kao da ih opće nemam. Ali opet to je stvar osobnih preferencija. Cijena je čist ok moguće da ću isprobati jer sam u potrazi za novim proizvodima za oblikovanje obrva. Ovaj post mi je baš sjeo u pravo vrijeme ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je drago da ti je bio od pomoći :) iskreno, ne znam što bi ti preporučila što se tiče nijansi, jer su na swatchevima lijepo i ravnomjerno razmazani, dok inače na obrvama tamnije izgledaju :)

      Izbriši
  2. Imam i volim ovaj proizvoe do neba, koristim ga svaki dan kada popunjavam obrve :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš ti je super post. Tamniju nijansu kupujem prvom prilikom :)

    nikolinasbeautyworlds.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) svakako isprobaj, vrijedno je tih 22kn ;)

      Izbriši
  4. auu, moram da probam ovu tamniju nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Od kako sam ih vidjela u dm-u želim ih kupiti, a ovim tvojim postom sam 100% sigurna da budem. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam tamniju nijansu i obožavam ju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja isto :) bilo bi odlično kad bi uveli još pokoju nijansu!

      Izbriši

Shine Of Beauty