Empties #5

15. sij 2017.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim još jedan u nizu empties postova. Nisu prikazani baš svi proizvodi koje sam potrošila u posljednjih nekoliko mjeseci, već jedan mali dio koji sam sačuvala. ☺

Ovog puta, krenut ćemo od dekorativne kozmetike koje nije bilo puno. Essence Cool nude ruž koji sam jako voljela (klik na recenziju) i kojeg su nedavno izbacili iz asortimana, zatim voljeni Catrice Liquid Camouflage korektor (recenzija), koji je, po meni, najbolji izbor iz drogerije, uzimajući u obzir kvalitetu i cjenovni rang, te Revlon Colorstay puder za mješovitu do masnu kožu, koji mi je bio fenomenalan, i svakako ga na proljeće ponovno kupujem, jer mi je koža trenutno više suha i dehidrirana nego masna.


Essence Allabout matt transparentni puder u kamenu kojega sam uspjela potrošiti do kraja iako mi se pakiranje odavno pokidalo. Solidan proizvod, iako ja za matiranje preferiram Coty Airspun puder u prahu (recenzija). Tu je i mini Signal Glossy chic pasta za zube za izbjeljivanje, koja ne pravi drastičnu razliku vašim zubima, ali se svakako razlikuje od drugih pasti za zube. Lip smacker Raspberry jelly stick za usne miriše diiivno, daje laganu boju usnama, ali slabo hidratizira usne.


Bvlgari Omnia Crystalline parfem, jako lijep, intenzivan, a opet sofisticiran miris. Kad budete u prilici, svakako ga probajte u drogeriji. Oriflame kremicu Moisture Concentrate sam obično koristila preko dana prije nanošenja šminke, zato što je lagana, brzo se upija, i pogodna je za moju masnu/mješovitu kožu. I naravno, proizvod kojeg uvijek imam i stalno kupujem i trošim je Balea osvježavajući gel za umivanje lica. Praktičan za putovanja, a ovo malo pakiranje će vam potrajati i više nego što mislite.


Nivea Cashmere moments gel za tuširanje ugodnog neutralnog mirisa, kremaste teksture, jako ugodan za korištenje i nježan prema koži. Duschdas Shower feeling dezodorans, solidan proizvod, niti imam nekih zamjerki niti me oborio s nogu. Dok za Syoss suhi šampon već imam. Sadrži neki ugodan miris, raspršivač radi bez problema, cjenovno je između Balee i Batiste, ali nije nadmašio Batiste Cherry, tako da ga više neću kupovati.


Duchesse blazinice iz Muellera su mi super, dugo traju i često ih se može naći na sniženju. Već spomenuti Batiste Cherry suhi šampon u mini izdanju je fantazija za sve nas kojima se kosa brzo masti. Nanesem ga na određeno područje – uglavnom je to tjeme, ostavim 1-2 minute da djeluje, nekada i manje, prođem prstima i dobro protrljam kosu, i voila, nema bijelih fleka ili tragova, kosa lijepo miriše, i izgleda svježe. Babylove vlažne maramice sam koristila jedno vrijeme, bile su mi presuhe, ako se ne varam. Mogu poslužiti, ali nisu mi favorit.

I eto, drage moje, to bi bilo sve od mojih potrošenih proizvoda. Pišite mi u komentarima što se kod vas trošilo, jeste li možda isprobali neki od ovih proizvoda i kako su vam se svidjeli?


With love, Ana ♥

Broj komentara: 8

  1. Obožavam vidjeti dekorativu u emptiesima!!! Ja ne znam da li sam ikada uspjela potrošiti ruž za usne, ali jedan je opasno blizu!! :) Svaka čast!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha :D hvala ti! istina, dekorativa se uvijek teško troši.. ali kad su to proizvodi koje voliš, moguće je! :)

      Izbriši
  2. Fina kolicina potrosenih stvarcica. Gdje ti kupujes svoje revlon pudere, znam da ih nema svugdje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ovaj primjerak uzela u Mulleru u Osijeku, iako znam da njihov stalak nema svaki Muller. Vidjela sam da ga isto ima u pojedinim Kozmo drogerijama. :)

      Izbriši
  3. Nivea gel i babylove maramice bas trosim :) Parfem cu posnjofati cim uhvatim priliku. Catrice korektor je bas odlicne prekrivne moci,a nije skup

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, za te novce ne možeš naći boljeg! :)

      Izbriši
  4. Svaka čast na potrošenom ružu! Stvarno se to rijetko viđa :D
    Slažem se s tobom kad je riječ o Catrice korektoru, sama ga imam, već je pri kraju, ali najbolji do sada što sam ga probala definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :D Ma ja bez tog korektora nikada ne ostajem, uvijek me panika uhvati kad vidim da mu se nazire kraj! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty