Essence Camouflage 2 in 1 make-up & concealer

16. velj 2017.

Pozdrav ljepotice, sunce je konačno natjeralo i mene na novi post! Ako ste zainteresirane za par riječi o ultra pristupačnom Essenceovom Camouflage tekućem puderu, nastavite čitati. ☺


Dakle, Essence Camouflage 2 in 1 make-up & concealer tekući puder, kao što mu i samo ime kaže, tvrdi kako svojom kremastom formulom sjedinjuje korektor i puder u jedno prekrivajući sve nedostatke Vaše kože. Dolazi u simpatičnoj narančastoj tubici od 30ml, u nekoliko nijansi po cijeni od svega 30-ak kuna. Meni najsvjetlija nijansa, 10 ivory beige, odlično odgovara tijekom ovih zimskih dana, a čini mi se da je više neutralnog ka toplom podtonu, ne mogu točno odrediti. Smatram da bi mogli uvesti još jednu svjetliju nijansu i po mogućnosti više tamnijih nijansi. Puder sadrži nekakav umjetni miris, koji se prilikom aplikacije ne osjeti. Po meni ovaj puder ima solidno srednje prekrivanje koje je nadogradivo, ali ne previše. Formula je zaista kremasta i lagana na licu. 

Nijansa 10 ivory beige na umjetnom svjetlu (lijevo) i prirodnom svjetlu (desno)

Ja ga koristim tako što puder (koristim otprilike količinu zrna graška za svaki obraz i T-zonu) prvo nanesem plosnatim kistom, a nakon toga ga utapkam sa spužvicom. Naglašava suhe dijelove na licu, veće nepravilnosti i prištiće ne može potpuno prekriti, a ostavlja mat finiš. Na meni ovaj puder u prosjeku traje nekih 5 sati, nakon kojih se počinjem već prosijavati na T-zoni. Pri tome, uzmite u obzir i to da sam ga ja koristila tijekom hladnih dana i samim time i koža mi nije tako masna, kao što bi to bio slučaj u ljetnim mjesecima. Ono što me najviše živcira kod ovog pudera jest to što jednostavno ne mogu pokupiti sebum koji se pojavi na T-zoni, jer se zajedno s njim i puder počne skidati. 

Sastojci

Sve u svemu, solidan puder za dnevne varijante, iznenađujućeg prekrivanja s obzirom na cijenu. Preporučila bi ga najviše osobama s normalnim tipom kože, a i masnokošcima u zimskom razdoblju. Nakon što potrošim ovu tubicu, vraćam se svom voljenom Colorstayu, a ovaj puder možda opet uzmem u nekom hladnijem razdoblju.

Jeste li vi probali ovaj Essenceov puder? Pišite mi u komentarima!  


With love, Ana ♥

Broj komentara: 6

  1. Da, imam ga. U toj nijansi. Meni je dobar. Vrlo rado ga koristim. I imam normalnu kozu. Ali mogla bih ga i ja nanositi plosnatim kistom, tog se nisam sjetila. Ali spuzvicom ga svakako nanesem do kraja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad ga prvo nanesem plosnatim kistom i razmazem, pa tek onda utapkam spuzvicom, cini mi se da daje puno bolje prekrivanje. Svakako isprobaj! ;)

      Izbriši
  2. Probala čim je došao kod nas i odmah se zaljubila u njega :D cijena mu je super dovoljno mi prekriva a opet najsvjetija nijansa koju imaju je taman idealna za moju put :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i kod mene! Iako, opet ima ljudi koji su i svjetliji od mene, pa smatram da bi mogli uvesti jos pokoju nijansu! :)

      Izbriši
  3. Anonimno2/16/2021

    Dali se mozda uspje dobiti negdje ovaj Essence puder

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, mislim da je povučen iz prodaje. 🤔

      Izbriši

Shine Of Beauty