New in #4 - The Ordinary, Nabla, Isana...

2. tra 2017.

Pozdrav ljepotice, jesmo li za malo nove kozmetike? 😊 Uvijek imam problema s ovakvim tipovima postova, jer gotovo nikad ne kupujem sve u jednom periodu, i kako stvari pristižu, tako ih i koristim. Ali evo, skupila sam nekoliko proizvoda koji su relativno noviji. 



Bilo je tu najviše preparativne kozmetike, ali i nekih sitnica dekorative. Jedan od prvih proizvoda, koji sam automatski kupila nakon što sam potrošila zadnje pakiranje je Byphasse tonik za čišćenje lica koji ne sadržava alkohol, što znači da ne isušuje kožu, a koristim ga već dugo vremena i obožavam. Dobio je i svoje mjesto na blogu, pa za recenziju kliknite na LINK. Isana dezić je bio poklon, ali je tek sad došao na red za korištenje, i jedino što mogu reći je da divno miriše! Aveo odstranjivače laka koristim isto tako dugo, iako mi je zeleni bio najdraži, njega su ukinuli, tako da i ovaj od lubenice prolazi. 


The Ordinary je preparativna kozmetika koju je Wayne Goss strašno nahvalio, nakon čega su počeli hvalospjevi i drugih beauty bloggera, pa sam se i sama odlučila isprobati nešto od njihovog asortimana. Uzela sam 5% Lactic Acid koji sadrži i 2% hijaluronske kiseline, te 2% hijaluronski kiselinu s B5 vitaminom. Neću o njima ništa posebno pisati, jer su već neko vrijeme u procesu testiranja, tako da ću o njima pisati zasebnu recenziju.


Baleinu Urea kremu sam uzela nakon mnoštva pozitivnih recenzija, koristim je već neko vrijeme dvaput dnevno, i nisam još uvijek potpuno sigurna čini li nešto posebno mojem okoloočnom području ili ne. Sun dance kremu s SPF-om sam jedva uspjela naći u drogerijama, to sam vam već na Facebook-u pisala, a bila mi je prijeko potrebna zbog prethodno spomenutih kiselina. Balea gel za umivanje je valjda proizvod kojeg uvijek mora biti i u New in postovima i u Emptiesima. Najbolji gel za umivanje za sve tipove kože, posebice za osjetljivu!


Nabla paletu sam uzela još sredinom 2. mjeseca na krpicama, ako se ne varam. I nakon skandala sa Z palette brendom, drago mi je da sam se odlučila za Nablu! O Essence Rainbow highlighteru sam vam pisala recenziju, i sad možete vidjeti koliko ga mukotrpno trošim. #noshame Tu se u zadnji tren našao i CHICnotes koji ste u dm-u mogli zamijeniti za 50 active beauty bodova, uz knjižicu s popustima. 


I na kraju, tu su se našla i dva favorita čije sam zalihe obnovila, a to su Catrice Liquid Camouflage korektor i Essence longlasting lipliner u nijansi 05 Lovely Frappuccino, nijansa koju zaista obožavam nositi na usnama! Tu se impulzivno našlo i novo Essenceovo refil sjenilo u nijansi 13 Snowflake, koja je divna bjeličasta shimmer nijansa. Na swatchevima izgleda diiivno, ali tu pigmentaciju nikako ne mogu postići na kapcima, a probala sam već nekoliko puta. Iako, za unutarnji kut oka ili mrvicu na vrh jagodica kao highlight, posluži svrsi. 

Pišite mi u komentarima što ste vi novoga kupovali i za što biste htjeli čitati recenziju?

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Tonik nisam probala,ali sad cu bacit pogled na njega :) Boljeznica je bas slatka i uopce ih nisam primjetila. The ordinary-imam par stvari na popisu za kupovinu,ali sam odlucila pricekati jer imam jos dosta kozmetike koju treba potrositi. Ne znam jesi li isprobala,ali avon ima kremu sa zastitnim faktorom 50 za lice i bas je dobra pa mozes i na nju baciti pogled

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonik stvarno vrijedi probati! Ja bez njega ne ostajem. :D Ajmee, hvala ti na preporuci (<3), baš ću prelistati katalog. Dobro će mi doći veći faktor za nadolazeće ljetne temperature! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty