Essence Prismatic Rainbow glow highlighter - 10 be a unicorn

20. ožu 2017.
 Hello beauties! Pozdrav ljepotice! 😊

Since I saw this highlighter on Instagram, I knew I would purchase it when it launches. I've been using this gem for three weeks now, and I've finally managed to sit down and tell you something about it. Otkad sam ugledala ovaj highlighter na Instagramu, znala sam da ću ga kupiti čim se pojavi na policama drogerija. Koristim ga već tri tjedna i konačno vam spremam nekoliko riječi o istomu.


The Prismatic Rainbow highlighter comes in a classical plastic packaging, which can break easily if you're not being careful with it. Since it is a rainbow, it contains four shades which altogether have 10 g/0.35 oz. The price is around 4$ USD or 30 HRK. Prismatic Rainbow highlighter dolazi u klasičnom plastičnom pakiranju, koje se vrlo lako može pokidati, ukoliko ne budete oprezni. S obzirom na to da se radi o tzv. duga highlighteru, on se sastoji od četiri nijanse koje skupa čine 10 g/0.35 oz proizvoda. Cijena mu je oko 4$ ili 30 HRK.

Ingredients / Sastojci

When you touch the powder, you can feel that soft and buttery formula, which is quite pigmented (head out to my IG story to see live swatch). When applied to cheekbones, I noticed very tiny specks of gold glitter, but nothing to worry about (in my opinion). Also, when you dip your brush into the highlighter, you'll have some powder/product flying around like a mist (help me with some makeup dictionary, please!), which I personally don't mind. Kada dotaknete proizvod, možete pod prstima osjetiti koliko je formula mekana i puterasta, ali i pigmentirana (live swatch na mom IG story-ju). Prilikom apliciranja na lice, primijete se jako sitne zlatne čestice glittera, ali ništa toliko veliko i strašno (po mom mišljenju). Također, imajte na umu da se proizvod lagano trusi prilikom korištenja, što inače meni osobno ne smeta.


You can use these shades separately or mixed together. When you mix all shades you get some very pretty light gold – peachy shade which will suit both pale and dark skin girls. Also, on the pictures below I'm wearing the blue shade on my lid as an eyeshadow. Nijanse možete koristiti zasebno ili ih pomiješati sve skupa. Kad ih pomiješate, dobijete predivnu svjetlo zlatnu boju šampanjca s primjesom laganih breskvastih tonova koji će odlično pristajati i djevojkama svijetlog, ali i tamnijeg tena. Također, na slici ispod možete vidjeti plavu nijansu koju sam koristila na kapku kao sjenilo.

Shades mixed together / Pomiješane nijanse

Although it's emphasizing skin texture, I really enjoy using this highlighter, because it looks so pretty on the skin, and it lasts on my cheekbones with minimal fading as long as I put my makeup off, but be aware that I don't take naps throughout the day, rarely touch my face with fingers especially cheekbones and usually apply two „coats“ of highlighter. Iako naglašava teksturu kože, zaista uživam koristeći ovaj highlighter, jer izgleda lijepo na koži, minimalno blijedi i traje na mojim obrazima/jagodicama dok god ne skinem šminku, s tim da uzmite u obzir i to da ja nemam naviku spavanja tijekom dana, rijetko diram lice prstima posebice jagodice i obično stavim dva „sloja“ highlightera.

On the face with flash (1st & 2nd picture) and without (3rd) / Na licu, slikano s blicem (1. i 2. slika) i bez (3.)

All in all, I really love this highlighter! Its not subtle, but not over the top either. Write me down in the comments below what highlighter you're using currently and would you try this one? Sve u svemu, mogu reći da stvarno volim ovaj highlighter! Nije suptilan, ali nije ni pretjerano pigmentiran. Pišite mi u komentarima koji highlighter trenutno koristite i biste li probali ovaj?
With love, Ana ♡

Broj komentara: 8

  1. uu, ovaj ću si svakako kupiti čim ga vidim, predivan mi je! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf ja sam bila jako skeptična kada sam ga prvi put vidjela, ali ovako pomiješane nijanse uopće ne izgledaju loše. Drago mi je da ti se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem, na prvi pogled ne izgleda baš najprigodnije za svakodnevni makeup! :)

      Izbriši
  3. wow ovo zaista izgleda zanimljivo ! Odlican post ! #Samokazem

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda baš predivno, pogotovo pomješane nijanse! Bila sam malo skeptična oko ovoga, sad me već malo interesira :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, predivan je. Ja ga već tjednima konstantno nosim! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty