eBay crop top off the shoulder blouse

21. svi 2017.
 Pozdrav ljepotice! Hello beauties! ☺

Danas vam ponovno nakon dužeg vremena donosim jedan post iz lifestyle serije. Ako vas zanima kako sam zadovoljna crop top košuljicom s eBaya, nastavite čitati!
Today after a long time I have a lifestyle-topic-post for you. If you're interested about the off the shoulder eBay blouse, keep reading!


Jedna u nizu impulzivnih kupovina bila je ova svjetlo plava off-the shoulder (hrvatska riječ?) košulja s čipkom i mašnicama koje zatvaraju izrez u obliku kruga na krajevima rukava. Da budem iskrena, mene ta guma strašno živcira kad ju nosim spuštenu na ramenima, jer kad god podignem ruku i ona se povuče prema gore, pa ju zato nosim kao običnu košulju i jako mi se sviđa kako izgleda.
This light blue off the shoulder blouse with lace and cut out sleeves with bows was one of those impulsive buys. To be completely honest with you, I don't wear it as an off the shoulder top, cause I hate when the elastic goes up every time when I raise my hand.

Inače nisam tip koji će nositi kratke crop topove, ali ovaj mi je skupa s čipkom na krajevima, taman pristojne dužine. Košuljica sama po sebi nije providna, napravljena je od lakog materijala koji je ugodan na koži. Ne gužva se, a ako vam poslije pranja i bude trebalo peglanje, ono će biti minimalno. Rubovi na izrezima rukava nisu najbolje našiveni, ali to nije nešto što je mene osobno spriječilo da ju nosim, niti je to itko primijetio.
I don't usually like to wear crop tops, but this one has decent length with a lace on the end. The blouse isn't see-trough and it's made of a nice material which feels nice on the skin. It doesn't crease easily, and even if it does, you don't need to iron it for a long time. The ends of the sleeves are not very well made, but I wore it still and nobody noticed anything bad about it.


Cijena košulje je nekih 42 kune, a moja je u veličini M, koju i inače nosim. Kod sellera kod kojega sam ja naručila svoj primjerak više nije dostupna. No, isti stil možete pronaći klikom na LINK.
The price was around 4-5$, and mine is in the size M (EU), which is my regular size. Also, it is not available anymore from the seller I bought mine. But, I found similar style – and here is the LINK.

Pišite mi u komentarima što najviše volite kupovati na eBayu i imate li neke preporuke? Anyway, write me down in the comments what should I buy next on eBay?
With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Bas ti super stoji u obje varijante,ali mi se mrvu vise svidja kao crop top :)) Volim midi suknje visokog struka pa na njih uvijek super izgledaju krace majice/topici :) Ebay jos nisam robu narucivala jer sam prelijena mjerit se i citat recenzije,ali kad dobijem ovako sve ko naruceno zasto ne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! :) meni se nekad zalomi koji odjevni predmet, ali da budem iskrena, ja se dosad nisam niti jednom mjerila, jer sam također prelijena za to :D i obično uvijek naručim u veličini koju inače nosim i nemam problema s tim :)

      Izbriši

Shine Of Beauty