The Ordinary - Lactic Acid 5% + HA 2% & Hyaluronic Acid 2% + B5

Hello beauties! Pozdrav ljepotice! ☺

Prije nešto više od dva mjeseca, nakon brojnih pozitivnih recenzija naručila sam nekoliko Ordinary proizvoda. Odlučila sam se za 5% mliječnu kiselinu s AHA i hijaluronskim kiselinama, te 2% hijaluronsku kiselinu s B5 vitaminom. Koža mi je bila dosta dehidrirana zbog hladnoće, ali i prištićima uglavnom hormonalne prirode. Uzmite u obzir da ja nisam neki skin care znalac, pa ću objasniti onako najjednostavnije kako znam.
More than two months ago, after reading many positive reviews I decided to buy some Ordinary products. I bought Lactic Acid (5%) with 2% hyaluronic acid and pure Hyaluronic Acid (2%) with vitamin B5. At that time my skin was dehydrated and I always had some hormonal breakouts. Since I'm not a skin care professional, I'll try to explain this as easy as possible.

Dakle, 5% mliječna kiselina u kombinaciji s AHA i hijaluronskom kiselinom tvrdi kako pomaže kod neravnomjernog tona i teksture kože, a ja sam je najviše uzela zbog toga što sam htjela izbjeći situacije kada bi mi pred neki važan događaj izbilo nekoliko prištića odjednom koje je gotovo nemoguće prekriti, a s obzirom na to da dotad nisam koristila takve vrste kiseline uzela sam onu verziju s manjim postotkom.
5% lactic acid in combination with AHA and hyaluronic acids claims to help with uneven tone, textural irregularities and fine lines. I bought it mostly because I wanted to prevent situations of getting few really bad breakouts just before some special occasions. Also, I bought the one that has a less percentage of acid, because I haven't used those ingredients on my skin before.


Inače dolazi u staklenoj bočici s pipetom i blago je roskaste boje, nešto rjeđe teksture i ima poprilično neugodan miris. Dolazi u količini od 30 ml, a cijena joj je 6.50 €/48 HRK. Ne sadrži alkohol i silikone, veganski je proizvod i pH je od 3.60 do 3.80. Mliječnu kiselinu koristim prvu nakon što očistim lice prije spavanja. Ispočetka sam ju nanosila prstima, no u zadnje vrijeme nekih 6-7 kapljica stavim na blazinicu i prvo pređem po T-zoni, pa onda po ostatku lica.
The product itself comes in a glass bottle with a dropper, and it is pink. It's watery-like consistency and has a very unpleasnet scent. For 1 fl. Oz. of product you'll pay 6.50 €/7 USD. It's alcohol and silicone-free, vegan product with a pH level of 3.60-3.80. I use lactic acid first in my night-time skin care routine, after washing my face. I used to apply it with my fingers, but recently I like to use 6-7 drops on the cotton pad and then apply it first on the T-zone and then on the cheeks.


U roku nekoliko minuta se osuši na licu i pretpostavljam da zbog glicerina u sastavu, koža bude malo ljepljiva na dodir. Prvih mjesec i pol dana mi je izvlačila prištiće masovno, toliko da sam već htjela odustati od korištenja. No, nakon tog razdoblja se koža dosta pročistila, s obzirom na prethodno stanje. Naravno, pri tome ne očekujte da će vas zauvijek riješiti svih prištića, ako imate hormonalno uzrokovane prištiće. Ali da je popravilo stanje, definitivno je.
It takes just a few minutes for it to absorb into the skin. And because of the glycerin, skin feels sticky to the touch. When the first month and a half passed, the acid was pulling out all the breakouts and it was horrible never-ending story! But, after the cleaning period, my skin started to breath and it felt so much better. But, it didn't solve the problem of my hormonal breakouts forever (and it's not supposed to do that)! But, it did make my skin feel much better.


Hijaluronska kiselina je pak proizvod za koji sam već unaprijed pretpostavila da će mi odgovarati jer mi inače koža jako dobro reagira s kremama s hijaluronskom kiselinom. Ovdje dolazi u 2% kombinaciji s B5 vitaminom. The hyaluronic acid is a product which I already knew I'm gonna like, because I know that creams with that ingredient really worked on my skin. In this case, it comes in combination with vitamin B5.


Ona također dolazi u staklenoj bočici s pipetom u količini od 30 ml. Cijena joj je 6.80 €/51 HRK i ne sadrži alkohol, silikone i veganski je proizvod s pH 6.50-7.50. Sadrži nekakav neutralan miris koji se ne osjeti prilikom aplikacije. Ja ju nanosim nakon mliječne kiseline tako što rasporedim tri kapljice na obraze i T-zonu, te utrljam prstima u kožu, nakon čega se kroz nekoliko minuta upije.
It also comes in a glass bottle with a dropper, water-like consistency and with very neutral scent. The price is 6.80€/7.5 USD for 1. fl. oz. of product. It's alcohol and silicone-free, vegan product with a pH level of 6.50-7.50. I use 3 drops while applying it with my fingers, on my cheeks and T-zone after lactic acid.


Mojoj dehidriranoj koži (na obrazima) je pomogla kao dodatna hidratacija, već nakon nekoliko tjedana korištenja. Pri tom valja napomenuti kako ne treba zanemariti i redovitu večernju i dnevnu hidrataciju kože, kao i obavezno korištenje kreme sa SPF faktorom, jer mliječna kiselina ponajviše uzrokuje osjetljivost kože na sunčeve zrake. It really helped my dehydrated skin (especially on cheeks) after a few weeks of using it. Also, it's really important to keep your skin hydrated regardless hyaluronic acid, and using an SPF protection daily, because lactic acid causes skin's sensitivity to sun rays.

Prije, tijekom korištenja i nakon / Before, while using and after

Na slici možete vidjeti fotografiju prije, tijekom korištenja i nakon korištenja. Možete vidjeti da lice sada nema nekih velikih prištića, više mrlja i ožiljaka od prištića. Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna ovim proizvodima i koristim ih redovito, jer rade upravo ono za što su i namijenjeni. Možda se na slikama ne vidi neka razlika, ali ja je osobno itekako vidim i osjetim. 

Pišite mi u komentarima, jeste li probali nešto od Ordinary kozmetike?
On the picture shown, you can see the difference before, while using these two products and after. You can see that now my skin is mostly breakout-free, there's only some acne scars and spots. I really enjoy using these products on a daily basis, and will continue to, cause I think they're doing what they're supposed to do. Maybe you can't see any big change on the pictures, but I see and feel it. 

Write me down in the comments below, have you tried any Ordinary products?

                                                       With love, Ana ♡

Broj komentara: 6

  1. Odakle si narucila? bas bi htjela isprobati te proizvode

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S njihove orginalne web stranice (theordinary.com)! :)

      Izbriši
  2. Upravo čekam svoju narudžbu! Isto sam naručila sa njihove stranice jer su tu cijene najpovoljnije. Koliko dugo si čekala narudžbu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa čini mi se oko 10-ak dana. Imam osjećaj da im više treba da procesuiraju narudžbu nego da ona zapravo stigne do mene. :D Šalju preko DPD dostavne službe, tako da dobiješ i poruku u kojem vremenskom razdoblju u danu ti stiže paket. :)

      Izbriši
  3. Ja želim naručit isto hialuronik acid2%-B5

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno preporučujem! Ja ga godinama koristim, u upotrebi je najviše tijekom svake zime. :)

      Izbriši

Shine Of Beauty