Ebelin sredstvo za čišćenje kistova

9. srp 2017.

Pozdrav ljepotice, kome je još osim mene uvijek mrsko prati kistove? Da, vjerujem da nisam jedina. Zato vam danas donosim kratku recenziju dm-ovog Ebelin sredstva za čišćenje kistova.


Iako pranje kistova ne možemo zamijeniti niti s jednim brzinskim sredstvima poput ovog, često se dogodi da jednostavno ne stignemo oprati i posušiti kist koji nam treba, pogotovo ako je šminkanje više ljudi u pitanju. Inače, Ebelin čistač je već nekoliko godina u stalnom dm-ovom asortimanu i smatram da bi se o njemu puno više trebalo pričati. Za 100ml proizvoda u klasičnom plastičnom pakiranju s pumpicom, platit ćete nešto manje od 20 kuna. Čistač sadrži jako intenzivan miris, koji se pomalo zadrži i u kistovima, ali ja osobno nisam primijetila miris prilikom ponovnog korištenja istih.


Ja ga koristim tako što obično s dva pritiska pumpice čistim ponajviše kistove za oči i općenito kistove koje koristim s praškastim proizvodima, jer s kistovima od pudera ili korektora jednostavno ne možete postići takav efekt. Nakon što kistove poprskam s čistačem, nekoliko puta kružnim pokretima o papirnati ručnik odstranim pigment s kista i ostavim ga nekih 2 do 3 minute da se posuši, nakon kojih on bude ponovno spreman za korištenje. Jednostavno i brzo, a opet efikasno.

PRIJE
POSLIJE

Pišite mi u komentarima, jeste li isprobali i koristite li uopće sredstva za čišćenje kistova?


With love, Ana ♡

Broj komentara: 9

  1. Kupila sam ga prvi puta prije 2 tjedna.
    I za hitne slucajeve je ok.
    Koristila sam ga najcesce na kistovima za puder u kamenu..ok ga "opere", tj ocisti i dobar je za upotrijebiti ga.
    Svakako cu ga nastaviti kupovati dalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, i sama ću ga ponovno kupiti kad potrošim ovu bocu! :)

      Izbriši
  2. Nisam imala,al cini mi se super za putovanja i stvarno nije skupo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je ovo super stvar, pogotovo za kistove za oči kada trebam kistove za tipa sat vremena a nemam čistih, a normalno da mi ih se neda prati :D Za njih je super, ali kistove za oči ipak volim oprati sa sapunom da mi neka sranja ne poiskaču na faci :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Super i jako praktičan proizvod pogotovo ako neki kist trebamo hitno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you, I would love that! :)

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty