HELLO Beauty makeup spužvica

26. stu 2017.

Pozdrav ljepotice, nedavno sam uzela novi primjerak moje voljene Hello beauty spužvice za nanošenje šminke i odlučila kako bi stvarno bilo vrijeme dati joj malo prostora i na blogu. 🙂


Dakle, ukoliko niste znali Hello beauty je brend kojeg možete pronaći u Bipinim prodavaonicama ili naručiti na njihovoj službenoj Facebook stranici. Ova spužvica dolazi u nekoliko različitih boja, u plastičnoj kutijici s nekim osnovnim informacijama, a cijena joj je oko 25kn. Navedeno je kako je spužvica dizajnirana u SAD-u, a proizvedena u Kini. Cijenim takve male dodatke informacija na proizvodima. Može se koristiti suha ili namočena za nanošenje bilo koje vrste kozmetike. 


Jako je glatke teksture, a kada se pomoči boja postaje nešto tamnija, a sama spužvica naraste i postaje mekanija, toliko da ju možete bez problema stisnuti do kraja. Nije gumenasta, pretpostavljam zbog činjenice da ne sadrži lateks. Boja s vremenom korištenja naravno izblijedi, ali vam se zasigurno neće dogoditi bojanje umivaonika u ružičasto. 😃 Ja ju koristim svakodnevno već drugu godinu za redom, i mislim da vam to dovoljno govori koliko ju volim. Usput, ako niste upoznati s korištenjem spužvica, preporučujem vam da s čim god ju koristite tapkate s njom po licu, umjesto da ju povlačite kao kist, jer ćete tako dobiti odličan efekt i šminka će se bolje prilagoditi licu. Inače, spužvica ne upija puno proizvoda, ali uzmite u obzir i to da ja kistom rasprostranim tekući puder, i onda ga utapkam sa spužvicom. Korektor pak blenda u par poteza, a s njom volim nanijeti i puder u prahu na T-zonu, kako bi se što bolje sjedinio s kožom i dugoročno matirao lice. 


Na slici iznad možete vidjeti kako spužvica izgleda kada je namočena. Ja ju koristim svakodnevno, pa ju perem prije svakoga korištenja, jer ne volim koristiti prljavu spužvicu iz higijenskih razloga, posebice zato što imam problema s prištićima i ne želim ih dodatno uzgajati. Inače, kistove kao i spužvicu možete prati sa šamponima ili sapunima. Ja svoje perem s tvrdim sapunom koji je namijenjen odstranjivanju mrlja na odjeći, jer mi on najbolje izvuče sav puder s kistova i iz spužvice. Kada operem spužvicu, obavezno ju ostavim na zraku da se osuši. Također, kutijicu u kojoj dođe ne bacam, kako bi ju mogla nositi sa sobom kada negdje putujem.

Spužvica nakon 2,5/3 mjeseca korištenja
Na fotki iznad možete vidjeti jednu od ovih spužvica koje sam koristila u prosjeku oko 3 mjeseca. Možete vidjeti da se još uvijek s njom može poslužiti, ali nakon tog vremena ona jednostavno izgubi mekoću i lijepu teksturu od pranja i svakodnevnog korištenja, pa ju obično nakon toga zamijenim novim primjerkom. 

Sve u svemu, smatram da je ovo spužvica o kojoj se ne priča dovoljno kod nas. Jako pristupačna, mekana i jedan od odličnih alternativa beauty blendera. Iz mog iskustva, puno bolja od ebelinove verzije. Jeste li vi isprobali ovu spužvicu? Koristite li spužvice za nanošenje šminke? Pišite mi u komentarima!


With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Odlicna je. Obozavam je. Nju, Look by Bipa u Ebelin volim najvise.

    OdgovoriIzbriši
  2. Inače koristim orginal, i za razliku od hello spužvice puno puno je meksa.. Zato mi jos uvijek hello spužvica stoji u ladici ne taknuta😐

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je trenutno ipak nekako teško dati toliko novaca za spužvicu. Zato uvijek biram ovu, jer me uvijek odlično posluži! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty