EvoShave Starter pack brijaći aparat

10. sij 2018.

Pozdrav ljepotice, ovaj post vam spremam već više od mjesec dana i mislim da je konačno došlo vrijeme da ugleda svjetlo dana! 😃 Riječ je o novim unisex EvoShave brijaćim aparatima, a ja sam isprobala tzv. starter paket.

Hello beauties, I'm preparing this post for over a month now and I think it's about damn time to make it live. 😃 Anyway, it's about the new unisex EvoShave razor starter pack.



Prije svega moram reći kako je ovo najmanji brijaći aparat/britvica koju sam ikada koristila. Dolazi u praktičnoj maloj plastičnoj kutijici sa stalkom. Odličan je za putovanja jer ga možete nositi u kutijici koja zauzima stvarno malo prostora. Kod nas je dostupan u 3 boje - rozoj, sivoj i plavoj, a može se kupiti na E-kupi web shopu i u Konzumu po cijeni od 50 kn. 

Let me just say that this is the smallest razor I have ever used. It's absolutely travel-friendly because it comes in a small plastic container with a stand for the razor. In Croatia it's available in 3 colours - pink, grey and blue. You can buy it on Amazon (LINK) for 5 GBP.


Inače, ovaj proizvod je nastao britansko-njemačkom suradnjom te je čak patentiran. Jako zanimljivo izgleda jer sadrži malu dršku koja je namijenjena za držanje s dva prsta ruke (kao što možete vidjeti na fotki ispod). Sadrži po jednu oštricu sa svake strane tako da možete brijati u više smjerova. Po meni, bilo bi bolje da su u pitanju dvije makar s jedne strane. Također, jako je jednostavno i lagano upravljati britvicom. Na službenoj EvoShave stranici postoji opcija kupnje aparata po narudžbi, što znači da ga možete urediti, dodati slova ili slike na stražnjoj strani britvice. Kladim se da nitko od vas još nije dobio brijaći aparat izrađen po narudžbi!? 😁

Also, this product was made by British-German collaboration and it's even patented. It looks very interesting because of the small handle which you're supposed to hold with just two fingers (which you can see on the picture below). It has one blade on each side so you can shave in various ways. I'd prefer if there were two blades at least on one side. But, I can say that is very easy to maneuver with it. There's also one cool thing about it - you can customise your own razor by adding the words or pictures on it on EvoShave website. I bet that neither one of you haven't yet got a custom made razor!? 😁


Moram napomenuti kako dojmove skupljam već više od dva mjeseca i mislim da mogu sa sigurnošću reći nekoliko stvari. Dakle, funkcionira i s pjenom za brijanje i bez nje, bez problema. Iako naravno, lakše klizi ako koristite pjenu. Ja ga zapravo ne držim više samo s dva prsta, već cijelom rukom tako da oštricu prislonim skroz uz kožu. Uspjela sam se i s njom porezati nekih dva puta, ali mislim da je to isključivo do mene (smotane), jer točno osjetim kada sam napravila pogrešan potez i kada ću ostaviti crtu na koži. Ono što sam primijetila je da odlično funkcionira na područjima s više dlačica, dok na područjima na kojim imam rjeđe rasprostranjene dlačice, da tako kažem, zna ponegdje izuzeti neku dlačicu. Ipak, kada poslije brijanja prođem prstima po koži, ona je uvijek glatka i ne osjetite nikakav ostatak niti korijen dlačice. Ja je obično koristim uvijek samo s jedne strane, ali za brijanje pazuha moram priznati da dobro dođe okrenuti ju i na drugu oštricu. 

Just so you know, I've been testing it more than two months and I think I can certainly say a few things about it. It works just as fine with or without the shaving gel. Although, it will move easier if you use it with a gel. Also, I don't hold it anymore with just two fingers, but with a whole hand by leaning the blade towards the skin. I did manage to cut myself with it twice, but that's because of me (being clumsy), since I feel when I make that wrong move that I'll make a line on my skin. The one thing that I notice is how great it works on the areas that are very hairy while it can leave some hair on the less hairy areas. Although, when I touch my legs after the shaving, my skin is always smooth. Also, I typically use just one blade, but when it comes to shaving the armpit, that blade on the other side ends up being very practical.


Nisam spomenula da postoje i zamjenske oštrice koje je jako lako zamijeniti na aparatu. Uglavnom, meni se EvoShave pokazao kao solidan proizvod i nosim ga uvijek sa sobom kada negdje idem. Jeste li ga vi isprobali? Pišite mi u komentarima! 😉

Also, I didn't mention that there are replacement blades which are very ease to replace. Anyway, I think EvoShave is really good product and I wear it all the time with me when I'm travelling. Did you try the EvoShave razor? Write me down in the comments! 😉


*PR proizvod/PR product

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty