Alverde LE Retro Chic mousse blush - 20 soft brown

30. svi 2018.

Pozdrav ljepotice, došli su nam vrući dani, na licu se sve počinje topiti, a ja po prvi put počinjem kreirati laganu ljetnu rutinu šminkanja. U tu svrhu sam se i zainteresirala za ovo Alverde mousse rumenilo u predivnoj nijansi 20 soft brown, iz njihove trenutno limitirane kolekcije Retro Chic. 



Rumenilo dolazi u plastičnoj teglici koja je zaštićena s naljepnicom. Sadrži 5 ml proizvoda, dolazi u dvije nijanse, od kojih je jedna svijetla ružičasta nijansa, dok je druga, o kojoj vam danas pišem, smećkasta mauve nijansa. Cijena ovih rumenila je oko 28 kuna, a možete ih kupiti u DM drogerijama. Na pakiranju navode kako je ovo veganski proizvod, a preporučuju korištenje (barem na mom pakiranju) do rujna 2019. godine, što znači da se trebate stvarno potruditi da ga potrošite. 


Ono što mi često nije jasno (i što me posebno živcira!) jest činjenica da na pojedinim proizvodima nema popisa sastojaka. Ako su već mogli staviti naljepnicu, mogli su na unutarnju stranu iste dodati i taj kratki popis. Niže u postu možete vidjeti popis sastojaka, zbog kojeg sam se naknadno morala vratiti u DM, kako bi ga pronašla na stalku, što je po meni potpuno nepotrebno i frustrirajuće. 


Uglavnom, nijansa ovog rumenila je predivna i neutralna, pogodna za gotovo svaki look. Totalno moj tip! Rumenilo je izrazito kremasto i vrlo lako se blenda i prstima i spužvicom. Doslovno se topi pod prstima. Nije masno i ne sadrži shimmer, a potrebna je zaista mala količina za jedno nanošenje. Ostavlja lagani mat finiš, ali ne da izgleda ful mat i suho, nego nekako zdravo i prirodno. Odlično se stapa s ostatkom šminke na licu, ne povlači puder za sobom i bez problema se nanosi na prethodno setirano lice s puderom u prahu. Ne setira se ekstra brzo, tako da imate dovoljno vremena da ga lagano utapkate i izblendate po želji. 


Na mom licu traje dok god ne skinem šminku, a nisam primijetila da se preslikava na primjer na ruku. Blago, jedva primjetno izblijedi tijekom dana, ali je uvijek vidljivo na licu. Ja sam ga nosila samostalno, ali i kao bazu za praškasta rumenila. Kada se koristi kao baza, značajno produži trajnost rumenila. 

Sastojci
Mousse rumenilo na obrazima, kapcima i na usnama

Sve u svemu, odličan proizvod, ne zahtijeva puno vremena i baš ga volim koristiti na licu. Kad se sljedeći put nađete u DM-u, isprobajte tester i vidjet ćete da bi i vas ovo rumenilo moglo lako kupiti. 😉 Jeste li ga možda već isprobali? Koristite li uopće kremasta rumenila? Pišite mi u komentarima!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty