Physicians Formula Butter bronzer

25. svi 2018.

Pozdrav ljepotice, vrijeme je za jedno nepopularno mišljenje o Physicians Formula Butter bronzeru. 😕 Dugo sam se kolebala oko ovog posta, ali sam vam svejedno odlučila napisati svoje dojmove oko ovog bronzera koji već jako dugo iskače na svakom profilu beauty bloggera. Jasno vam je da sam ga jedva čekala isprobati i da sam imala visoka očekivanja. Što je pošlo po krivu, čitajte dalje u postu.

Hello beauties, it's time for the unpopular opinion about the Physicians Formula Butter bronzer. 😕 I thought a lot about posting this or not, but decided that I'll just do it since it's a bronzer that you'll see almost every single beauty blogger uses. Anyway, I was very excited to try it and I had high expectations. Find out what went wrong below in the post.


Dakle, bronzer dolazi u kutijici koja sadrži sve informacije o proizvodu. Sam proizvod je smješten u šareno plastično pakiranje, koje ispod bronzera sadrži ogledalce i potpuno beskorisnu spužvicu za nanošenje. Kutija se otvara pritiskom na plastični dio sprijeda. U pakiranju se nalazi 11 g / 0.38 oz proizvoda. Cijena mu je oko 15$, ja sam ga kupila na Beauty Joint stranici za nekih 95 kn, a možete ga pronaći i na iHerbu po cijeni od 88 kuna. Proizveden je u Italiji. Inače dolazi u 4 nijanse: Light Bronzer, Bronzer, Sunkissed Bronzer i Deep Bronzer, a nijansa koju sam ja isprobala je 2. po redu. 

This bronzer comes in a cardboard box with all details about the product. The product itself comes in a colourful plastic packaging, which has a mirror and a sponge on the inside, which is absolutely useless. Bronzer opens when you push the little plastic square on the packaging. You get 11 grams / 0.38 oz. of product for the price of 15$. I bought mine from the Beauty Joint web site, but you can also find it (a little bit cheaper) on iHerb. It is made in Italy. You can buy it in 4 shades: Light Bronzer, Bronzer, Sunkissed Bronzer and Deep Bronzer, and the shade I choose is the 2nd one.


Kada otvorite bronzer prvo što ćete osjetiti je predivni miris koji podsjeća na lagane ljetne mirise i kokos. Na bronzeru je otisnut prekrasan reljef, a na dodir je zaista mekan i solidno, ali ne jako pigmentiran. Za ovakvu vrstu proizvoda to je svakako plus, jer se ne morate bojati da ćete već s prvim nanosom pretjerati. Zbog svoje mekoće mi se s prvim putovanjem u neseseru raspao na pola, a dok sam se vratila doma, potpuno se izlomio na komadiće. Moram priznati da sam bila bijesna, s obzirom na to da stalno isprobavam nove proizvode i nosim ih uvijek sa sobom ako putujem, ali nikada mi se nije dogodilo da mi se potpuno nov proizvod razlomi na komadiće! 😠

When you open the bronzer, the first thing you will notice is a beautiful scent which reminds me of those fresh summer scents and coconuts. There's also a beautiful embossment on the surface of the bronzer, which is very soft to the touch and nicely pigmented, but not very intense. Which makes it easier, because you don't have to be afraid that you'll apply too much product in just one swipe. Because it's very soft, it crumbled the first time I travelled with it. First, it split in half, and by the time I got home, it broke into pieces. I have to say I was very angry, because it never happened to me that a brand new product broke into pieces like that, and I always carry on products I test with me. 😠


Bronzer se jako lijepo i ravnomjerno nanosi i lagano blenda na licu. Ima tu lijepu kremastu formulu s kojom je lako raditi. Sadrži sjajne sitne čestice shimmera u sebi, ali one na licu uopće nisu vidljive.  No, ono što je bilo presudno da me u potpunosti razočara kod ovog bronzera je nijansa i podton. Na prvi pogled, pa i na prvi swatch mi se činio zaista obećavajućim. Međutim, pretaman je za moj ten, čak i kada ga zaista laganom rukom apliciram. Vuče na neutralni do hladni podton, a na mojoj koži koja teži svijetlom toplom podtonu, on izgleda potpuno neprirodno i tamno. Svaki put kada bi ga samostalno nosila, imala sam želju odnosno potrebu za popravljanjem s drugim bronzerom. Inače nosim jako tople bronzere, ne kako bi konturirala lice nego dodala toplinu, a ovaj bronzer je po mojim standardima daleko od toga. 

This bronzer is very easy to apply, isn't patchy and blends very nicely on the face. It has a  nice creamy formula which makes it very easy to work with it. It also has small parts of shimmer in itself, which you won't notice on the face. The thing that disappointed me the most about it is the shade and the undertone. When I saw it and when I swatched it, I thought that it could be a nice product. But, it's too dark for my complexion, even when I apply it lightly. It has that neutral to cool undertone, while my skin is more light and more warm toned. That's why this bronzer looks absolutely unnaturally and dark on my face. Every time I wore it, I had a constant need for layering other bronzer on top of it. Usually I like to wear warm bronzers, to give me some warmth, not for contouring or shading. In my opinion, this bronzer is far away from that function. 


Iz navedenih razloga, ovaj bronzer mi stalno stoji doma i koristim ga jedino u kombinaciji s toplijim varijantama, kako bi dodala malo dubine licu. S obzirom na to, mogu reći da bi možda bio solidan izbor za konturiranje ljudima koji imaju ten sličan momu. Inače nisam fan pretjeranih kontura niti to prakticiram, tako da ga zaista minimalno trošim i koristim. 

For those reasons, I use this bronzer only at home in combination with some warm ones. It adds a little depth to my face. Because of that, I think it could be a nice choice for the contouring, for those of you who have a similiar complexion as I do. I am not the biggest fan of contouring usually, which just tells you that I don't use a lot of this bronzer. 

Slikano s blicem, uživo izgleda nešto tamnije. / Photographed with flash, in person it looks darker.

Sve u svemu, ovaj bronzer je bio razočaranje koje nisam očekivala. Prvo zato što je nakon samo jednog putovanja završio u komadićima, a potom zato što definitivno nije primjeren za moj ten. Ja ga svakako neću uzimati više, ni u ovoj, niti u svjetlijoj varijanti. Mislim da za te novce mogu naći proizvod koji će lijepo utopliti moje lice i moći preživjeti na putovanjima. Vama ću ostaviti da sami prosudite na osnovu svega onoga što sam gore navela, trebate li se okušati i isprobati ga ili ne. Uglavnom, pišite mi u komentarima svoje dojmove, ako ste ga isprobali!

Anyway, this bronzer was a disappointment I did not expect. Firstly, because it crumbled after just one trip, and secondly, because it's not suitable for my complexion. I definitely won't buy it again, not even in the lightest shade. I think that for that price I can find a good bronzer that will give my face some warmth and will be able to survive travelling. Decide for yourself, based on everything I just mentioned, if you should try it on your own or not. Make sure to leave me your thoughts in the comments if you tried it! 



With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Posjedujem ovaj bronzer u najsvjetlijoj nijansi i stvarno mi je odličan, između nw15-nw20 sam, ja sam svoj odmah deportirala u z-palettu i stvarno je mekan i podložan pucanju pa mi se malo odlomio,ali to sam riješila medicinskim alkoholom. Od tada ga zajedno sa najdrzim sjenilima furam okolo i nije mi se jos razbio....Koristim ga preko godinu dana i još nisam dotaknula pan. Lijepo mi utopli ten,također ga ne koristim za konturiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam u istom spektru nijansi, samo NC. :)

      Izbriši

Shine Of Beauty