Rosé in the air makeup look

18. svi 2018.

Pozdrav ljepotice, konačno vam donosim obećani post u kojem možete vidjeti kako Wet n Wild Rosé in the air paleta izgleda na očima. Snimila sam vam i kratki tutorial kojeg možete pogledati na mojoj Instagram i Facebook stranici. 

Hello beauties, I've finally got this post up for you. It's a makeup look in which I used Wet n Wild Rosé in the air palette on my eyes. I've also filmed a little tutorial for you, which you can see on my Instagram and Facebook page. 


Dakle, prvo sam koristila Urban Decay Primer Potion (original) kojeg sam setirala s mat bjeličastom nijansom iz palete. Zatim sam u pregibu kapka blendala topliju transition nijansu, po sredini kapka dodala svjetliju ciglastu nijansu, u zadnje uglove oka poredala sam tamniju ciglastu nijansu i zaokružila sve s vibrantom ružičastom nijansom. U prvu trećinu kapka nanijela sam zlatnu shimmer nijansu, dodala Essence Volume Stylist maskaru i bijelu Nyx olovku na waterline. 

First, I used Urban Decay Primer Potion (original) and I set it with matte white shade from the palette. For the crease, I used warm transition colour, added warm orange shade on the lid, darken it with the darker orange-brown shade and tied everything up with the vibrant rose shade. On the inner part of the lid, I used shimmery gold shade, added Essence Volume Stylist mascara and finished everything with white Nyx pencil in the waterline.



Ne znam zašto mi na fotkama lice izgleda tako cakey, kao da mi je svaka porica izražena, jer je uživo potpuno suprotno izgledalo. Uglavnom, nadam se da vam se svidio look (i tutorial) koji sam kreirala. Pišite mi u komentarima jeste li ugrabili nove Wet n Wild paletice? 😊

I don't know why my face makeup looks so cakey on the pictures, because in person it was completely different. Anyway, I hope you liked the makeup look I created (and a tutorial). Tell me in the comments did you grab these new Wet n Wild palettes? 😊 

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty