Sephora (Novi Sad), Alexandar Cosmetics & rođendanski noviteti

11. svi 2018.

Pozdrav ljepotice, ako me pratite na Instagramu mogle ste vidjeti da sam prošli vikend provela u Novom Sadu. Jasno vam je da je Sephora bila nezaobilazno mjesto! 😃 U anketi ste većina rekli da bi voljeli zaseban post o stvarčicama koje sam tamo kupila, pa sam odlučila dodati još nekoliko proizvoda koje sam dobila ili kupila zadnjih dva dana i pokazati vam najnovije pridošlice u mojoj kolekciji. 



Prije nego krenem na proizvode želim se kratko osvrnuti na samo iskustvo u Novom Sadu. Ljudi su, gdje god došli, vrlo ljubazni i otvoreni, pa samim time, jednako sam se ugodno osjećala dok sam dobrih pola sata kružila njihovom malom Sephorom prodavaonicom. Prodavačice mi nisu puhale za vratom niti me 10 puta ispitivale trebam li pomoć. Sve u svemu, jedva čekam sljedeći odlazak. Ako imate kakvih pitanja o brendovima ili općenito o prodavaonici i ako planirate odlazak tamo, slobodno ostavite komentar, znam da su informacije na internetu poprilično siromašne što se Sephore tiče. 

Što se tiče samog ulova u Sephori, išla sam totalno neplanirano, bez ikakvog popisa. Na kraju sam odlučila isprobati slavne Everlasting tekuće ruževe od Kat Von D, a nijansa koju sam izabrala je Mother. Od Sephora brenda sam izabrala nekoliko proizvoda. Prvenstveno 10HR wear perfection tekući puder, koji mi je na kraju za dvije nijanse pretaman (svjetla u drogerijama, što reći više...), ali miksam ga s posvjetljivačem. Uzela sam i Honey lip scrub, Pineapple masku za lice u maramici te masku za usne. Cijena tekućeg ruža bila je 2710 RSD, tekućeg pudera 1640 RSD, lip scruba 690 RSD, Pineapple maske u maramici 570 RSD i maske za usne 360 RSD. Na blagajni sam prilikom plaćanja dobila i mali tester Lancome La vie est belle L'eclat parfema. 


Sasvim slučajno sam naletjela i u Alexandar Cosmetics da malo pronjuškam i Nyx proizvode, a kad sam ušla u prodavaonicu sam shvatila da drže i Makeup Revolution. Uglavnom, uzela sam samo bijelu Nyx olovku za oči i Cala Fan 305 četkicu za highlighter, jer me neodoljivo podsjeća na Sephora verziju koju Tati Westbrook jako često koristi. 


S obzirom na to da mi je nedavno bio rođendan, između ostalog, dobila sam i nešto kozmetike, a ovdje možete vidjeti Montagne Jeunesse masku za lice u maramici, Trend It Up lak za nokte u nijansi 091 i Balea Cake my day kremu za ruke koja miriše kao kombinacija nekih gumenih bombona i kolača! 😍


Jučer sam u DM-u zatekla novu Alverde limitiranu kolekciju i iznenadila se dok sam isprobavala ovo kremasto rumenilo. Nisam ga htjela ostaviti, pogotovo zato što želim razviti laganiju rutinu šminkanja tijekom ljeta. Makeup Factory baza za glitter i pigmente je još jedno iznenađenje koje sam slučajno zapazila na policama, isprobala s njihovim glitterom i odlučila kupiti. Za oba proizvoda planiram pisati recenziju, tako da stay tuned! 😉

Nadam se da vam se svidio ovakav kraći post, pišite mi svakako o čemu želite čitati recenziju i što vam se svidjelo! 

With love, Ana ♡

Broj komentara: 6

  1. Odgovori
    1. Fotke spremne, vidjet ćemo kako će još testiranje proći. 😉

      Izbriši
  2. Mozda recenzija Catrice make up freezing spray and powder ? Izgleda predobro na polici s umjetnim kapljicama a i navodno je za one znojne ljetne dane kad se sve topi ma licu

    OdgovoriIzbriši
  3. U Mulleru ima, svakako cu isprobati ovo ljeto...

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty