Novi pristupačni kistovi za šminkanje

12. srp 2018.

Pozdrav ljepotice, u zadnje vrijeme sam skupila nekoliko novih kistova za šminkanje po pristupačnim cijenama, pa sam odlučila napisati vam svoj kratki osvrt na njih. Kada imate dobar i kvalitetan alat u rukama, posao se brzo obavi! Ako vas zanima koje favorite sam otkrila među ovim kistićima, nastavite čitati! 😉 

Čini mi se kako je sve započelo mojom prvom iHerb narudžbom, prilikom koje sam kupila jedan Elf kist i 2 Bdellium tools kista. Cala Fan kist sam kupila u Alexandar Cosmetics dućanu u Srbiji, a Cala kist za blendanje u Danijel Cosmeticsu. Inače, na iHerbu sam platila najmanju poštarinu ikad (za pakete iz Amerike), a iznosila je 12/13 kuna. Paketić je došao potpuno zaštićen i lijepo upakiran. S obzirom na to da nude mogućnost plaćanja PayPal-om, ja već planiram svoju sljedeću narudžbu! 😊


Prvi kistić po redu je Elf Small Stipple Brush, koji ima jako lijepo i čvrsto izrađenu dršku te sintetičke dlačice. Dizajniran je u SAD-u, a proizveden u Kini. Dlačice su mu gusto zbijene i mekane na dodir. Odličan je za kremaste proizvode, a ja sam ga najviše koristila za kremasti bronzer i rumenilo ili za popravljanje i nadograđivanje pudera na određenim područjima. Ne ostavlja tragove i lijepo i precizno obavi svoj posao. Također, upija jako malo proizvoda i samim time vrlo brzo i jednostavno se pere. Tijekom cijelog korištenja nije mu niti jedna dlačica ispala. Po meni, predstavlja odličan izbor preciznog i malog kista za lice. Trenutna cijena na iHerbu mu je 19,12 kuna (LINK).


Cala Fan 305 kist iz Studio Master kolekcije me jako podsjetio na sličan Sephora kistić koji sam nekoliko puta primijetila u videima kod Tati Westbrook. Dolazi s plastičnom zaštitom preko dlačica, koju ste mogli vidjeti na prvoj fotki u postu. Drška mu je jako kvalitetno izrađena, a proizveden je od prirodnih dlačica. Već nakon prvog pranja, dlačice su se razletjele svaka na svoju stranu (što možete vidjeti na fotki iznad), a nekoliko njih je tijekom korištenja ispalo. Bez obzira na to, ovaj kistić divno nanosi highlighter. Lijepo rasporedi i izblenda proizvod u nekoliko poteza, bez da smanjuje njegov intenzitet. Pomoću plastične navlake nekako uspijevam smanjiti podivljale dlačice nakon pranja, pa mi to više ne predstavlja toliki problem, jer ga koristim svakodnevno od kad sam ga kupila! Inače, možete ga pronaći u Danijel Cosmeticsu po cijeni od 30 kuna (LINK).


Bdelluim tools, Pink Bambu Series 776 je čvrsto izrađen kistić sa sintetičkim dlačicama. Namijenjen je za blendanje sjenila te ima mekanu dlaku koja je gusto zbijena. Lagano je plosnat sa strana, tako da je dobrog dizajna za recimo, preciznije nanošenje i blendanje sjenila u pregibu kapka. Međutim, od svih spomenutih kistova, ovaj me nije naročito oduševio. Razlog je jasan - sintetičke dlačice jednostavno ne surađuju najbolje s praškastim proizvodima, pogotovo kada je riječ o kistovima za blendanje sjenila. Koristila sam ga više puta za nanošenje sjenila u pregib, ali kada je riječ o blendanju istih, tada se zaista ne mogu pouzdati u njega. Na iHerbu mu je trenutna cijena 43,21 kune (LINK). Nažalost, prekasno sam skužila kako u svojoj liniji Bdellium tools sadrži isti 776 kistić izrađen od prirodnih dlačica. 


Cala Crease 415 je totalno otkriće za mene. Kist je kvalitetno izrađen (navodno od bambusa), ali je dosta lagan u ruci. Nigdje nije navedeno, ali po mom mišljenju, ovo je kistić od prirodne dlake, ekstra mekan i fluffy. Jako lako se pere, nisu mu ispadale dlačice, niti je mijenjao oblik prilikom pranja i sušenja. Klasični je kist za blendanje okruglog oblika i predivno blenda sjenila. Nije prevelik, te ne zadržava onaj stain prilikom dodira sa šarenim nijansama sjenila. Uvijek prvo posežem za njim prilikom blendanja sjenila i postao je neizostavan komad u mojoj kolekciji. Cijena mu je svega 22 kune, a možete ga kupiti u Danijel Cosmeticsu (LINK). 


Zadnji po redu jest Bdellium tools, Studio Line, 714 flat eye definer kist. Ovo je jedan od onih rijetkih kistova, koje ne možete svagdje naći. Ravan je i ravno rezan, što ga čini odličnim za obrubljivanje gornjih i donjih trepavica te preciznog nanošenja sjenila uz rub trepavica. Ima čvrsto izrađenu dršku te je proizveden od sintetičkih dlačica. Možete ga koristiti s kremastim i praškastim proizvodima. Ja ga obično koristim za obrubljivanje gornjih ili donjih trepavica i odličan je za tu namjenu. Cijena na iHerbu mu je 40,83 kune (LINK). 

Svi navedeni kistovi proizvedeni su u Kini, cjenovno su pristupačni, ali su čvrsto izrađeni i kvalitetni za korištenje. Nadam se da sam vam svojim dojmovima uspjela otprilike predstaviti njihove glavne karakteristike i performanse. Ako se odlučite na kupnju, predlažem vam da prvo počnete od Cala Crease 415 kistića, koji apsolutno zaslužuje više pozornosti. Pišite mi u komentarima, koje kistove vi koristite prilikom šminkanja?

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty