Top 5 ispod 20 kn

18. srp 2018.

Pozdrav ljepotice, danas sam za vas odlučila skupiti 5 proizvoda iz drogerija koje trenutno koristim, a koji cijenom ne prelaze 20 kuna. Primijetila sam da su ovakvi postovi obično velike čitanosti i zato ih planiram pisati svakih par mjeseci u različitim varijacijama ili kategorijama. Neće značajno oštetiti vaš novčanik, ali će vas svojim performansama itekako poslužiti. 😊



Za početak, krenut ćemo s CV Hyaluron Booster ampulom za lice. Zapazila sam ih sasvim slučajno nedavno u Mulleru, a sadrže 3 ili 4 vrste ovakvih pojedinačnih ampula u asortimanu. S obzirom na to da moja koža voli svaki oblik hijaluronske kiseline, kupila sam dva komada. Jedna ampula sadrži 2 ml proizvoda, što je meni bilo dostatno za čak 3 korištenja na licu i dekolteu. Vodenaste je teksture, nema neki posebni miris, brzo se upija te ostavlja lagano ljepljiv trag na licu. Ostavlja lice mekanim i ugodno hidratiziranim, poput seruma. Mislim da bi ovo bio odličan dodatak ljetnoj njezi lica. Cijena jedne ampule je 5,90 kn. 

Mislim da sam na društvenim mrežama već spominjala koliko volim Victoria Beauty Hyaluron masku za okoloočno područje. Naime, radi se o silikonskim jastučićima koji su natopljeni u svojevrsni serum. Te jastučiće stavljate na područje ispod očiju dok se proizvod s njih ne upije u kožu. Jedno pakiranje dostatno je za nekih 4-5 korištenja. Sadrži i kristalni kolagen, te tvrdi da učvršćuje kožu i smanjuje bore (kojih ja još uvijek nemam). Ono što mogu reći jest da jako lijepo hidratizira kožu i da je ugodna za korištenje, jer lagano hladi. U svakom slučaju, kad si želim ugoditi stavim ove jastučiće, pustim epizodu serije i opuštam živce! 😃 Inače, možete ih pronaći u Bipi po cijeni koja je nešto manja od 13 kuna.


Freedom mono sjenilo Gilded 216 sam još prošle godine ugrabila u Pepco trgovini. Vrag mi nije dao mira kad sam vidjela da košta svega 9/10 kuna. Ako niste znali, Pepco drži tek nekoliko njihovih proizvoda poput ovih mono sjenila, lakova za nokte, sjajila za usne i maskara. Ostala sam iznenađena kada sam ga kod kuće isprobala. Ima divnu mekanu teksturu i prekrasno sjaji. Najbolje se nanosi prstima na kapke. Jedina mana mu je što se baš ne nadograđuje. Naime, kad nanesem više slojeva, imam osjećaj kako mi lagano tijekom dana otpada s kapka. Inače, u suradnji s bazom za sjenila, nanesen u jednom potezu, bez problema traje na kapcima do kraja dana. Sve u svemu, mislim da za te novce, možete ugrabiti odlična shimmer sjenila.

Balea Pink Grapefruit gel za brijanje u putnoj varijanti sam nedavno pronašla u DM-u i pomislila kako ih dosad nisam isprobala, a čula sam samo pozitivne dojmove. Ima divan miris i mala količina je dovoljna, jer se divno pjeni i razmazuje. Volim ovakve proizvode jer mi omogućuju lakše brijanje i mekšu kožu nakon istog. Ovaj gel je samo jedan u nizu koji sasvim solidno radi svoj posao. Znam da veliko pakiranje košta do 15 kuna, a čini mi se da je ovo putno pakiranje od 75 ml bilo oko 7/8 kuna. U svakom slučaju, poslužit će me sigurno do kraja ljeta, a za on-the-go situacije neće zauzeti previše mjesta u koferu.

Freedom Mono eyeshadow Gilded 216

Posljednji i ujedno jedan od proizvoda koji koristim već godinama jest Essence Precise eyeliner kistić. Od prvog korištenja, pa sve do danas, sakupila sam nekih 3 komada ovog primjerka. Ovo je jedini kist kojeg koristim za popunjavanje obrva. Nerijetko se njime poslužim i za kremasti eyeliner i svaku od tih funkcija odlično obavlja. Izrađen je od sintetičkih dlačica. Jako je tanak i precizan, te je koso rezan. Vrlo lako se pere, ne ispušta boju, niti zadržava stain na dlačicama. Ako već niste upoznati s ovim kistom, krajnje je vrijeme da to učinite! 😃 Mislim da mu je cijena negdje oko 12/13 kuna. 


U svakom slučaju, nadam se da sam vas upoznala s nekoliko drogerijskih dragulja koje možda dosad niste zamijetili, a vrijedni su vaše pozornosti. Jeste li isprobali neki od navedenih proizvoda? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

Shine Of Beauty