Top 3 makeup tips & tricks

16. ruj 2018.

Pozdrav ljepotice, nerijetko mi se dogodi da kroz priču o šminkanju s nekim dragim ženama otkrijem kako nisu svi toliko zaluđeni time kao i ja, pa samim time ni ne znaju neke trikove i tehnike kojima se osobno često ili gotovo svakodnevno služim. Zato vam danas nakon dugo vremena donosim jedan takav post. 



1. Mnoge djevojke često misle kako je sprej za setiranje jedini isključivo zadužen za dugotrajnost šminke na licu, što nije istina. Svaki korak vašeg šminkanja je jednako važan za njezinu dugotrajnost. Zato je moja tehnika, posebice za neke važnije prilike slojevitost, odnosno nadograđivanje praškastih proizvoda na kremaste. Što znači na primjer da ću nakon pudera i korektora redom stavljati kremasti bronzer ili konturu, kremasto rumenilo i kremasti highlighter, te potom sve navedene proizvode setirati onima u praškastoj varijanti. Takav postupak će dodati intenzitet i omogućiti da se bronzer hvata za kremasti bronzer, a ne za naneseni puder. Tek nakon toga sprej za setiranje će pomoći stopiti sve proizvode i u kombinaciji s dobrom podlogom dati dugotrajnost.

2. Dugo vremena sam se borila s masnom kožom lica, ali se to postepeno mijenjalo. Danas mi je koža mješovitog tipa s masnom T-zonom. Uvijek se prosijam na području čela i brade nakon nekog vremena, ali nakon što sam počela nanositi puder u prahu spužvicom/beauty blenderom, shvatila sam kako mi T-zona znatno duže bude matirana. Uz to, praktički laganim utiskivanjem pudera u prahu na tekući puder dobijem znatno ljepši i prirodniji izgled kože nego što bi to bilo s nanošenjem pudera kistom. Ovo je tehnika koju navodno koristi vizažist KKW Mario Dedivanovic, a ja je koristim prilikom svakog šminkanja za setiranje lica. 


3. Treća tehnika je za sve one varijante kada nemam vremena ili volje stavljati i blendati sjenila na kapku, što je bilo vrlo često ovog ljeta. 😃 Kako bi istaknula oči na što prirodniji način volim ravno rezanim kistom staviti malo smeđeg sjenila uz sam rub trepavica duž cijelog kapka, te mrvicu u kutove ispod donje linije oka. Ne radim to precizno kao što bi inače nanosila recimo eyeliner. Time dodam malo dubine i gustoće svojim trepavicama i istaknem oko. Uz malo highlightera u unutarnjem kutku oka i bijele olovke u donjoj vodenoj liniji možete primijetiti veliku razliku, posebno kada gledate svoje lice iz neke pristojne udaljenosti.

Nadam se da sam vam danas otkrila nešto što još nište znali i potičem vas da isprobate makar neku od ovih tehnika. Pišite mi u komentarima koje vi tehnike i trikove koristite prilikom šminkanja! 😊


With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Sviđa mi se ovakav tip posta, vjerujem da će mnogim djevojkama biti koristan. Moja koža je mješovita sa masnom T-zonom i zato uopće nemam naviku koristiti kremaste proizvode već se držim praškastih na koje sam navikla i lako radim s njima. Nanošenje pudera u prahu beauty blenderom je odličan trik, već sam i zaboravila na njega. :) Da li koristiš suhi blender ili ga ipak malo namočiš? Trik sa sjenilom je isto super. Ja kada nemam vremena za sjenila u tu svrhu iskoristim bronzer koji nanesem u pregib oka i highlighter kojeg stavim uz unutarnji rub oka. Također znam nanijeti tamnosmeđu olovku na gornju vodenu liniju oka kako bi se trepavice činile gušćima.
    Pozdrav, Karmen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Prilikom setiranja volim namočiti beauty blender, čini mi se da je tako nekako efikasniji. Inače i sama volim posegnuti za bronzerom u pregibu kapka, čisto da doda malo topline očima. 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty