BLOGMAS 2018: 4 omiljena zlatna sjenila

4. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, spominjala sam vam jednom prilikom na svojoj Facebook stranici kako se vrlo često hvatam upravo zlatnih nijansi u kombinaciji s malo smeđih, neutralnih tonova na očima. Zato sam došla na ideju da vam predstavim 4 zlatna sjenila koja najviše i najčešće koristim, posebice zato što je zlatna jedna od simboličnih božićnih nijansi. Slučajno se poklopilo da su sve nijanse o kojima ću vam pričati pristupačnih cijena, što je naravno samo dodatni plus. Ako vas zanima koja su to sjenila u pitanju, kakvih su tonova i teksture, nastavite čitati! 😉


Započet ćemo s mojim najdražim sjenilima, odnosno s Makeup Geek sjenilima. Nijanse koje ovdje vidite su Magic Act i Voltage. Magic Act dio je njihovih Foiled sjenila koja se od regularnih razlikuju po nešto kremastijoj mrvicu masnijoj teksturi, da tako kažem. Divno sjaji na očima, odlične je pigmentacije i s bazom za sjenila ne mrda na kapcima, dok je god ne odlučite skinuti. Nijansa Magic Act je ona klasična zlatna nijansa, ni previše svijetla, ali ni tamna. Ovo je jedna od nijansi koje sam ja osobno nosila na svojim kapcima kada sam se šminkala za svoju maturalnu večer, što dovoljno govori o tome koliko volim ovu nijansu. I da, imam ju već više od 2 godine i tekstura sjenila je i dalje jednaka i jednako se ponaša na kapcima kao i prvog dana. Čini mi se da sam davno o njoj pisala i recenziju na blogu. 😊

Nijansa Voltage je pak dio Duochrome nijansi Makeup Geek asortimana. Radi se o izrazito svijetloj zlatnoj nijansi koja na jakoj svjetlosti odaje dojam da je na tragu zelenkastog spektra nijansi. Presijava se sa zlatne na bjeličastu nijansu i posebno je odličan izbor za unutarnje uglove očiju, pa čak i kao highlighter na licu. Predivna nijansa koja mi većinom služi upravo za dodavanje dimenzije makeup looku, odnosno primjer je one nijanse koju možete lagano utapkati recimo na središte kapka i s njom privući dodatnu svjetlinu i pozornost očima. Ona je također s bazom za sjenila vrhunske trajnosti na očima.

S desna na lijevo: Voltage, Magic Act

Inače, ove dvije MUG nijanse jako puno koristim jer su vrlo jednostavne i zahvalne za korištenje, što znači da s njima nema puno muke. Ja ih obično nanosim s prstima, jer tako najbrže postignem punu pigmentaciju na kapcima. Iako, možete ih nanositi s mokrim kistićem i pružit će vam jednak rezultat. Inače, cijena Magic Act sjenila iznosi 10$, a Voltage sjenila 6$.


Sljedeće sjenilo po redu je bilo najjeftinije, ali je uz to najsjajnije od svih navedenih. Riječ je o Essence Metal Shock kremastom sjenilu u nijansi 01 solar explosion. Nažalost, ova sjenila su krajem ovog ljeta povučena iz prodaje, a ja sam ga kupila prilikom tog sniženja za ni više ni manje nego 10 kuna! Ono što je najsmješnije od svega jest da sam ga kanila pokloniti, što znači da mi je stajao u koferu nekih dobra 2-3 tjedna i jednom prilikom dok sam radila makeup look, odlučila sam ga ipak isprobati. Jasno vam je da sam ostala zatečena koliko je ovo divno sjenilo, predivne kremaste teksture i fantastične pigmentacije.

Naime, riječ je o šampanjac zlatnoj nijansi koja sadrži mnoštvo sitnog shimmera u sebi. Obično s aplikatora pokupim manju količinu sjenila i nanosim ga prstima, jer imam osjećaj da se tako puno ljepše, lakše i bolje nanosi nego sa samim aplikatorom. Vrlo lako se može nadograditi intenzitet sjenila, a jednom kad se osuši na kapcima, ne mrda dok ga ne skinete. Obično ga nanosim preko baze i ne uvlači mi se u pregib kapka, a divno surađuje i s drugim sjenilima. Dakle, ako ga možda ugledate još negdje, nemojte dva put razmišljati o kupovini! 😉

S desna na lijevo: Essence Metal Shock sjenilo, WnW zlatno sjenilo iz Rose in the air palete

Zadnje sjenilo po redu i ujedno jedno za koje se ne hvatam toliko često kao za prva tri jest zlatno sjenilo iz Wet n Wild Rosé in the air palete (link recenzije). Naime, riječ je o zlatnoj nijansi koja jako vuče na rose gold, odnosno kao da ima ružičastog tona u sebi. Lijepo je pigmentirano i jako mekano na dodir, ali se zna dosta trusiti. Na svjetlosti se divno presijava i nije naročito izraženo na očima kao prethodna tri sjenila. Ja ga obično nanosim prstima kako bi što više izbjegla padanje sjenila po licu. Inače, s bazom za sjenila se lijepo ponaša na kapcima i dugo traje. Po meni, ovo sjenilo je odličan odabir za osobe koje vole prirodnije makeup lookove i ne biraju sjenila po efektu visoko pigmentiranog sjaja. 

Čini mi se da ova paleta košta oko 50 kuna u našim drogerijama, što je sasvim solidan omjer cijene i kvalitete koju dobijete, jer ona osim spomenutog zlatnog sjenila nudi još devet predivnih sjajnih i mat nijansi. 


Sve u svemu, kada pogledate spomenute nijanse jednu pokraj druge možete primijetiti koliko se razlikuju po tonovima, sjaju i spektru iako sve četiri spadaju pod zlatne nijanse. Ovisno o vašim preferencijama, možete brati između mnoštva na prvi pogled istih, a opet različitih stvari. Šminka u današnje vrijeme više nije jednolična i to je ono što ja osobno jako volim po pitanju iste - različitost i mnoštvo mogućnosti koje možete kombinirati na isto toliko načina. 😊

S desna na lijevo: MUG Voltage, MUG Magic Act, Essence Metal Shock, WnW zlatno sjenilo
Koristite li vi neko od spomenutih sjenila? Koja je vaša najdraža zlatna nijansa? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Mislim da imam neke zlatne nijanse u paleticama. Koristim ih kako kada.. ponekad znam staviti zlatno sjenilo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih obožavam i baš često posežem za njima! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty