BLOGMAS 2018: DIY adventski vijenac

3. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, jeste li spremne za Blogmas seriju postova? 😊 Naime, u ovo predbožićno vrijeme na blogu će vas svaki dan čekati novi post od ponedjeljka do petka! Ovo je prvi put da radim nešto ovoga tipa na blogu, a pošto je riječ o dosta sadržaja, odlučila sam napraviti malu varijaciju, pa izbaciti vikende. Tako ćemo danas prigodno započeti s jednim do-it-yourself projektom izrade adventskog vijenca. Kada vidite koliko je jednostavno, poželjet ćete se iskušati i sami u izradi, ako već nemate jedan doma. U svakom slučaju, nikada nije kasno započeti! 😉



Dakle, na fotki iznad možete vidjeti što sam sve ja koristila za izradu svoga adventskog vijenca, a kroz opise proizvoda, navest ću vam cijene i prodajno mjesto, tako da možete vidjeti da za lijep vijenac ne morate izdvojiti puno novca. 😉

Koristila sam sljedeće stvari: vijenac od jute (Offertissima, 11 kn), zlatni cvijet sa šljokicama (Offertissima, 5 kn), pamuk grančica (Offertissima, 5 kn), četiri zlatne metalne kuglice (Offertissima, 5 kn), držač za četiri svijeće (Offertissima, 10,90 kn) i set od četiri svijeće (Konzum, 10 kn). Pattex pištolj za vruće ljepilo imam već 4-5 godina i ako ste kreativac, ovo je nešto što vam definitivno treba, jer s njim možete lijepiti gotovo sve što vam padne na pamet! Danas ih ima kupiti na raznim mjestima po vrlo niskim cijenama. Ja sam uz to iskoristila i ostatke jednog Essence-ovog nadlaka sa šljokicama, a škare vjerujem da svi imate doma! 😂


Prvo sam uzela zlatni cvijet s kojega su šljokice redovito padale na sve strane čim bi ga dotaknula i prelakirala spomenutim Essence Glamaxy nadlakom sa šljokicama, koji je nekada davno bio dio njihovog asortimana. Na ovaj način sam dodala još šljokica samom cvijetu, a usput sam spriječila silno opadanje postojećih šljokica s njega. Jednostavan korak, a opet vrlo praktičan.


Poslije toga sam odlučila dodati pokoju točkicu nadlaka po samom vijencu, kako bi ga barem malo uljepšala. Kada se lak osušio, točkice nisu bile baš primjetne, ali pod određenim kutovima svjetlosti, može se na samom vijencu primijetiti pokoja šljokica, što je po meni jedan baš delikatan, ali simpatičan dodatak! 😊


S obzirom na to da se grančica pamuka nije najbolje slagala sa zlatnim cvijetom kojega sam htjela staviti na vijenac skinula sam samo nju, a ostatak grančice stavila na vijenac i lagano zavukla krajeve žice ispod jute kojom je vijenac omotan.


Uz grančicu sam spojila zlatni cvijet sa šljokicama i sve zajedno zalijepila vrućim ljepilom za vijenac.


Dodala sam i jednu zlatnu metalnu kuglicu, kako bi zaokružila mini aranžman na vijencu.


Nakon toga sam zabola držače za svijeće pazeći na jednaku udaljenost, koliko je to moguće učiniti od oka. Pri tome vas moram upozoriti da budete pažljivi i da se prvo ne porežete, a drugo da ne gurate jako ovu žicu u sredini prilikom zabadanja u vijenac, jer bi se ona vrlo lako mogla odvojiti od metalne pločice. Dakle, polako zabadajte držače i pazite na prstiće! 😉


Na kraju je potrebno samo dodati svijeće i adventski vijenac je gotov! S obzirom na to da je ovo prvi vijenac kojega sam ja sama izradila, moram priznati da sam zadovoljna. Htjela sam nešto što je jednostavno i nije kičasto, i to sam u konačnici i dobila u roku od svega pola sata, ako ne i manje! Uglavnom, nagodinu mogu kupiti svijeće druge boje i vrlo lako dodati još štošta na njega, bez da kupujem potpuno novi vijenac. 

Kako vam se sviđa moj adventski vijenac? Jeste li vi svoj već izradili, kupili ili nešto od toga tek planirate napraviti? Pišite mi u komentarima! 😊

PS. Oprostit ćete mi ovu katalošku pozadinu. Takva mi je radna podloga kad god nešto petljam s vrućim ljepilom! 😄

With love, Ana ♡

4 komentara

Shine Of Beauty