BLOGMAS 2018: Crveni ruževi koje trenutno koristim

13. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, danas sam vam odlučila pokazati tri crvena ruža koja trenutno izmjenjujem na usnama. Koliko god voljela nude nijanse, moram priznati da ima nešto posebno u tim crvenim ruževima! Iako ih volim nositi kroz cijelu godinu, trudim se u ovom predbožićnom vremenu više posezati za njima. Zato ćemo danas pričati o tri drogerijska ruža različitih finiša i tonova. Ako vas zanima više detalja o njima, nastavite čitati! 😉



Wet n Wild Megalast ruževi imaju već kultni status u beauty zajednici, a moja prva recenzija na blogu bila je upravo o njima. Baš me zanima ima li među vama nekoga tko čita ovaj post, a prati me od samih početaka? Obavezno mi se javite u komentarima! 😊Uglavnom, nijansa o kojoj ćemo danas pričati je Coral-ine. Predivna žarko crvena, izrazito toplog podtona koji povlači ovu crvenu jako blizu narančastom spektru. Ovi ruževi imaju divnu pigmentaciju, nisu izrazito kremasti, ali ne zatežu usne prilikom nanošenja. Ugodni su za nošenje, ali ostavljaju mat finiš, tako da prije nanošenja valja pripremiti usne. Ja ovu nijansu volim nositi u kombinaciji s nedavno spomenutom Trend It Up Contour & Glide olovkom za usne u nijansi 477, koja je hladno crvena nijansa. S tom kombinacijom malo ublažim topli ton ruža, bez da ga znatno promijenim. Inače, u ovoj liniji ruževa možete pronaći jako puno nijansi i vjerujem da svatko može pronaći nešto za sebe. Cijena ovih ruževa je nekih 23 kune, ako se ne varam. 


Drugi po redu je Liquid Catsuit ruž u nijansi Missy and Fierce, također brenda Wet n Wild. O ovim ruževima sam također pisala recenziju kada su kod nas došli u prodaju, a nijansu Rebel Rose sam potrošila doslovno do zadnje kapljice! Naime, Liquid Catsuit je njihova linija tekućih ruževa mat finiša, a cijena im je 40 kuna. Mnogi tvrde kako u toj liniji postoje odstupanja od nijanse do nijanse, što znači da vam jedna nijansa može biti odlična, a druga potpuna suprotnost. Iako ja nijansu Missy and Fierce imam već gotovo godinu dana i koristim je povremeno, moram priznati da mi njena formula ipak nije u potpunosti draga kao kod recimo Rebel Rose. Naime, da bi ovaj ruž lijepo funkcionirao potrebno je nanijeti jedan tanki sloj. Ako ga nadogradim samo s jednim slojem više, znaju mi se recimo prilikom nekog grickanja (pri tome ne mislim na potpuni obrok), lagano stvarati sitne grudice na usnama. To je jedina mana kod ove nijanse, iako su sve njegove ostale karakteristike jednake kao kod gore spomenutih nijansi koje volim nositi. Inače, Missy and Fierce je predivna klasična crvena nijansa hladnog podtona. 


Najnoviji dodatak u mojoj kolekciji je Sleek Lip Shot ruž u nijansi Corrupted. Slučajno sam naletjela na Sleek stalak u Mülleru, dok su imali 30% popusta na sve njihove proizvode, i ugrabila upravo ovaj ruž za 37,90 kn. Ne znam kako, ali ovu liniju stvarno dosad nisam primijetila. Riječ je o predivnom tekućem ružu koji ima sjajni finiš. Ruž ima vrhunsku pigmentaciju i lijepu kremastu teksturu koja nije teška na usnama. Sadrži tvrđi spužvasti aplikator koji kupi malu količinu proizvoda. Nijansa ruža je klasična bogato crvena nijansa koja naginje hladnom tonu, ali mi se čini kao da ima i mrvicu toplog tona u sebi. Kao da se nalazi na pola puta između Coral-ine i Missy and Fierce ruža. Problem je što se ovaj ruž vrlo lako razlijeva u linije oko usana. Kada ga nanesem u vrlo tankom sloju preko recimo Coral-ine ruža, onda je to razlijevanje u linije gotovo u potpunosti smanjeno. Žao mi je što ga ne mogu samostalno ili barem uz pomoć olovke za usne nositi jer izgleda bombastično na usnama koje izgledaju sočno i sjajno, a u potpunosti su prekrivene divnom crvenom bojom. 

Provukao mi se tipfeler kod Sleekovog ruža - nijansa ruža je Corrupted, a ne Corrupt!

Sve u svemu, Wet n Wild ruževe koristim i koristit ću vjerno i dalje, dok ću Sleek Lip Shot ruževe ubuduće zaobilaziti! Za razliku od zlatnih sjenila, s crvenim ruževima nisam u potpunosti zadovoljna i nemam nekih naročitih favorita. Zato ako imate kakvu preporuku, obavezno mi pišite u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Od sva tri predstavljena favorit mi je WnW. Jednostavno obožavam te matt nijanse crvene koje graniče sa narančastom, iako sam nedavno popustila i uzela Catrice-ov Ultimate colour 520 watch the sunset nekako nisam zadovoljna sjajnim finišom koliko got da je boja brutalna..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja do nedavno voljela ruževe sjajnog finiša, ali nude nijansama ne mogu odoliti. S crvenim ruževima ipak i sama volim igrati na sigurno, da izbjegnem bilo koje katastrofe. 😄

      Izbriši
  2. Prvo, pratim te oko 3 godine 😉
    A sto se tice crvenih ruzeva: nije da ih nosim cesto jer mislim da mi ne pristaju ali imam poneki u svojoj kolekciji. 😄
    GR mat tekuci svakako najdrazi i najbolji. Bolji i od MAC-ovog Ruby Woo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači od samog početka! 😄 Drago mi je da si još uvijek tu! ❤️ Morat ću onda konačno isprobati Golden Rose tekuće ruževe! Hvala na preporuci! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty