BLOGMAS 2018: Golden makeup look

11. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, dugo nisam radila neki makeup look za blog, pa sam odlučila popraviti to. S obzirom na to da smo prošli tjedan pričali o zlatnim sjenilima, pomislila kako bi jedino bilo prikladno napraviti upravo zlatni makeup look! Ako vas zanima koje proizvode sam koristila i kako sam ih kombinirala, nastavite čitati! 😊



Prva stvar koju uvijek radim su obrve! Popunila sam ih Anastasia Beverly Hills pomadom u nijansi Soft Brown, a kada sam nanijela sve proizvode na lice, počešljala sam ih s Essence Make me brow maskarom za obrve u nijansi 01 blondy brows.


Na lice sam nakon hidratacije s kremom i uljem nanijela Catrice Prime and Fine smoothing refiner bazu. Nakon što se baza stopila s kožom, spužvicom sam izblendala Makeup Revolution Fast Base puder u stiku u nijansi F2. Dodala sam Catrice Liquid Camouflage korektor u nijansi 005 na okoloočno područje te utapkala malo LA Girl Pro Conceal korektora u nijansi Toast, kao podlogu za bronzer. Korektor i puder na području brade setirala sam Coty Airspun Translucent puderom u prahu. LA Girl korektor sam setirala kombinacijom Essence Sun Club mat bronzera u nijansi 02 sunny i Physicians Formula Butter bronzera u nijansi Bronzer. Na obraze sam dodala Tarte Amazonian clay rumenilo u nijansi Concept i Becca Shimmering Skin Perfector u nijansi Moonstone, kojega sam dodatno pojačala s Trend It Up Highlightening kremastim sjenilom (koje je redovno u službi kremastog highlightera) u nijansi 010. 


Kapke sam pripremila Urban Decay Primer Potion bazom u nijansi Original, te ih setirala bijelom mat nijansom iz Wet n Wild Rosé in the air palete sjenila. Iz iste palete sam obje tranzicijske nijanse nanijela u pregib kapka i izblendala. Na vanjskim uglovima kapka nanijela sam kombinaciju najtamnije smeđe nijanse iz palete i tamnije ciglasto crvene nijanse. Kada su se sve mat nijanse lijepo stopile, uz malo korektora i već spomenute Urban Decay baze lagano sam "izrezala" prvu trećinu kapka, odnosno koristila sam blagu cut crease tehniku. Na sredinu kapka nanijela sam Makeup Geek Magic Act sjenilo, a u unutrašnji dio kapka Makeup Geek Voltage sjenilo. U unutrašnji kut oka dodala sam i mrvicu Becca Moonstone highlightera. Sjenilo 183 days u nijansi 010 golden mirror pomiješala sam s Makeup Factory Fixing gelom i nanijela ga kao eyeliner. U vodenu liniju dodala sam Nyx Eye and eyebrow olovku u nijansi White i u konačnici sam na trepavice nanijela Catrice Lashes to kill maskaru.


Na usnama sam nosila Rimmel Stay Matte tekući ruž u nijansi 700 be my baby.

Kao što vidite, dosta proizvoda sam iskombinirala i sviđa mi se ovaj neutralno zlatni makeup look, jer smatram da je ovo jedna od onih kombinacija koje možete nositi za svaku priliku i uz svaki outfit. Kako se vama svidio ovaj makeup? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Sviđa mi se look. A obrve su ti odlične 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, hvala ti! 😘 Moram priznati da stalno muku mučim s njima i rijetko kada budem zadovoljna rezultatom. 🙈

      Izbriši

Shine Of Beauty