Catrice Dewy-ful lips lip butter - 020 Let's DEW This!

28. sij 2019.

Pozdrav ljepotice, krajem ljeta Catrice je predstavio neke novitete, među kojima se našao i Dewy-ful lips lip butter. Zapeo mi je za oko još tada, a početkom mjeseca sam ga konačno i kupila. Danas vam (konačno) donosim svoje dojmove o ovom zgodnom hibridu sjajila i balzama za usne. Ako vas zanima više, nastavite čitati! 😉



Dakle, ovaj maslac za usne dolazi u tubici s klasičnim spužvastim aplikatorom koji je plosnatog oblika. Samo pakiranje nije zaštićeno, pa stoga prije kupovine valja provjeriti da maslac nije korišten. Ipak, što se tiče pakiranja, moram priznati da je baš zahvalno i da se zlatni čep uopće nije oštetio iako sam konstantno vukla ovaj maslac po torbi već mjesec dana. 😄 Trenutno u liniji postoje četiri različite nijanse ovog proizvoda, ali su već najavili nadopunu s dvije nove nijanse. Sve nijanse su većinom nude spektra. Inače, maslac sadrži 8 ml proizvoda, preporučuje se korištenje unutar 18 mjeseci, a proizveden je u Italiji. Cijena u drogerijama mu je 31,90 kn. Na pakiranju se ne nalaze sastojci, već njih jedino možete vidjeti na službenoj Catrice stranici (LINK). U sastojcima možete vidjeti da se shea maslac kojeg reklamiraju s ovim proizvodom nalazi negdje na sedmom mjestu u sastojcima. 


Nijansa koju sam ja odabrala je 020 Let's DEW This!, a radi se o predivnoj svijetlo smećkastoj nude nijansi s primjesom roskastog tona. Jako lijepo odgovara mom toplom tenu, a dok sam ovako bijela u zimskom periodu, doda mom licu odnosno usnama toplinu, punoću i malo boje. Nosila sam ovaj obojeni maslac i samostalno, i preko ruževa, i preko olovki za usne. Na svaki navedeni način mi se pokazao odličnim. Usnama doda sjaja i malo boje, a opet osjećam da je hidratantan i da mi ne ističe dodatno suhoću usana. Štoviše, kada sam ga počela koristiti, imala sam jako suhe i ispucale usnice. Doma bi ih stalno mazala klasičnim balzamom za usne, a kada bi se šminkala, nanosila bi ovaj maslac na usne. U manje od dva tjedna, moje usne su se vratile u normalu, i čini mi se da je ovaj malac u tome pomogao. 

Inače, ovaj maslac sadrži nekakav slatkasti miris koji nije jako intenzivan i ne osjeća se na usnama. Nanosi se jako lijepo i na aplikatoru izađe dovoljna količina maslaca koja je potrebna za jedno nanošenje. Jako lijepo se nadograđuje, nije guste i ljepljive teksture. Doslovno je kao što mu i ime sugerira, maslac na usnama. Skida se s usana ravnomjerno, ne ostavlja onu ružnu bijelu crtu u unutarnjem rubu usana i vrlo lako ga možete nadograditi, čak i bez ogledala! 😉 U svakom slučaju, volimo se od prvog korištenja! 😃


Na slikama iznad možete vidjeti swatcheve na umjetnom svjetlu (lijevo) i na prirodnom (desno), a kako izgleda na mojim usnama možete provjeriti na mom Instagram profilu. 😉

Sve u svemu, jasno vam je da sam u potpunosti zadovoljna ovim proizvodom, i veselim se tim novim nijansama, jer ću si definitivno kupiti još koju za nadolazeće toplije vrijeme. Smatram da je ovo proizvod koji je itekako vrijedan pozornosti! Jeste li vi isprobali ovaj maslac za usne? Koji vam je Catrice-ov proizvod za usne najdraži? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Baš sam ih neki dan gledala u dm-u izgleda mi odlično :)

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty