New in #10 - Olival, Sephora, Catrice...

1. velj 2019.

Pozdrav ljepotice, u posljednjih dva mjeseca se nakupila poprilična količina noviteta koje sam vam konačno odlučila pokazati. Kupovala sam dosta kozmetike u posljednje vrijeme, a našlo se tu i nekoliko božićnih poklona koje moram spomenuti. Uglavnom, ako vas zanima što sam to nedavno kupila i dobila, nastavite čitati. 😉

Prije nego krenem, samo želim napomenuti kako nisu sve fotke najbolje kvalitete, što zbog svjetlosti, što zbog moje nestrpljivosti. Neki su proizvodi fotkani tijekom božićnih blagdana, pa se zato nalaze na drugačijoj pozadini. E sad kad sam vas upozorila, možemo se baciti na proizvode! 😄


Ova preslatka krema za ruke s rašpicom i mirisom manga i papaje bila je božićni poklon. Brend proizvoda nije naveden, tako da ne znam ni gdje se može kupiti i može li se uopće negdje kod nas pronaći. Sve u svemu, bilo mi je žao otvoriti ju i izvući iz ovog preslatkog pakiranja. 😍


Sephora set maski za kosu bio je pravo iznenađenje! Moram priznati da nikada sama ne bi za njih prvo posegnula, tako da ću definitivno isprobati koju od ovih maski i javiti vam svoje dojmove! BYS Berries paleta sjenila kupila je moju znatiželju ovim lijepim toplim tranzicijskim nijansama i morala sam ju isprobati iako nijanse jako podsjećaju na WnW Rosé in the air paletu koju imam. Pišite mi želite li recenziju ove palete, ja se još uvijek dvoumim oko toga? 🤔 Inače, oba spomenuta seta bili su pokloni.


Technic Contour kit i W7 set kistova su također božićni pokloni, a tek nekolicinu ovih proizvoda sam isprobala. U nekim od idućih postova ćete čuti nešto više mojih dojmova. 


S Nivea setom jednostavno ne možete pogriješiti! Njihove dezodoranse redovito koristim, a gelovi za tuširanje su jedni od kremastijih na tržištu. Oba proizvoda su već ušla u upotrebu! 😃


Kako mi je trebala nova maskara, odlučila sam se za hvaljenu Catrice Glam&Doll maskaru čije performanse mi se sviđaju, ali mi se zna često preslikati ispod obrva što joj jako zamjeram. Essence Soft Contouring olovku za usne u nijansi 07 lost in love uzela sam iz znatiželje, jer ovu novu formulu nisam još isprobala. O Catrice Prime and Fine spreju za setiranje šminke sam već dosta pričala, a kada ostanem bez fiksatora rado kupim ovaj. Ne produžuje trajanje šminke, ali lijepo stopi sve proizvode na licu, što je meni sasvim okej, jer ja jako brzo prolazim kroz ovakve proizvode. Eveline Minimax lak u nijansi 496 je nadopuna njihovom crvenom laku iz iste kolekcije kojeg baš volim i rado nosim. Super lakovi po super cijeni!


Cien SOS krema za ruke je krema koju ću kupovati dok god i nju ne prestanu proizvoditi. 😃 Odlična pristupačna krema za sve suhokošce. Zbog nje moje ruke nisu nikada ispucale i suhe! Eveline SOS Lash booster je proizvod koji me oduvijek zanimao, pa sam ga tijekom nekog popusta ulovila na sniženju. Pisat ću o njemu detaljnu recenziju, zato stay tuned! 😉 Eveline Expert C serum s vitaminom C mi nije ništa posebno napravio na koži, a očekivala sam puno od njega. Vidjet ćemo hoće li se u kombinaciji s nekim drugim tretmanima pokazati u boljem svjetlu, jer ga još uvijek koristim.


Isprobala sam i Bies Love Affair parfem koji me oduševio. Inače, ove parfeme jako često možete pronaći u DM-u po cijeni od svega 16-17 kn. Jako lijepo traju na koži, nekih 4-5 sati, imaju nekoliko različitih vrsta, i zbog malih pakiranja su jako praktični i za torbicu, a i za putovanja. Smatram da su za svakodnevne varijante odličan izbor.


Koliko mi se svidio gore spomenuti parfem, govori i činjenica da sam nakon njega otišla i kupila I'm with her parfem istog brenda i asortimana. Obnovila sam kolekciju i Baleinom Aqua kremom za područje oko očiju, koja mi pruža sasvim dovoljno hidratacije kroz dan. Catrice Prime and Fine kapi za posvjetljivanje pudera izlaze iz asortimana, tako da sam ih kupila na sniženju i bile su mi potrebne zbog divnog raspona nijansi pudera u našim drogerijama. 😃 Sve svjetlopute djevojke razumiju tu muku!


L'Orealov True Match puder sam kupila jer imam jako pozitivna iskustva sa starom verzijom, koja je čini mi se dosta drugačija od ove. Iako, moram priznati da je još uvijek riječ o solidnom puderu koji bio mogao gotovo svima odgovarati. Međutim, raspon nijansi ovog pudera je užasan. Stoga sam primorana posvjetljivati ga tijekom ovog hladnijeg razdoblja. Olival hranjivu masku za lice uzela sam iz znatiželje i zasad mi je okej. Detaljnije dojmove o njoj ću vjerojatno pisati na društvenim mrežama. Eveline 8u1 lak za nokte je već stari favorit i zasad jedini koji mi omogućuje duge, čvrste i lijepe nokte. 


Od božićnih poklona dobila sam i ovaj slatki set prstenja koji izgledaju kao mali listići, a došli su u kompletu s tetovažama koje će čekati neke toplije dane. 😃 O Catrice maslacu za usne sam vam nedavno pisala recenziju, pa o njemu neću duljiti. (LINK recenzije)


U Bipi sam ugrabila Today maramice za skidanje šminke koje me se nisu naročito dojmile te dva stara favorita - Catrice Liquid Camouflage korektor i Catrice Colour&Contour olovku za oči u nijansi 040 The Sky Is The Limit.


Kupila sam i set od 4 komada zamjenskih britvica odnosno oštrica za Baleinu Fantastique britvicu koju koristim već nekoliko mjeseci i baš sam zadovoljna njenim učinkom. Sama britvica, ali i ove patrone jesu nešto skuplje od ostalih Baleinih, ali vrijede novaca. Ja sam recimo ostala iznenađena jer je na svakom refilu/oštrici u ovom pakiranju došao i plastični poklopac. 


Prije koji dan sam u Mülleru naletjela na Catrice novitete, pa sam tako brzopleto uzela tekući ruž, a kada sam došla doma shvatila sam da su u pitanju Comfortable tekući ruževi koji nisu u potpunosti mat i preslikavaju se. Ipak, planiram vam i o njemu uskoro pisati recenziju. Nedavno sam naletjela i na Baleine flastere za prištiće, što već dugo želim isprobati. Dojmove vam obavezno javljam! Vratila sam se konačno i svom favoritu kada je riječ o hidrataciji usana, odnosno Carmex balzamu za usne, ovog puta u stik varijanti.


S obzirom na to da bi je tijekom hladnog razdoblja potrebna nešto jača hidratacija, odlučila sam se isprobati i Olivalovu regenerativnu kremu za lice, a kako sam primijetila poprilično izraženu teksturu na koži u posljednje vrijeme, odlučila sam da je vrijeme da i ja isprobam hvaljeni Skintegrin Clarion. S obzirom na to da volim često gledati Thataylu na YouTube-u, silno sam htjela isprobati Dewy verziju Catrice Prime and Fine fiksatora, kojeg sam konačno ulovila nedavno u Mülleru. Morala sam naravno uzeti i Catrice kapi za potamnjivanje pudera jer nam, nadam se, uskoro dolazi i toplije vrijeme. Makeup Revolution ruž u nijansi Chauffeur sam sasvim slučajno ugledala u Pink Panda trgovini i morala sam ga kupiti. Riječ je o predivnoj nude nijansi koju jedva čekam isprobati! 


Kupila sam i Balein Do what you love losion za tijelo, mini verziju Batiste Cherry suhog šampona, jer ga volim imati uz sebe i kada putujem kući, a Essence Gel top coat je trenutno na sniženju jer izlazi iz prodaje, a moj je dugogodišnji favorit! 

U svakom slučaju, nakupilo se previše proizvoda u kratkom razdoblju. 😃 Što ste vi posljednje kupovali? O kojim proizvodima bi voljeli čitati recenziju? Pišite mi u komentarima! 


With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Super post.Može recenzija o ovoj paleti,nijanse su mi super,i o ovom maskicama za kosu

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične stvarčice, javi kakav ti je Catrice tekući ruž :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisat ću detaljnu recenziju o njemu, svakako! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty