Kathleen Lights x ColourPop Super Shock Highlighter - On the cusp

16. sij 2019.

Pozdrav ljepotice, nadam se da ste se lijepo odmorili prethodnih blagdana, napunili baterije i energično ili barem motivirano zakoračili u novu godinu! 😊 Da nam ova godina svima bude sjajna, simbolično sam odlučila novu turu postova započeti recenzijom jednog highlightera! Naime, sredinom prosinca mi je stigao ColourPop Super Shock Highlighter u nijansi On the cusp napravljen u kolaboraciji s YouTube vloggericom Kathleen Lights. Ako vas zanima je li ovaj mališan ispunio moja očekivanja, nastavite čitati! 😉


Ovaj highlighter, uz dodatnu nijansu Fire, dio je Zodiac kolekcije, koja je izašla u srpnju prošle godine. Inače, jako volim i cijenim Kathleen jer se čini vrlo jednostavna i prizemljena, a opet je zanimljiva i daje konkretne, kvalitetne recenzije, što će uskoro postati rijetkost na YouTubeu, čini mi se! 😄


Highlighter dolazi u preslatkom pakiranju, što je već standard svih ColourPop proizvoda. Zaista se vidi da se potrude i oko obične kartonske kutijice. Sam proizvod smješten je u plastično okruglo pakiranje koje se otvara na odvrtanje. Nisam s njim imala problema i smatram da je sasvim okej, s obzirom na to da ga je potrebno stalno držati zatvorenog, kako se ne bi osušio i popucao. Highlighter je proizveden je u SAD-u, sadrži 4,2 grama proizvoda i nije testiran na životinjama. Cijena mu je 8$, što je negdje oko 50 kn, a ja sam svoj primjerak naručila kada su imali besplatnu internacionalnu poštarinu.



ColourPop-ova formula highlightera odavno je vrlo hvaljena, a sama nijansa On the cusp učinila mi se baš specifičnom. Riječ je o "golden champagne" nijansi, kako ju opisuju iz ColourPopa, a ja bi se složila s njima. Nijansa je definitivno specifična kombinacija roskastog tona i zlatnog odsjaja. Tonovi se izmjenjuju ovisno o svjetlosti i daju zaista izniman sjaj. Što se tiče formule, ona je slična njihovim Super Shock sjenilima, u smislu da je vrlo kremasta, luđački pigmentirana, i da malo jačim pritiskom prsta možete dodirnuti dno pakiranja. Čini mi se ipak kako sjenila imaju taj praškasti finiš, za razliku od highlightera koji se pod prstima doimaju mokri. Dakle, riječ je o "bouncy" formuli, kako je oni zovu, koja je nestvarno mekana i svilenkasta na dodir. 


Upravo zbog njegove specifične formule, ovaj highlighter najbolje se nanosi prstima. Ako lagano i oprezno tapkate proizvod na vrhove jagodica, nećete imati problema. Međutim, u nekoliko navrata pomjerio mi je sve prethodno nanesene proizvode s lica i ta je katastrofa bila nepopravljiva. Nisam sigurna je li se to dogodilo zbog toga što sam bila u žurbi i na brzinu pokušala izblendati highlighter ili je zbog suhog stanja moje kože, iako mi se to nikada nije događalo niti s jednim highlighterom ikada. Najbolje je prilikom nanošenja ovog highlightera, polagano dodavati proizvod, kako bi ga mogli lakše izblendati.


Prva stvar koju sam primijetila promatrajući ovaj highlighter na svom licu jest da mi je pod određenim uglovima zapravo pretaman. Na svjetlosti on daje visoki, instagramski sjaj mojoj koži, ali njegov tamniji podton dolazi do izražaja na samim vrhovima jagodica ako gledam ravno ispred sebe. Na posljednjoj fotki u postu, to možete i sami vidjeti. Također, što sam ga više promatrala izbliza na koži, shvatila sam da ima nešto krupnije shimmer čestice u sebi nego što bi ja to osobno voljela. Ne bi rekla da sadrži šljokice, ali je negdje na tom putu. Mogu ga nositi i ne smeta mi, jer taj shimmer možete detektirati na koži samo ako se jako približite ogledalu. S obzirom na to da je riječ o zaista jakom highlighteru i nešto većem shimmeru, on će više i izražavati teksturu kože ispod.


Što se tiče trajnosti na koži, samostalno izdrži do 8 i više sati na koži, uz gubitak intenziteta tijekom dana, što je sasvim normalna pojava. Može se tijekom dana lijepo nadograđivati, naravno ako ste ga prethodno uspjeli lijepo nanijeti. Ja sam ga nosila često preko drugih praškastih i kremastih highlightera, kako bi povećala intenzitet sjaja. U tim varijacijama mi se najviše sviđao zbog lijepe prilagodbe koži, odnosno, njegov tamniji podton tada ne bi dolazio do izražaja. Trajao je jednako dobro i u takvim kombinacijama. 

Na fotografijama ispod nosim samostalno On the cusp highlighter na vrhovima jagodica, u unutarnjem kutu oka i mrvicu tik ispod obrva.


Sve u svemu, moram priznati da ovaj highlighter nije u potpunosti zadovoljio moja očekivanja. Jedan je od onih proizvoda s kojima morate naučiti raditi, ima fantastičnu pigmentaciju i pruža visoki intenzitet. Nadam se da će mi na ljeto bolje odgovarati zbog nešto tamnijeg podtona, a do tada ću ga povremeno koristiti u kombinaciji s drugim highlighterima. Jeste li vi isprobali koji od ColourPop highlightera? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Još nisam probala niti jedan njihov highlighter no čini mi se da bi ovaj i meni bio dosta taman s obzirom da imam prilično blijedu put.

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty