BLOGMAS 2018: Top 3 proizvoda godine

19. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, s obzirom na to da nemam neku veliku količinu proizvoda za favorite godine, odlučila sam predstaviti vam tri proizvoda koje sam isprobala i koristila tijekom cijele protekle godine. Dakle, radi se o proizvodima koji se već duže vremena nalaze na tržištu, ali sam ih ja nakon testiranja tijekom početka godine, redovito nastavljala koristiti. U protekloj godini bilo je dosta dobrih proizvoda, kako dekorativne, tako i preparativne kozmetike, ali su se ovi mališani ipak izdvojili. Što se tiče preparative, moram priznati da još uvijek nemam ustaljenu rutinu i proizvode koji mi savršeno odgovaraju, ali to je svakako jedan od ciljeva za nadolazeću 2019. godinu! 😊 

Prvi proizvod koji se definitivno istaknuo, kako bojama, tako i efikasnošću, jest Nyx Ultimate Brights paleta sjenila. Naime, ova paleta nema nikakvu revolucionarnu formulu, sjenila nisu naročito kremasta i s njom je potrebno uzeti si vremena za blendanje. Sva sjenila su odlično pigmentirana, ali se dosta truse. Međutim, svaki look koji sam zamislila s ovim nijansama sam i ostvarila! Ova paletica je za jednog kreativca must have proizvod! Zato uvijek posežem upravo za njom kada si želim dati oduška i napraviti neki drugačiji makeup look. S njom doslovno možete napraviti gotovo svaki šareni look koji vam padne na pamet! Nijanse odlično surađuju i jedna s drugom, ali i sa sjenilima drugih brendova. S bazom za sjenila traju po čitav dan i ne gube na intenzitetu. Ukratko, odlična je drogerijska opcija i dopuna svakoj kolekciji, posebice kod osoba koje se ne boje boja i koje vole ponekad eksperimentirati s njima! 

O ovoj paletici sam pisala recenziju, u kojoj možete pronaći više detalja. (LINK)


Mini Becca Shimmering Skin Perfector u nijansi Moonstone je kao što vidite jedan od najkorištenijih proizvoda u mojoj kolekciji. Od kada sam isprobala ovaj highlighter, sve ostale uspoređujem s ovom formulom! Daje predivan sjaj, ne ističe teksturu kože, ne pomiče proizvode ispod, ne sadrži šljokice, a na licu izgleda fantastično! U par poteza ga nanesem i izblendam bez imalo muke. Koristila sam ga svakodnevno mjesecima i prošli mjesec sam tek dotaknula dno i to na ovom malom pakiranju od 2,4 grama! Silno želim isprobati ostale nijanse koje imaju u ponudi, a Moonstone će se definitivno iduće godine u full size pakiranju naći kod mene. Bez premca, najbolji highlighter koji sam do sada koristila!

O ovom highlighteru sam također pisala recenziju, koju možete pronaći na LINKU.


MAC Velvet Teddy ruž je moj ruž za sve prilike! Riječ je o Matte formuli i tamnijoj smeđoj nude nijansi. Predivno se nanosi, nije težak na usnama, može istaknuti ispucale usne, ali je ugodan tijekom dana. Ono što je mene posebno fasciniralo je činjenica da čak i kada jedete ili obrišete onaj prvi sloj ruža, usne vam neće izgledati čudno, nego će i dalje ostati boje na njima, ali ne u obliku staina kojeg ne možete skinuti. Ne znam možete li me razumjeti, ali ovo je definitivno jedan od najdugotrajnijih klasičnih ruževa u stiku koje sam koristila. Možete vidjeti na fotki koliko često posežem za njim, kada sam već pri kraju ovog pakiranja. U svakom slučaju, divna nijansa i divna formula. Trenutno istražujem njihovu ogromnu paletu nijansi, jer si želim još jednog nude mališana. 

Za kojim proizvodima vi svakodnevno posežete? Jeste li isprobali neki od spomenutih? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty