BYS Berries eyeshadow palette

8. velj 2019.

Pozdrav ljepotice, premišljala sam se neko vrijeme hoću li pisati recenziju o BYS Berries paleti sjenila koju sam dobila tijekom blagdana, ali s obzirom na to da sam dobila zahtjev da napišem recenziju, odlučila sam ipak predstaviti vam svoje dojmove o ovoj paleti. Naime, riječ je o verziji toplih nijansi inspiriranih tonovima ultra popularne ABH Modern Renaissance palete sjenila, a s time i Wet n Wild Rosé in the air palete sjenila. Ako vas zanima je li Berries paleta zadovoljila moja očekivanja, nastavite čitati. 😉



Kada sam je dobila, paleta je bila smještena u plastično pakiranje tako da je bila otvorena, a ogledalo unutar iste bilo je prekriveno kartonom. Samo pakiranje bilo je poprilično čvrsto. Međutim, i sama paleta dolazi u čvrstom metalnom pakiranju, a kada se zatvara čujete onaj 'klik' i znate da su sjenila sigurna. Putovala sam s njom nekoliko puta i nikada mi se nije otvorila ili napravila nered. Unutar palete nalazi se 12 sjenila, 2 neupotrebljiva kista te ogledalo nešto lošije kvalitete, koje vas onako čudno proširi. 😃 Rok upotrebe je 12 mjeseci, sadrži 12 g proizvoda, a sjenila unutar palete nisu testirana na životinjama. Po podacima s pakiranja, čini se kako je paleta dizajnirana u Australiji, a proizvedena u Kini. Inače, ovu paletu sam vidjela na iHerbu po cijeni od nepunih 79 kn, a vjerujem da ju možete pronaći i na raznim drugim web-shopovima.


U paleti se nalazi 8 mat nijansi (Toffee, Sundown, Majestic, Royalty, Cherry Bomb, Juliet, Berry Haze, Shaded) 3 shimmer nijanse (Radiance, Glow i Antique) i jedna nijansa nekakvog satenskog finiša (Peachy). Sva sjenila su jako mekana na dodir i vrlo lijepo pigmentirana. Moram priznati da su me korištenju ove palete najviše privukle 4 tople tranzicijske nijanse u sredini palete. Sve ostale nijanse više manje već posjedujem, posebice u već spomenutoj Wet n Wild Rosé in the air paleti. Formula svih ovih nijansi je dosta praškasta i s njima zaista ima dosta onog "fall outa", posebice ako kist ne protresete prije nanošenja. 


Sve nijanse se daju lijepo izblendati, ali ako previše radite s njima, s obzirom na to da su jako praškaste formule, s puno blendanja možete znatno smanjiti njihov intenzitet odnosno vidljivost. To se najbolje primijeti pri korištenju tranzicijskih nijansi koje ja obično znatno više blendam, jer želim ostvariti dobru podlogu za sva ostala sjenila. Da se razumijemo, neće vam s puno blendanja sjenila nestati s kapka, ali će se znatno umanjiti onaj početni efekt. S bazom za sjenila traju dok ih ne skinem s kapka bez uvlačenja u pregib ili nekakvih neželjenih situacija. 


Osobno, u ovoj paleti više mi se sviđaju mat nijanse nego shimmer. Za moj ukus, nisu dovoljno puteraste da bi ostavile onaj predivni visoki sjaj na kapcima koji želim. Nijanse koje najviše koristim i volim iz ove palete su Peachy, Toffee, Sundown, Majestic, Royalty, Cherry Bomb i Juliet. Na fotografijama ispod možete vidjeti swatcheve svih nijansi na prirodnom svjetlu.


Sve u svemu, ova paleta me nije oborila s nogu, ali moram priznati da i nisam imala velika očekivanja. Posegnem za njom kada imam vremena i želim dodati više tranzicijskih nijansi. Formula sjenila je sasvim solidna, iako se može znatno popraviti. Ako ju nekom prilikom dobijete na poklon kao ja, mislim da ju vrijedi isprobati i koristiti. Za svakodnevno korištenje može dobro poslužiti. Jeste li vi isprobali ovu paletu? Kako vam se sviđa? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Hm, s obzirom da sam luda za shine sjenilima bojim se da me ova paletica baš i nebi oduševila, iako izgleda top!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, predivna je, ali samo zbog shimmer nijansi se sigurno ne bi isplatila! 😏

      Izbriši

Shine Of Beauty