Catrice Generation Matt Comfortable liquid lipstick - 080 Pillow Fight

16. velj 2019.

Pozdrav ljepotice, kada sam nedavno ugledala Catrice novitete na stalku u Mülleru, ono što mi je najviše privuklo pažnju su njihovi Generation Matt Comfortable tekući ruževi za usne. Znate da sam se lako uhvatila za njih kada ovo "comfortable" u nazivu nisam ni vidjela, a testera tada nije bilo. Kada sam došla doma shvatila sam da nije riječ o klasičnim dugotrajnim tekućim ruževima mat finiša koji se ne preslikavaju. Bez obzira na to, isprobala sam formulu i nakon nekoliko tjedana korištenja, mislim da vam mogu prenijeti svoje konačne dojmove. 



Naime, ovi ruževi dolaze u lijepom kockastom plastičnom pakiranju. Na poklopcu ruža ugraviran je logo odnosno prva dva slova brenda. Samo pakiranje mi se jako sviđa, jer je nekako drugačije od klasičnoga i djeluje profinjenije. Koliko se sjećam, nemaju nikakvu zaštitnu foliju preko poklopca, pa stoga treba biti pažljiv prilikom kupovanja. Dolaze u količini od 5 ml po cijeni od 31, 90 kn, a preporučuje se korištenje unutar 18 mjeseci. Veganski su proizvodi bez parabena, a sadrže ulje jojobe i vitamin E. Što se sastava tiče on ponovno nije naveden na proizvodu, već jedino na Catriceovom webu (LINK). 😑 Inače, ovi ruževi dolaze u 10 predivnih, uglavnom nude nijansi, a ja sam za sebe odabrala nijansu 080 Pillow Fight.


Nijansa 080 Pillow Fight divnog je zagasito rozog tona i po meni, divan je izbor za nadolazeće toplije vrijeme. Jako lijepo i precizno se nanosi aplikatorom koji je spužvasti i koji se sužava prema vrhu. Na njemu izlazi dovoljna količina proizvoda potrebna za jedno nanošenje. Sama formula je tekuća, predivno kremasta i vrlo pigmentirana. Sadrži nekakav predivni slatkasti miris koji nije intenzivan i vrlo malo se osjeća prilikom nanošenja. Nakon nanošenja, potrebno je nekih dobrih 2-3 minute da se ruž osuši na usnama i poprimi mat finiš. 


Vrlo je lagan na usnama, ali ipak osjećate s tim prvim tek nanesenim slojem da imate nešto na usnama. Ako preslikate taj prvi sloj na papirnatu maramicu ili tijekom dana nešto pijete ili jedete s ružem na usnama, nećete osjećati doslovno ništa na usnama, iako će nijansa još uvijek biti postojana, doduše u nešto manjem intenzitetu. Preslikava se na čaše i sve što će vaše usne dodirnuti, ali to preslikavanje tijekom dana će biti sve manje. Ako jedete s njim, možete očekivati da će nestati u unutarnjim dijelovima usana, ali to neće izgledati neukusno i neće biti jako vidljivo. Jako lijepo  i ujednačeno se nadograđuje tijekom dana bez mrvljenja na usnama.


Ne ističe suhoću usana i ne razlijeva se izvan rubova usana, tako da ga možete bez problema nositi i bez olovke za usne. Moram priznati da me iznenadila ta njegova trajnost i osjećaj na usnama. Nosila sam ga jednom prilikom i u izlazak, i izdržao je cijelu noć uz možda jedno popravljanje koje nije bilo nužno, a kada sam skidala šminku, još uvijek je bio na usnama. Mislim da vam to dovoljno govori koliko me je ova formula iznenadila. Tako je lagodna na usnama, a opet postojana.

Lijevo: swatch na ruci na izravnom sunčevom svjetlu / Desno: swatch na usnama na umjetnom svjetlu
Iako ovaj ruž nije bio ono što sam u početku očekivala, ispostavilo se da je riječ o jako lijepom proizvodu za kojim često posežem u posljednje vrijeme. Smatram da itekako zaslužuje vašu pozornost! Jeste li vi isprobali neki od Catrice noviteta? Kako vam se sviđa ovaj ruž? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Hm meni on izgleda ovako na slikama više toplo ciglasta teddy nijansa nego roza-ja i rozo se ne volimo, no svakako bi ga rado isprobala samo u nekoj drugoj nijansi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda je do osvjetljenja. Kada se odstrani prvi sloj nakon nanošenja ta roskasta nijansa baš dođe do izražaja. 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty