Novi Sad haul (Sephora, Lilly, DM)

22. velj 2019.

Pozdrav ljepotice, mogli ste vidjeti na mojim društvenim mrežama da sam nedavno ponovno posjetila Novi Sad. Osim što sam ugodno guštala gradom, uživala u gostoprimstvu tih predivnih ljudi i usput se odlično provodila s prijateljima, obavila sam i jedan mali shopping po drogerijama. Ako vas zanima što sam to kupila, nastavite čitati! 😉



Prvi pohod je bio kratki izlet u DM. 😃 Mnogi će pomisliti kako je blesavo pored tolikih prodavaonica kod nas, uopće ulaziti u Srbiji u DM. Međutim, iznenadili bi se razlikom našeg i njihovog asortimana, čak i kada je riječ o proizvodima nekih DM-ovih brendova poput Balee. Ja sam većinom birala proizvode koji se kod nas ne mogu kupiti. Tako sam izabrala dvije M Beauty sheet maske - Charcoal Bubble masku i Moisturizing Serum masku te Hada Labo Anti-aging masku. 


U DM-u sam još uzela i Pilling Bean zrnca za koje krivim isključivo Purple and Mint (link YT kanala) koja je ovaj proizvod pokazivala u nekoliko navrata. Kupila sam dva pakiranja, jer mi je praktičnije zbog selidbi koje slijede nositi vrećicu zrnaca sa sobom nego cijelu jednu tubicu nekog drugog pilinga za lice. Trenutno ih isprobavam, tako da ćete uskoro o njima čitati prve dojmove! 😉


U Lillyju sam konačno ugrabila Llums Cosmetics bronzer u nijansi Summertime kojega ne ispuštam iz ruku od kako sam ga isprobala! Kada sam prošle godine bila u Novom Sadu, nisam uspjela obići Lilly, jer su sve obližnje poslovnice bile zatvorene, tako da mi je Llums ostao neprežaljena patnja od tada! 😂 Sada mi je žao što nisam još ponešto uzela od ovog brenda, koji je inače po cijenama u rangu Catrice proizvoda. Golden Rose mat tekući ruž u nijansi 16 se sasvim slučajno našao u mojoj košarici. Naime, u Lillyju su imali popriličan Golden Rose stalak, a kako su ovi ruževi jeftiniji u Srbiji nego kod nas, odlučila sam konačno isprobati tu njihovu hvaljenu formulu. 


Osim raznoraznih okusa plazme, nećakinjama sam iz Srbije donijela i neke Velnea proizvode, koji se mogu pronaći jedino u Lilly drogerijama. Tako sam po izrazito povoljnim cijenama (od 100 do 300 RSD - znači do 20 kn) kupila Velnea Young peel-off masku za lice s čajevcem te Velnea Kids Magic Hair Glitter Mist za kosu. 


I u konačnici, u Sephori sam kupila tek tri proizvoda. Ponovila sam kupovinu Sephora Honey lip scrub, o kojemu sam vam pisala recenziju (LINK). Na blagajni sam ostala sva u čudu kada sam ugledala Natasha Denona Mini Sunset paletu sjenila, jer nisam još čula da je bilo koji proizvod ovog brenda dostupan u Sephora Srbija poslovnicama. Fantastična pigmentacija i mekoća sjenila prilikom swatchanja me kupila i nisam mogla zaobići kupovinu ove paletice. Fenty Beauty Bomb Baby set sam pikirala prije samog odlaska u Sephoru i jako sam sretna što sam ga uspjela pronaći. 

Sve u svemu, jako sam zadovoljna, jer sam kupila gotovo sve što sam i planirala. O većini ovih proizvoda ću vam pisati u narednom razdoblju, tako da ću vam kroz te postove pisati sve detalje o njima, poput cijena. Pišite mi u komentarima, kako vam se sviđa ovaj kratki haul i što vas najviše zanima od spomenutih proizvoda? 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

Shine Of Beauty