IT Cosmetics Your Skin But Better CC+ Cream

22. svi 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim recenziju još jednog proizvoda o kojemu već godinama slušamo hvalospjeve. Riječ je o IT Cosmetics Your Skin But Better CC+ kremi sa zaštitnim faktorom 50. Koristim je već više od 3 mjeseca i mislim da je sada idealno vrijeme da vam prenesem svoje dojmove! Ako vas zanima što imam reći o ovoj CC kremi, nastavite čitati! 😉




Naime, ova CC krema dolazi u kartonskoj kutijici na kojoj možete pronaći apsolutno sve informacije o proizvodu. Sama krema smještena je u tubicu s pumpicom, koja idealno dozira proizvod i funkcionira bez ikakvih poteškoća od prvog korištenja. S vremenom se aplikacije i slova na tubici krenu lagano skidati, posebno ako putujete s njom često kao ja. Dolazi u 12 različitih nijansi, u količini od 32 ml, proizvedena je u Koreji, a preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci. Ja sam svoj primjerak kupila na Cult Beauty web-shopu po cijeni od 31 funtu, što je oko 260 kuna. 


Za ovu CC kremu navode kako je 7 u 1 proizvod, odnosno da ju možete koristiti kao puder s punom pokrivnom moći, kao zaštitu od sunca sa zaštitnim faktorom 50 i fizičkim filterima (sadrži 9% titanovog dioksida i 6.3% cinkovog oksida koji čine aktivne sastojke), za posvjetljavanje, ujednačavanje tona, hidrataciju, minimiziranje pora i za prekrivanje tamnih mrlja i prvih znakova starenja. Formula je razvijena u suradnji s plastičnim kirurzima i dermatolozima, a proizvod je klinički testiran, ali nije testiran na životinjama. Ne sadrži parabene, sulfate i alkohol, ali zato sadrži vitamine A, B3, C i E, hijaluronsku kiselinu i mnoštvo različitih ulja i ekstrakta.


Nijansa koju sam ja odabrala je Fair, najsvjetlija u ponudi, a moram priznati da mi je odličan pogodak. Toplog je podtona, ali nije izrazito žuta, iako se na fotkama ispod možda tako čini. Sadrži blagi citrusni miris, kojeg gotovo i ne osjetim prilikom nanošenja. Sama CC krema je nešto gušće teksture u smislu da vam neće kliziti po koži kada ju istisnete na ruku. Jako se lako i lijepo razmazuje i prilagođava tenu. Ja sam ju koristila u dvije svrhe. Prvotno kao SPF zaštitu u jako tankom sloju kada jednostavno nemam vremena niti volje šminkati se, ali želim zaštiti kožu i lagano ublažiti nepravilnosti kože. Potom kao puder za svakodnevne prilike, posebice kada znam da me čeka dug dan i puno obveza. 


Ako ju planirate koristiti kao puder, a borite se s aknama i nekim većim nepravilnostima, uzmite u obzir da vama ova krema neće moći prekriti baš sve. Slažem se da ima visoku moć prekrivanja, ali za moju kožu lica, to nije potpuno prekrivanje. S obzirom na to da sadrži visoki SPF i fizičke filtere, prilikom slikanja blicem, lice će svakako na fotografijama biti puno svjetlije nego ostatak tijela. Upravo iz tog razloga, ja samostalno ovu kremu koristim isključivo preko dana. Ostavlja sjajni finiš, koji je jako prirodan i nije preintenzivan na koži. Za moju mješovitu dehidriranu kožu bila je spas kroz protekle mjesece, jer nimalo ne izražava suhe dijelove, koža ima onaj prirodni zdravi sjaj, a nemam osjećaj da se s njom pojačano mastim na T-zoni. Naravno da se tijekom dana nešto više zasjajim na T-zoni, ali to je normalna pojava sa svim puderima koje inače koristim i taj sebum vrlo lako odstranim. 

Ja ju prvo nanesem plosnatim kistom na kožu, pa potom utapkam i izblendam spužvicom, kao i sve druge tekuće podloge. Obično za jedno nanošenje koristim 2 do 2,5 pumpice. S obzirom na to da mi se jako sviđa finiš koji ostavlja na mojoj koži, često sam ju znala i miksati s nekim puderima koje inače koristim. Fascinirana sam kako ova krema lijepo sjeda na kožu, ne ističe nikakve linije ili bore u nastanku. 😃 Na licu se setira u roku dvije minute, nije ljepljiva na dodir, a ne preslikava se ništa više ni manje kao neke druge tekuće podloge.


Što se trajnosti tiče, s ovom CC kremom se osjećam sigurno tijekom nošenja, jer jako lijepo traje kroz dan. Uvuče mi se pokraj nosa, a ako se previše mrštim, zna se pomjeriti između obrva. Međutim to mi ne predstavlja problem, jer sve vrlo lako popravim s malo blotting papira ili blagim tapkanjem spužvice. Svi kremasti i praškasti proizvodi se jako lijepo slažu i nadograđuju na ovu kremu. Vrlo često je uopće ne setiram puderom u prahu, ili ga stavim vrlo malo isključivo na T-zonu. Na licu je jako lagana tijekom cijelog dana, a s obzirom na to da sam ja naviknula na nošenje težih pudera, jedva da ovu kremu i osjećam na licu. 

Lijevo: čisto lice / desno: s CC+ kremom
Mislim da vam je već jasno koliko volim ovaj proizvod! 😊 Ne znam jesam li vam uspjela dočarati performanse ove kreme, ali smatram je vrijednom svakog novčića i već znam da ću je ponovno kupiti. Družit ćemo se još dosta, posebice tijekom ljetnih mjeseci. Jeste li vi isprobali ovu CC kremu? Kako vam se čini? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

Broj komentara: 10

  1. Woow koja promjena! Pa ima bolju prekrivnu moć nego neki drogerijski full coverage puderi!😍

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva asocijacija na It Cosmetics CC kremu su mi Lily Pebbles i The Anna Edit koje obožavam gledati. :) Sviđa mi se tvoja recenzija i svakako bi htjela imati ovu kremu u svojoj kolekciji. Na tvojem licu izgleda savršeno.
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Meni je baš ugodno otkriće! 😊

      Izbriši
  3. Wau...predivno krema na tebi izgleda. Stalno slušam strane youtuberice kako CC kremu hvale, jaaaakoooo je želim imati, ali kako odabrati pravu nijansu? Nisi navela gdje si je kupila...to me baš zanima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! 😊 Moj jedini savjet je da proguglaš swatcheve i usporediš s nijansama pudera koje trenutno koristiš. Barem ja tako uvijek radim prilikom naručivanja online. U drugom paragrafu recnezije sam napisala, vjerujem da ti je promaklo, da je dostupna na britanskom Cult Beauty webshopu! 😉

      Izbriši
  4. Nisam bas nesto zadovoljna
    S obzirom na cijenu...moglo bi i bolje al....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene je baš suprotno! Ja je kontinuirano koristim i kupujem od kada sam je prvi put isprobala prošle godine. 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty