Colour Pop Moon Child Ultra Glossy Lip

24. svi 2019.

Pozdrav ljepotice, volite li sjajne usne ili preferirate mat finiš? Prije kojih par godina, koristila sam izrazito ruževe mat finiša, ali se to promijenilo pa sve češće posežem za sjajilima. Tako vam danas želim predstaviti Colour Pop Ultra Glossy Lip u nijansi Moon Child, koje je rezultat kolaboracije s beauty vloggericom Kathleen Lights. Ako vas zanima kako mi se ovaj mališan pokazao, nastavite čitati! 😉



Dakle, ovo sjajilo dolazi u kartonskom pakiranju na kojemu stoji natpis "tekući ruž", što me na prvu preplašilo da su mi poslali krivi proizvod, kada sam otvorila paket. Možda je nevažna sitnica, ali ne vidim zašto jedno sjajilo upakirati u kutiju za tekući ruž, kada to nije. Međutim, kutija je svakako ubrzo završila u smeću, pa im ni ne zamjeram taj fail. Samo sjajilo dolazi u klasičnom plastičnom pakiranju s rose gold detaljima. Osim same drške, sve aplikacije i slova s plastičnog dijela su mi se tijekom mjesec dana korištenja izbrisala. Da nema naljepnice s nazivom nijanse na dnu pakiranja, ne bi više znala o kojem proizvodu se radi. Sreća je jedino što se čvrsto zatvara i nije mi se nikada samo otvorilo. Dolazi u količini od 3 grama, proizvedeno je u SAD-u i nije testirano na životinjama. Redovna cijena mu je 7$, ali je trenutno na sniženo na 4,90$. Veganski je proizvod.


Sama nijansa je predivna pinky-smećkasta nude nijansa. Na slikama dosta vuče rozom spektru, ali na mojim usnama više vuče ka smećkastom, breskvastom tonu. Sadrži jako sitne čestice zlatnog shimmera. Daje usnama zaista lijepi visoki sjaj, a zlatni shimmer je gotovo neprimjetan. Odlične je pigmentacije i doslovno ga možete samostalno nositi na usnama ako ste svjetlijeg tena kao ja, jer nije toliko svijetao da će umrtviti lice. 😄 Jedina zamjerka ide na aplikator koji je u obliku četkice. Osobno više preferiram spužvaste aplikatore, jer mislim da ih je lakše kontrolirati i precizno nanijeti proizvod. Bez obzira na to, prilikom nanošenja, na aplikatoru izađe sasvim dovoljna količina proizvoda za jedno nanošenje. 


Sama formula je nešto gušća, ali nije teška na usnama niti ljepljiva. Ja sam obično ovo sjajilo nanosila u kombinaciji s nešto tamnijom olovkom za usne kada sam osjećala da su mi usne suhe. Jako je ugodno na usnama i lijepo funkcionira s klasičnim ruževima i olovkama za usne. Kroz dan se također jako lijepo i jednostavno nadograđuje. Traje kao i svako drugo sjajilo za usne i preslikava se na sve što vaše usne dodirnu. Žao mi je što dosad nisam uhvatila fotku ovog sjajila na mojim usnama, ali planiram to popraviti uskoro na Instagramu, pa me zapratite tamo, ako već niste! 😊

Lijevo: na prirodnom svjetlu, desno: na umjetnom svjetlu

Ja sam jako zadovoljna ovim sjajilom, jer stvarno lijepo radi svoj posao. Nijansa mi je zaista prelijepa, jer nije presvijetla, a ipak je nude i mogu je praktički kombinirati s bilo kojim lookovima i tonovima. Jeste li isprobali ovo sjajilo? Koje Colour Pop proizvode vi koristite? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty