Lacoste Pour Femme Intense parfem

13. lis 2019.

Pozdrav ljepotice, znate već da sam vam spominjala nekoliko različitih parfema u posljednjih par mjeseci. Dugo vremena sam pokušavala pronaći parfem koji će biti dovoljno intenzivan i dugotrajan, a koji će mi odgovarati svojim sastavom i mirisnim notama. I čini mi se da sam pronašla ono što sam tražila upravo u Lacoste Pour Femme Intense parfemskoj vodi. Ako vas zanima zašto me ovaj miris kupio, nastavite čitati! 😊


Inače nisam netko tko se puno razumije u parfeme i koristila sam ih dosad raznih i iz gotovo svih kategorija. Međutim, primijetila sam da me vrlo često privlače topli, drvenasti mirisi koji po mogućnosti dolaze u kombinaciji s nekim dodatnim slatkim notama. Ovaj parfem konkretno je dosta zanimljive koncepcije, jer spada u kategorije cvjetno-drvenastih mirisa s dodatkom karamele. Bazu ovog parfema čine mošus, australijska sandalovina i himalajski cedar, srednjim notama dominira bugarska ruža, a gornjim notama karamela. Dolazi u količini od 30, 50 i 90 ml. Preporučuje se korištenje unutar 36 mjeseci, a proizveden je u Španjolskoj. Pour Femme Intense parfem je relativno nov parfem koji je izašao prošle godine u prodaju, a po mojoj procjeni u potpunosti je drugačiji od klasičnog Lacoste Pour Femme parfema, kojega mnogi godinama koriste. Inače, ovaj parfem možete pronaći na Notinu po cijeni od 182,30 kn za bočicu od 30 ml. 


Bočica samog parfema je poprilično jednostavna, ali elegantna i efektna zbog sjajno smeđeg gradijenta, koji je i praktičan, jer možete vidjeti kada ste pri kraju parfema. Poklopac krasi jednostavan uzorak koji olakšava otvaranje zajedno s prepoznatljivim logom. Već sam i putovala s njim i nisam imala nikakvih problema, jer parfeme uvijek spremam u njihove kartonske bočice prilikom puta. Što se pakiranja tiče stvarno nemam zamjerke, jer parfem izgledom i težinom odaje dojam kvalitete koja itekako opravdava cijenu. 

Na mojoj koži ovaj parfem otvara ruža, koja se postepeno sve više miješa s karamelom. Kombinacija te dvije note daje zaista zanimljiv, pa gotovo i unikatan spoj. Poprilično je intenzivan, pa definitivno nije za one koji ne podnose dobro teške mirise. Ja ga nosim svakodnevno, ali s obzirom na njegov sastav i intenzitet, ne sumnjam da bi bio dobar odabir i za večernje i svečanije prilike. Ako ste tip koji mirise dijeli na doba, onda bi ovaj parfem svakako bio dobar izbor za trenutno razdoblje. Meni, koja inače brzo troši parfeme, dovoljna su svega 2-3 pritiska pumpice, na vratu i zapešću ruke. Nekih prvih 3-4 sata ga znam u naletima sama osjetiti na sebi, što je za mene velika prednost svakog parfema. Rekla bih da već nakon 5-6 sati na koži njegova aura poprilično oslabi i mogu ga osjetiti jedino ako približim nos zapešću. Zadržava se i na odjeći dosta dugo, tako da trenutno i moja jakna na ovratniku miriše po njemu. Ono što me posebno iznenadilo je da  su me moji bližnji čak i nakon 6 sati nošenja znali pitati za parfem, primjerice prilikom zagrljaja. To samo za sebe govori koliko mene, kao nekoga tko obožava za sobom ostavljati tragove mirisa, oduševljava! 🙌 


Na Notinu kažu da je ovo parfem za romantičnu, modernu i samouvjerenu ženu. Ja bi se s tim opisom svakako složila, ali znate već da su parfemi individualna stvar i moj savjet je da ih birate prema svom karakteru. Mislim da je ovaj parfem bio jedan od prvih, ako ne i prvi, kojega sam naručila online, bez prethodnog isprobavanja, isključivo uz pomoć mirisnih nota. Upravo zato sam ponosna na svoj odlično pogođen odabir, jer je Pour Femme Intense ispunio sve ono što od parfema već dugo vremena tražim! Trenutno je ovaj mališan definitivno moj prvi izbor! 😊 Jeste li vi isprobali ovaj parfem? Kakve parfeme preferirate? Pišite mi u komentarima! 😉

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!
With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty