Balea Aloe Vera sprej za lice

18. lis 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim recenziju jednog od ljetnih Balea noviteta, a riječ je o 94% Aloe Vera spreju za lice. Ako vas zanima kako ovaj sprej koristim i koji su moji dojmovi, nastavite čitati! 😉



Ovaj sprej dolazi u običnoj plastičnoj bočici od 100 ml s pumpicom. Kao i većina ovakvih Balea proizvoda, pumpica ne ispušta onu lijepu maglicu proizvoda, već dosta agresivno šprica proizvod. Namijenjen je normalnoj i mješovitoj koži, a kažu kako sadrži Hydro-Komplex, što god to značilo. 🤔 Sprej je proizveden u Njemačkoj i dermatološki testiran. Ne sadrži parabene, sulfate, silikone, niti alkohol. Inače, riječ je o veganskom proizvodu. Rok trajanja mog pakiranja je do 2021. godine, što u prosjeku znači 2 godine. Cijena ovog spreja u DM-u iznosi 17,90 kn. 

Problem koji me nervira kod same formule spreja je to što se stvaraju mjehurići koje odmah po nanošenju na lice osjetite kako pucketaju. Ako odmaknete sprej 20-ak centimetara od lica, onda to ipak bude u nešto slabijem efektu. Sadrži blagi miris, koji nije napadan, a parfem je predzadnji sastojak na popisu. Nakon špricanja, sprej se u roku 1-2 minute upije u kožu, te ju ostavlja blago ljepljivom na dodir, što meni osobno ne smeta, jer mi koža lica ne ostaje zategnuta i imam osjećaj kao da sprej hidratizira kožu, odnosno da ju ne isušuje dodatno. Nije mi izazvao nikakve negativne reakcije na koži, a sadrži više sastojaka koji pomažu u hidrataciji i njezi kože, pa stoga smatram da gore spomenuti efekt nisam umislila. 


Ja sam ovaj sprej koristila cijelo vrijeme kao osvježenje na plaži, ali sam nastavila korištenje i po povratku doma. Nekada ga znam našpricati tijekom dana, dok sjedim i radim na računalu, kao brzu opciju osvježenja i hidratacije, a nekada ga špricam prije nanošenja šminke ili nakon skidanja iste kao zadnji korak pripreme kože. Može se koristiti i kao tonik. U svakom slučaju, ovaj sprej mi se čini kao dobra drogerijska opcija za one ljetne vrućine i dane na plaži. Vjerujem da ću ga ponovno kupiti iduće godine, jer mi trenutno nije neophodan. Jeste li vi isprobali ovaj sprej za lice? Koje Baleine proizvode koristite? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty