Poklon luksuza - Caudalie Thé Des Vignes body & hair nourishing oil

29. stu 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim svoje dojmove jednog luksuznog komada preparativne kozmetike. Riječ je o hvaljenom francuskom prirodnom brendu Caudalie i njihovom njegujućem ulju za tijelo i kosu iz Thé Des Vignes kolekcije. Ako vas zanima što o njemu imam reći i zašto ga smatram poklonom luksuza, nastavite čitati! 😉


Ulje dolazi u predivnoj staklenoj bočici ljubičaste boje koje sa stražnje strane ima utisnuti oblik grozda. Ne samo da pridodaje dizajnu bočice, nego je i praktično prilikom korištenja, kada su vam ruke masne od ulja, bočica vam neće kliziti iz ruke. Ispod metalnog poklopca, nalazi se raspršivač, koji s neke pristojne udaljenosti neće raspršiti ulje po svemu oko vas. Sistem jako dobro funkcionira i tijekom proteklih mjesec dana, nisam primijetila nikakve nedostatke. Thé Des Vignes ulje dolazi u količini od 50 ml, a cijena na Notinu mu je 135,90 kn. Proizvedeno je u Francuskoj i preporučuje se korištenje unutar 9 mjeseci. Sastojci ovog ulja navedeni su na kartici koja dolazi na bočici, ali ne i na samom pakiranju. Kao što i sami možete vidjeti na fotografijama, sastav je prepun finih sastojaka, mješavine različitih ulja (grožđa, sezama, hibiskusa, argana) i ekstrakata, oslobođen raznih nepotrebnih višaka, a svi korišteni sastojci su prirodnog, a ne životinjskog porijekla.


Miris ovog ulja je nešto što ja osobno zovem luksuznim. Caudalie pak opisuje ovaj miris kao kombinaciju đumbira, nerolija i bijelog mošusa. 😄 Miris nije prenapadan, ali se osjeti. Na koži se zadržava cijeli dan. Neće se boriti za prevlast s parfemom kojeg nosite, jer miris ovog ulja možete osjetiti samo kada se približite koži. Na prvi susret me podsjeća na neku finu kombinaciju citrusa i cvijeća. Teško mi je objasniti ono što osjetim, ali ovaj miris je jedna elegantna, odrasla verzija profinjenosti i suptilnog luksuza koji ne bliješti i ne nameće se. Definitivno nije komad koji bi poklonila nekome ispod 20 godina. Inače, u Thé Des Vignes kolekciji se nalazi još nekolicina proizvoda za njegu tijela, ali i toaletna voda koja je već dospjela na moju listu želja! 😍


Samo ulje je dosta rijetke konzistencije, izgleda poput vode na koži, ali se lijepo razmazuje i nanosi. Jako brzo se upija u kožu, u roku od svega nekoliko minuta. Nije teško na koži. Ostavlja, kao i svako ulje, onaj glatki trag na koži, koji osjetite pod prstima. Međutim, bez obzira na to, nisam primijetila da mi se koža onako neugodno lijepi za odjeću, nakon nanošenja ulja. Ja obično potrebu za ovakvim proizvodima za hidrataciju tijela imam nakon brijanja, ali sam stvorila naviku mazanja nakon gotovo svakog tuširanja. Koža tijela mi je normalna i nemam problema sa zatezanjem, ali meni ovo ulje jako lijepo nahrani kožu, ostavi ju mekom i podatnom. Nakon brijanja, kada kožu namažem s uljem, ona ne ostaje niti hrapava niti neugodno iziritirana, kao što bi bila bez njega. Zato mislim da bi ovo ulje bilo jako, jako korisno svima koji se bore sa suhom kožom tijela.


Koristila sam ga nekoliko puta i na kosi, ali znate da je moja kosa jako zahvalna i da nemam problema s njom, pa tako nisam ni uvidjela neki značajan utjecaj. Naprskala bi par kapi ovog ulja među prste i njima prošla kroz krajeve kose, a potom i po dužini kose, jer mi se tjeme dosta brzo masti. Ono u čemu mi je ovo ulje dobro došlo na kosi jest ujutro nakon sušenja kose, kada se svaka dlaka nakon češljanja razleti u svom smjeru. Ulje bi s par poteza prstima ukrotilo te dlake, bez da kosu otežava ili masti. 


S ovim uljem stvarno nisam imala nikakvih neželjenih situacija. Jako lijepo radi svoj posao, prirodno je i nije teško na koži. Miris mu je predivan! Jedina zamjerka ide količini. Naime, nakon mjesec dana korištenja, ja sam uspjela potrošiti više od jedne trećine bočice, što znači da mi svakodnevnim korištenjem (što je otprilike 3-4 puta tjedno) vjerojatno ne može trajati dulje od dva mjeseca. Međutim, ponavljam opet, za mene je ovo jedan jako profinjen komad kozmetike i osobno ga nadalje neću koristiti nakon svakog tuširanja, već onda kada si želim dati oduška ili pred neke posebne događaje i večeri. Zato smatram da bi ovo ulje bilo odličan profinjen poklon luksuza svima onima kojima ne znate što biste kupili, onima koji vole kozmetiku i koji si više-manje sami priušte sve što žele. 

Sastojci
U svakom slučaju, ovo ulje mi se nekako izdvaja iz mase sličnih proizvoda koje sam do sada koristila i vjerujem da ću ga ponovno kupiti, ali i pokloniti. Ako kao i ja ove godine izbjegavate ludilo Black Friday gužvi, online shopping je idealan izbor. Na Notinu možete pronaći hrpu poklon setova i preslatkih božićnih pakiranja. S proizvodima za hidrataciju, poput ovog ulja ili klasične hidratantne kreme za lice ne možete puno pogriješiti. Ako nemate volje za pakiranjem poklona, Notino vam nudi opciju poklon paketa, a ono što je mene posebno iznenadilo je njihova opcija graviranja parfema i pojedinih komada kozmetike. Mislim da bi to bila odlična ideja, ne samo za blagdane nego i za neke okrugle rođendane, kada želite pokloniti nešto lijepo i personalizirano. Jeste li vi danas što kupovali? Koristite li Caudalie kozmetiku? Pišite mi u komentarima! Jako bi voljela isprobati još njihovih proizvoda! 😊

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty