MAC Prep+Prime 24-hour Extend eye base

22. stu 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim svoje dojmove o MAC Prep+Prime 24-hour Extend bazi za sjenila. Ako pratite moje postove, onda znate da sam već mjesecima u potrazi za novom bazom koja će moju izrazito masnu kožu kapaka držati pod kontrolom. Ako vas zanima je li MAC ponovno uspio zadovoljiti moja očekivanja, nastavite čitati dalje. 😉


Ova baza dolazi smještena u kartonsku kutijicu na kojoj su navedene sve informacije o proizvodu. Sama baza dolazi u crnoj tubici koja je, kao i kartonsko pakiranje, prekrivena sitnim šljokicama koje ne osjetite na dodir. Što se pakiranja tiče, stvarno nemam zamjerke, jer je malo i praktično, a možete kontrolirati koliko proizvoda istiskate. Sadrži 12 ml i proizvedena je u Kanadi. Na pakiranju nigdje nije naveden rok upotrebe. Moj primjerak dolazi s Notina po cijeni od 227,90 kn. Za nas kojima MAC kozmetika nije na dohvat ruke, znatno je lakše naručiti proizvode koje želimo sa sigurnošću da kupujemo originalnu i potpuno novu kozmetiku koja će nam k tome doći na kućna vrata u otprilike 3-4 dana. 


Ova baza ulazi u skupinu Back 2 MAC proizvoda. Za one koji ne znaju, kada skupite 6 komada praznih pakiranja MAC proizvoda s navedenom oznakom, možete ih zamijeniti za jedan ruž po želji. Ovim programom brend nastoji već godinama probuditi ekološku osviještenost svojih korisnika.


Sama tekstura ove baze podsjeća dosta na silikonske baze za lice obično namijenjene popunjavanju pora. Ako pogledate sastav, vidjet ćete da ona u suštini to i je. Prilikom nanošenja, pod prstima je karakteristično skliska i nanosi se bez nekih poteškoća. Ja je uvijek prethodno zagrijem između dva prsta i potom utapkam na kapak. Jako lijepo se stopi s kožom, ne sadrži nikakav shimmer ili šljokice i ne mrvi se. Baza je inače prozirna, pa vam neće prekriti eventualne nedostatke kože. Meni to osobno ne smeta, jer mi na kapcima uvijek ostane nešto korektora. Nakon što se nanese na kožu, ostavlja blago ljepljivi osjećaj i prilikom prvog dodira s kistovima, pruža lagani otpor, dok ne prođete nekoliko puta kistom preko kože. 


Sva sjenila se jako lijepo blendaju preko ove baze. Koristila sam ju s raznim paletama i sjenilima i jednako dobro funkcionira sa svakim tipom proizvoda. Ne bi rekla da nešto značajnije izvlači pigment iz sjenila u usporedbi s drugim bazama. Naravno da su sjenila jednake pigmentacije i da ne umanjuje njihove karakteristike, ali ne mogu sa sigurnošću reći niti da ih više naglašava. Uglavnom, s njom uvijek uspijem izvući maksimalni rezultat koji želim iz sjenila. Ova baza inače ne sadrži nikakav miris i nije mi izazvala nikakve negativne reakcije. 


Što se trajnosti tiče, moram priznati da konačno ponovno nosim sjenila bez straha od uvlačenja u pregib i onih čudnih crta nasred kapka! 🙌 Kada radim full look na očima, sjenila mi stvarno stoje na mjestu dok god ne skinem šminku. Međutim, primijetila sam kada recimo radim nešto brzinsko, tipa kada samo lagano izblendam malo bronzera u pregibu, da mu je trajnost znatno manja. Čini mi se da je razlog tomu činjenica da praškasti pigmenti, odnosno sjenila, na neki način zamatiraju to masno područje kože i sebum jednostavno ne probija van i ne razdvaja nanesene proizvode. To je svakako jedna od karakteristika koje se trudim držati, jer moja masna koža kapaka jednostavno ne popušta lako. 😒😓


U svakom slučaju, kao rezime svega mogu zaključiti da sam s ovom bazom zasad jako zadovoljna! Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja s drugim bazama, čak i nekim starim favoritima, 24-hour Extend je uspjela pružiti mi trajnost sjenila koju želim. MAC me ni ovaj put nije razočarao, stoga mogu slobodno reći da u ovu bazu vrijedi uložiti! Ne mogu je prozvati omiljenom bazom ikada, ali je na dobrom putu da to postane! Vrijeme će pokazati hoće li zaslužiti to mjesto! 😉 Jeste li vi isprobali ovu bazu za sjenila? Koje MAC proizvode trebam sljedeće testirati? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty