Blogmas 2019: Kako postići cut-crease?

8. pro 2019.

Pozdrav ljepotice, danas sam odlučila pokazati vam korak po korak kako ja postižem cut-crease tehniku. Primijetila sam da vas ovakve teme zanimaju, a znam da nam uskoro slijedi razdoblje u kojem se svi vole nešto više šminkati. U nastavku pročitajte više detalja! 😊


Dakle, prvi korak svakog looka kod mene je baza za sjenila. Nanijela sam MAC 24-hour Extend eye base, te sam potom posegnula za Wet n Wild Rosé in the air paletom sjenila. Pomiješala sam dvije tranzicijske nijanse i izblendala ih u pregibu kapka. 


Za efektniji konačni rezultat potrebno je dodati nešto više pigmenta od gore spomenutih nijansi. Ja sam dodatno definirala pregib miješajući ružičastu nijansu s tamnom ciglastom nijansom iz palete. Sve sam dobro izblendala i sve spomenute nijanse nanijela i uz donje trepavice.


Zatim slijedi iscrtavanje okvira za cut crease. S obzirom na to da imam užasno masnu kožu na kapcima, ja uvijek miješam mrvicu baze za sjenila s malo korektora. Ovdje sam konkretno koristila već spomenutu MAC bazu s Catrice Liquid Camouflage korektorom. Tu kombinaciju pomiješam na ruci i potom krenem u iscrtavanje sa sintetičkim plosnatim kistićem koji je lagano zaobljen pri vrhu, jer mi omogućuje odličnu preciznost, ali i brzinu. 

Što se tiče samog iscrtavanja oblika, sve ovisi o tome kakav look želite postići. Nekada iscrtam cijeli luk u vanjskom uglu oka, poput imitacije eyelinera kojeg nanosimo uz trepavice, a nekada ga baziram samo na pokretni dio kapka, kao što je to slučaj sada. Za iscrtavanje, meni uvijek bude vodilja mekani prostor točno ispod kosti, odnosno središte pregiba kapka. Trudim se da taj "očišćeno dio" da ga tako nazovem, ne strši neprirodno na više od pola kapka kad otvorim oči i prirodno usmjerim pogled. To je princip kojeg se držim, jer želim da krajnji rezultat bude što prirodniji, koliko uopće može biti prirodan s tom količinom šminke. 😀 


Potom na taj "očišćeni dio" nanesem sjenilo, u ovom slučaju zlatno shimmer sjenilo. Ovdje sam dodala malo dubine u vanjskom kutu oka s najtamnijom mat smeđom nijansom iz palete. 


Potom sam dodala maskaru i liniju crnog tuša uz trepavice. Kako bi dodatno definirala cut crease i razliku između zlatne shimmer nijanse na kapku i mat nijansi u pregibu, dodala sam tanku liniju šljokica. Ovdje sam koristila J.Cat Sparkling Powder u nijansi Gold Road, koju sam zalijepila pomoću Makeup Factory Fixing gela.


Ako želite otići korak dalje, možete na cijeli kapak zalijepiti šljokice. Taj pothvat svakako zahtijeva dozu glamura uz umjetne trepavice. Ja ovdje nosim umjetne trepavice iz Tedija, koje sam vam danas spominjala na Facebooku. 😊

I eto, u svega nekoliko koraka možete postići ovu tehniku u šminkanju, koja izgleda znatno kompliciranije, nego što u suštini je. Najbolji savjet koji vam mogu dati je da vježbate, jer jedino tako možete prilagoditi sve sebi i izvesti ono što želite. Šminka je odlična igra za odrasle, nemojte ju previše ozbiljno shvaćati! 😉 Kako vam se sviđa ovaj look? Koristite li vi cut-crease tehniku? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty