Emanuel Ungaro - Ungaro for Her poklon set

11. pro 2019.

Pozdrav ljepotice, znam da mnogi u ovo vrijeme vole poklanjati parfeme, pa se stoga trenutno čini mi se, najviše i nudi parfemskih setova. Kako je Notino poznat po zaista širokoj paleti parfema, odlučila sam isprobati i predstaviti vam parfemski poklon set brenda Emanuel Ungaro koji sadrži Ungaro for Her parfem i mlijeko za tijelo. Ako vas zanima kako mi se ovaj set svidio i vrijedi li vaše pozornosti, nastavite čitati! 😉


Dakle, poklon set Ungaro for Her dolazi u šarenom kartonskom pakiranju, koje je istog printa kao i parfem i mlijeko za tijelo koji se nalaze unutar kutije. Oba proizvoda su dobro smještena unutar pakiranja, pa nema straha od oštećenja tijekom transporta. Odlična stvar setova poput ovog je što ih možete bez puno muke zamotati ukrasnim papirom, ako ih poklanjate. 😄 U ovom setu dolaze istoimena parfemska voda u količini od 30 ml i mlijeko za tijelo u količini od 200 ml. Cijena seta na Notinu iznosi 161,40 kn. Parfem preporučuju koristiti unutar 30 mjeseci, dok mlijeko za tijelo valja potrošiti unutar 18 mjeseci, a oboje su proizvedeni u Italiji. Inače, cijena ovog parfema od 30 ml iznosi 149 kuna, tako da se definitivno isplati dodati tih 12 kuna za ovaj set. 


Ungaro for Her parfem predstavljen je 2019. godine, a opisuju ga cvjetni mirisi s dodatkom slatkih voćnih nota. Drugim riječima, bazu parfema čine pačuli, sandalovina, mošus i vanilija, u srcu se nalaze tuberoza, jasmin i cvijet naranče, a glavu kruška, badem i šljiva. Na mojoj koži se osjeti fina kombinacija jasmina i voća obavijena jakom slatkoćom. Ne mogu reći da je ovaj parfem za mene otkriće, jer sam definitivno već osjetila, a i koristila mirise slične njemu. Nešto je umjereniji i ne vrišti "pogledaj me", kao većina sličnih mirisa, ali je definitivno postojan i poprilično dugotrajan. Prvih 2-3 sata je intenzivan pa ga mogu i sama osjetiti na sebi. Nakon toga mu polako slabi intenzitet, ali ga do ostatka dana znam osjetiti u naletima, što mislim da je sasvim prihvatljivo za svakodnevne prilike. Rekla bih da pakiranje ovog parfema, iako je sama bočica sasvim bazična, printom odgovara njegovim karakteristikama. Razigran, sladak, šarmantan miris koji definitivno ne bi poklonila nekome iznad 30 godina, bez diskriminacije. 😄 Isprobajte tester i shvatit ćete o čemu vam govorim! 😉

Mlijeko za tijelo koje prati ovaj parfem je neobično guste teksture za ovakav proizvod, kao što možete i vidjeti na slici iznad. Međutim, prilikom razmazivanja osjetite kako je riječ o laganoj formuli, koja je izrazito parfumirana. Ovo nije tip proizvoda koji pruža dobru hidrataciju, posebice ako imate suhu kožu. Međutim, mislim da se to ni ne očekuje u ovakvom setu. Smiri mi iritaciju kože nakon brijanja, ali ne mogu reći da je učini nestvarno mekanom i hidratiziranom. I da, nije me peckao prilikom korištenja. Jako se brzo upija u kožu, doslovno u roku dvije minute. Mazala sam ga često na ruke i primijetila kako se miris, koji je naravno slabiji od parfema, zadržava dobrih pola sata na koži, ako ne i duže. Koristila sam ga i kao bazu za parfem, ali ne mogu sa sigurnošću reći da produžuje postojanost parfema, koji je sam po sebi dugotrajan.

Sastojci
U konačnici mogu zaključiti da je riječ je o jednom jako lijepom mirisu koji se proteže ovim setom i svakako u ovom cjenovnom rangu zaslužuje više pozornosti. Mislim da bi se većini mlađe populacije svidio. Jeste li vi isprobali ovaj parfem? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty