Holika Holika, Tonymoly & Erborian sheet maske

23. sij 2020.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim prve dojmove još jednog skupa sheet maski koje sam nedavno isprobala. Naime, Notino nudi dobar izbor korejskih brendova, a meni su se često jako svidjele upravo njihove sheet maske! Tako sam odlučila isprobati maske navedenih brendova koje su isključivo korejskog podrijetla. Kako su mi se svidjele i hoću li ih ponovno kupovati, pročitajte u nastavku! 😉


Erborian BB Shot sheet maska 


BB Shot maska dolazi u slatkom pakiranju u količini od 14 grama i dermatološki je testirana. Maska obećava efekt bebine kože, odnosno hidrataciju, zaglađivanje teksture kože i posvjetljivanje. Na pakiranju također navode kako ima biserni finiš. Sama maramica je nešto deblja, pa samim time na koži nije prozirna. Veličina maramice je odlična i lijepo prianja na lice. Sadrži nekakav blagi miris koji me podsjeća na neke skupe kremice. Maska je lijepo natopljena serumom koji ne kapa prilikom odmotavanja, jer je teksturom dosta gušći i bijele je boje. Baš poput neke rjeđe kreme za lice. Maska me nije peckala niti mi je izazvala negativne reakcije na koži. Maska se u roku 15-ak minuta zaista osuši na licu. Koža nakon korištenja ostaje jako ljepljiva na dodir, a osjećaj na koži je poput nanošenja jako guste kreme. Koža ne izgleda tipično sjajno i nahranjeno već zaglađeno i gotovo mat. Rekla bi da je za to ponajviše zaslužan sastojak vinyl dimethicone, koji se nalazi na trećem mjestu u sastojcima. Osobno mi to nema smisla, jer cilj maski za lice mi je prvotno dodatna hidratacija, ne treba mi zaglađena koža prije spavanja. U svakom slučaju, ja ne bi ponovila kupovinu ove maske. 

Cijena: 59 kn

Holika Holika Watermelon sheet maska

Watermelon maska dolazi u preslatkom pakiranju u obliku lubenice. Sadrži 25 ml i dermatološki je testirana. Sadrži ekstrakt lubenice koji je prvi sastojak na popisu, a za koji tvrde da čini ukupno 90% sastojaka. Maska obećava hidrataciju i elastičnost umorne kože. Sama maramica je tanje teksture, pa je djelomično prozirna na licu. Maramica je dosta velika i lijepo izrezana na par mjesta, pa lijepo prianja na kožu, a meni je recimo pokrila i par centimetara ispod brade, što je definitivno plus. Sadrži blaži miris lubenice, koji nije napadan na koži tijekom korištenja. Maska je lijepo natopljena serumom koji ne kapa okolo tijekom odmotavanja. U vrećici ga nakon korištenja maramice ostane dosta, pa se može još nekoliko puta iskoristiti. Maska me nije peckala niti mi je izazvala negativne reakcije na koži. Nakon korištenja, ostavila je kožu mekom, jako lijepo nahranjenom i jedva primjetno ljepljivom na dodir. Definitivno bi ju voljela ponovno koristiti!

Cijena: 35,65 kn


Holika Holika Pure Essence Lemon sheet maska

Pure Essence Lemon maska dolazi u žarko žutom pakiranju od 20 ml. Obećava posvjetljujuće djelovanje zbog vitamina C i navode kako će vratiti koži elastičnost, omekšati je i nahraniti vitaminima, a ako se redovito koristi, može djelovati i kao blagi piling. Sama maramica je jako tanka, pa je na koži u potpunosti prozirna. Maramica je nešto veća, ali odlično prianja na kožu. Jako je natopljena rijetkim serumom, pa bi ju bilo dobro odmotavati u kupaonici primjerice. Također, seruma ostane u vrećici nakon korištenja, pa možete uživati u njegovim benefitima još nekoliko puta. Maska sadrži fini citrusni miris, koji nije preintenzivan. Nije me peckala, iako sam imala nekoliko prištića na licu. Nakon korištenja, ostavila je moju kožu mekom, sjajnom i ugodno nahranjenom. Bila mi je odličan dodatak rutini i svidjelo mi se njezino djelovanje na mojoj koži. 

Cijena: 31,75 kn



TONYMOLY I'm AVOCADO sheet maska


I'm AVOCADO maska dolazi u pripadajućem zelenom pakiranju s aplikacijom avokada, kojeg jednostavno ne možete ne primijetiti. :D Sadrži 21 gram, a obećava vratiti sjaj i pružiti dubinsku hidrataciju suhoj koži. Ekstrakt avokada u sastojcima je na petom mjestu, međutim prije njega za oko zapinje mineralno ulje, koje zbog svojih karakteristika ne prodire u kožu, već stoji na površini iste, pa se već dugo vodi rasprava o njegovoj ne(poželjnosti) u kozmetici. S obzirom na to da je ovdje riječ o jednokratnoj maski za lice, smatram da nije alarmantno niti da biste na osnovu toga trebali izbjegavati ovu masku, osim naravno ako ste već prethodno imali negativne reakcije kože uzrokovane istim. Sama maramica je nešto deblja, ali solidno prianja na lice. Dosta je natopljena mliječnim tekućim serumom, pa ju valja stavljati u kupaonici. Lijepo osvježava, sadrži neki ugodni, ali nenapadan miris. Nije mi izazvala nikakve negativne reakcije kože niti peckanja. Nakon korištenja, koža lica mi je bila mekana, sjajna i lijepo nahranjena, a nije bila ljepljiva na dodir. 

Cijena: 51,90 kn

U konačnici mogu reći da su me se najviše dojmile Holika Holika maske! Veselim se isprobavanju ostalih proizvoda i brendova iz K-Beauty asortimana! Koje sheet maske vi koristite? Jeste li isprobali neku od ovih? Pišite mi u komentarima! 😉

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty