NYX Suede Matte ruževi - Dainty Daze, Cannes & Sweet Tooth

12. sij 2020.

Pozdrav ljepotice, kako dugo nisam ništa novo isprobala od NYX kozmetike, dok sam istraživala njihov asortiman, za oko mi je zapeo Suede Matte ruž za usne. Na kraju se nisam mogla odlučiti između nijansi, pa sam odabrala tri predivne boje koje već nekoliko tjedana nosim na usnama. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati! 😉


Suede Matte ruževi dolaze u preslatkom pakiranju sa srcima. Izrađeni su od plastike i čvrsto se zatvaraju na klik, tako da ih bez brige nosim sa sobom u torbici, a i u putnom neseseru. Na poleđini pakiranja preko poklopca stoji naljepnica s podacima o proizvodu, tako da možete biti sigurni da kupujete neotvaran ruž. Dolaze u predivnih 36 nijansi, od svakodnevnih nude tonova prema žarkim i neobičnim nijansama poput plave ili crne. Ja sam za sebe odabrala nijanse Dainty Daze, Cannes i Sweet Tooth. Ruževi sadrže standardnih 3,5 grama i veganski su proizvodi. Cijena na Notinu im je 69 kuna, a proizvedeni su u Kini. Sadrže neki slatkasti miris koji nije naročito intenzivan. 


Formula ruževa na nijansama koje sam isprobala je u potpunosti ista. Izgledaju pomalo baršunasto u pakiranju i takav osjećaj ostavljaju na usnama. Lijepo su kremasti i nanose se bez poteškoća. Dobro su učvršćeni u pakiranju, pa nema straha ni od lomljenja. Ostavljaju mat finiš koji je ugodan i kremast na usnama. Ne ističu suhoću usana i ne razlijevaju se u pore i linije oko usana. Za ovakav tip ruža su poprilično dugotrajni. Preslikavaju se, ali nakon što se skine onaj površinski kremasti sloj, boja na usnama i dalje ostaje prisutna, poput staina. Osim ako ga naravno u potpunosti ne obrišete. Ja recimo imam naviku tapkati salvetom usne tijekom jela, pa sam tako ostala iznenađena kada bi nakon ručka vidjela da ruža još uvijek ima na usnama. Sastojci svih nijansi su isti, a možete ih vidjeti ispod.

SASTOJCI: Isononyl Isononanoate, Ethylhexyl Palmitate, Polyisobutene, Silica, Nylon-12, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax/Candelilla Cera/Cire de Candelilla, Polyethylene, Paraffin, Kaolin, Aluminum Hydroxide, Microcrystalline Wax/Cera Microcristallina/Cire Microcristalline, Glycerin, Alumina, Aluminum Benzoate, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, Barium Sulfate (CI 77120), Phenoxyethanol, Fragrance/Parfum, Eugenol, Hydroxycitronellal, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate. MAY CONTAIN (+/-): Red 7 (CI 15850), Red 28 Lake (CI 45410), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891), Red 6 (CI 15850), Yellow 5 Lake (CI 19140), Blue 1 Lake (CI 42090).


Nijansa Dainty Daze je predivna topla nude nijansa koja čini odličnu kombinaciju breskvastog i smećkastog tona. Kao što možete vidjeti na slici iznad, mogu je nositi samostalno na usnama, bez da izgledam kao mrtvac. 😄 Odlično surađuje i u kombinaciji s tamnijim olovkama i sjajilima, kao i ostale nijanse ovih ruževa. Ovu nijansu konkretno svakodnevno najviše nosim, jer doslovno ide uz sve kombinacije boja na očima, kao i na licu.


Iduća nijansa koju sam odabrala nosi naziv Cannes. Riječ je o predivnoj i uvijek popularnoj nijansi boje mesa, koja u pakiranju izgleda nešto tamnije i više smeđe. Međutim, kada se razmaže i nanese na usne, kao što vidite na slici iznad, do izražaja dolazi njezina ružičasta strana, koja doduše izgleda toplije od klasičnih nijansi tog spektra. 


Na kraju imamo nijansu Sweet Tooth, koja je prava definicija fuksija nijanse, kako bi blogeri rekli. 😄 Drugim riječima, radi se o tamnijoj žarko ružičastoj nijansi koja naginje ljubičastom spektru. 


Meni su se ovi ruževi generalno pokazali sjajnima i zaista ih mogu preporučiti! Žao mi je što su u kozmetičkoj zajednici nekako prošli ispod radara, jer nisam vidjela da itko o njima govori online. Kako vam se čine nijanse koje sam odabrala? Što ste vi zadnje isprobali od NYX kozmetike? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty