Empties #15

8. sij 2020.

Pozdrav ljepotice, danas vam nakon gotovo četiri mjeseca donosim još jedan post o potrošenim proizvodima. Nakupilo se puno toga, tako da neću dužiti. Ako vas zanimaju moji finalni dojmovi o potrošenoj kozmetici, nastavite čitati! 😊



Tijekom proteklog vremena potrošila sam dva Balea gela za tuširanje iz iste linije. Oba su gelaste teksture i poprilično osvježavaju. Rekla bi da su idealni za toplije dane u godini. Oriental Rose miriše predivno i nenapadno po ružama, a Yuzu ima divni citrusni miris čistog limuna. 


Redovito žongliram između Nivea i Dove dezića, pa sam tako u proteklom periodu potrošila Nivea Black&White Invisible Fresh i Dove Invisible dry dezodorans u spreju. Isprobala sam više varijanti bez aluminija, ali na meni takve verzije apsolutno ništa ne rade, tako da sam odlučila držati se provjerenih klasika poput ova dva.


Potrošila sam i CV Hydro gel za umivanje lica, koji mi je bio odličan tijekom ljeta i jeseni, ali sam tijekom prosinca zamijetila kako nije blagonaklon dehidriranoj koži lica. Svejedno ga i dalje smatram odličnim drogerijskim ulovom i rado ću ga ponovno kupiti na proljeće! 😊 O promašaju zvan Kaina krema za ruke, pričala sam na Facebooku. Za moju kožu ne radi apsolutno ništa po pitanju hidratacije, za razliku od Baleinog koncentrata kojeg sam dosad kupila sigurno 10-ak puta. 🙌


Batiste Cherry šampon za suho pranje i Byphasse tonik za lice s divljom ružom su dva proizvoda koje godinama konstantno kupujem i ne mijenjam. Definitivno moja dva dugogodišnja favorita! 💖


Balea ulje za skidanje šminke koristim već neko vrijeme, od kada sam počela prakticirati tzv. double cleansing tehniku, pa njega koristim kao prvi korak skidanja šminke. Odlično skine šminku, a pri tome ne peče i ne iritira oči. Skintegrin Clarion sam dosta dugo koristila i u početcima mi je bio preintenzivan, no krajem godine sam ga počela češće nanositi i stvarno mi je lijepo očistio lice. Planiram ga ponovno kupiti. 👍 O Balea spreju za lice s aloa verom sam vam pisala recenziju i baš mi se pokazao solidnim proizvodom. I njega planiram ponovno kupiti na ljeto, jer mi se čini da bi bio odlično hidratantno osvježenje, posebice na plaži. 


Ovdje pak vidite moj arsenal putnih proizvoda koji su stanovali u putnom neseseru. 😀 Batiste Blush mi je bio sasvim okej izbor, iako uvijek preferiram Cherry verziju. O istom Dove deziću sam već gore pisala, tako da vam je jasno koliko ga volim. Kneipp gel za tuširanje ugrabila sam prije odlaska doma pred blagdane i baš me je lijepo poslužio u tih dva tjedna. Miriše citrusno, ljetno, na svježe cijeđeni limun! 😍 


Wet n Wild Liquid Catsuit ruž u predivnoj crvenoj nijansi imam već jako dugo i primijetila sam da se počeo dosta sušiti, pa sam odlučila pozdraviti se s njim. Za razliku od nekih drugih nijansi iz kolekcije, formula ove crvene nijanse znala mi je ponekad praviti probleme, tako da kupnju vjerojatno neću ponoviti. O Maybelline Fit Me Luminous+Smooth puderu sam vam također već pisala. Jedan lijep, lagan puder sjajnog finiša koji me nije niti razočarao, niti naročito oduševio. Po pakiranju Colour Pop Moon Child sjajila, vidite da sam ga poprilično koristila i voljela. Riječ je o predivnom nude sjajilu za usne, kojega planiram ponovno naručiti čim budu imali akciju besplatne poštarine. 


Carmex balzam za usne je također jedan od dugogodišnjih favorita i bez njega nikada ne ostajem, jer najbolje hidratizira i štiti moje usne. L.A. Girl korektor u tamnoj nijansi naručila sam prije nekoliko godina i koristila ga u svrhu kremastog bronzera, za što se pokazao odličnim! No, istekao mu je rok, kao i ovom Alverde kremastom rumenilu, i iako sam oba proizvoda voljela, nisam ih uspjela do kraja potrošiti. Međutim, ne želim riskirati negativne reakcije kože, tako da sam ih teška srca odlučila baciti. 


Eveline Minimax lakove za nokte često koristim i trošim, pa ne čudi što se jedan primjerak našao ovdje. O Essence The gel nadlaku sam vam također već pisala i ne mogu vjerovati da su ga povukli iz prodaje! Na slici vidite moje zadnje pakiranje. 😥 Zato sam trenutno ponovno u potrazi za nadlakom koji će produžiti trajnost manikure. Ako imate kakve preporuke za iste, obavezno mi pišite u komentarima! 


Sačuvala sam i jedno pakiranje Aveo kremastog sapuna s breskvom i jogurtom, koji doslovno miriše po voćnom jogurtu. 😍 Morate isprobati kako ovo dobro miriše! Today blazinice su doputovale sa mnom iz Austrije i tek nedavno sam ih potrošila. Bile su mi sasvim dobre i nisu se raspadale tijekom korištenja. 


Za kraj sam ostavila dvije kućanske potrepštine - Ornel i Vernel omekšivače za rublje! 😀 Oba sam kupila za neke sitne novce i bili su mi sasvim dobri, iako je Ornel po mirisu bio intenzivniji, pa bi možda njega idući put odabrala. 

Nadam se da vas nisam umorila ovim silnim proizvodima i da ste izdržali do kraja posta. Pišite mi što ste vi posljednje potrošili i jeste li koristili neki od spomenutih komada? 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty