MAC Powder Blush - Mocha

9. velj 2020.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim svoje dojmove o jednom od kultnih proizvoda MAC kozmetike - rumenilu u nijansi Mocha. Ako vas zanima slažem li se i ja s tom titulom, nastavite čitati! 😉


Dakle, MAC Powder Blush rumenilo dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju koje je smješteno u kartonsku kutijicu s dodatnim informacijama o samom proizvodu. Samo pakiranje je jako lijepo izrađeno i čvrsto se zatvara, pa nema straha od potencijalnih nezgoda. Ovo rumenilo spada u dio Back 2 MAC programa, unutar kojeg možete vratiti 6 potrošenih pakiranja MAC proizvoda i dobiti besplatni ruž po izboru. Inače, ovu liniju rumenila krasi sveukupno 30 različitih nijansi, od kojih je na Notinu dostupno 12. Kao što sam već napomenula, ja sam se odlučila za sigurnu zonu i uzela nijansu Mocha. Riječ je o mat rumenilu koje dolazi u količini od 6 grama, a proizvedeno je u SAD-u. Cijena na Notinu mu iznosi 175 kn. 


Nijansa Mocha na pri pogled u pakiranju odaje dojam hladne prljavo roze nijanse, međutim ja bi ipak rekla da je riječ o neutralnom tonu. Nosila sam je i s toplijim i hladnijim nijansama, što na očima, što na usnama i nikada nije odskakala od ostatka šminke na licu. Zato sam je i nazvala sigurnom zonom! 😉 Na slikama ispod je nosim s izrazito toplim bronzerom, pa uzmite u obzir da nijansa može malo varirati od opisa. Rumenilo je neke srednje do jače pigmentacije, što znači da ćete teško završiti s krugovima rumenila nasred obraza. Ne sadrži nikakav miris i ne trusi se prilikom korištenja. Nisam iskusila nikakve negativne reakcije na koži i iako je riječ o mat finišu, ne bi rekla da ističe suhoću kože, naravno ako je pravilno hidratizirate prije šminkanja.


Rumenilo se jako lijepo hvata za kist, već s jednim dodirom kista. Vrlo lako se blenda, u svega nekoliko poteza. Mislim da tu veliku ulogu igra i gore spomenuta srednja pigmentacija. Lijepo se i ravnomjerno nanosi, a lako nadograđuje. Ako samo jednom pokupim rumenilo kistom i nanesem ga na lice, dobijem prirodni izgled, koji na mojoj koži već nakon 8 sati valja nadograditi. Međutim, ako u dva nanosa stavim rumenilo na obraze, ono blago izblijedi tijekom dana, ali nemam potrebu za ponovnim nanošenjem. Meni to osobno ne stvara problem, kada već imam nijansu za kojom uvijek mogu bez razmišljanja posegnuti. 


Što se tiče titule kultnog proizvoda, mislim da je to danas, u moru raznovrsne ponude kozmetike, teže procijeniti. Istina, uživala sam u korištenju ovog rumenila i svakako ću ga sa zadovoljstvom nastaviti koristiti, ali ne smatram da ga naprosto morate imati! Ipak, ako tražite neke specifične nijanse ili primjerke koje ćete zaista moći koristiti u kombinaciji sa svime, poput nijanse Mocha, onda vam definitivno mogu preporučiti da bacite pogled na ova rumenila! 

Lijevo: swatch na koži, desno: Mocha rumenilo na licu; oboje slikano na prirodnom svjetlu
Sve u svemu, mogu zaključiti da me MAC ni ovaj put nije razočarao i drago mi je da sam odabrala upravo ovu nijansu! 😊 Pokloni za Valentinovo možda se čine već isfuranom navikom, ali znakovi pažnje prema voljenima nikada ne bi trebali biti! Ako se odlučite kupovati nešto, škicnite ponudu na Notinu, jer nude zaista širok asortiman, a smatram da recimo s MAC proizvodima, kao i s ovim rumenilo, uvijek možete usrećiti svakoga tko koristi šminku ili u najboljem slučaju sebe! 😄 Jeste li vi isprobali MAC rumenila? Kupujete li poklone za Valentinovo? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Nisam još imala prilike isprobati nešto od MACa, ali me nakon čitanja recenzije ovo rumenilo baš zaintigiralo ! Nijansa ti super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! 🥰 MAC nudi toliko toga, da se nekad zaista teško odlučiti što je vrijedno isprobavanja. 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty