Balea Mr. & Mrs. Panda kolekcija - krema za ruke i sheet maska

14. velj 2020.

Pozdrav ljepotice, sretno vam Valentinovo! ❤️ Neovisno slavite li danas ili jedva čekate da epizoda prekomjernih srca i crvene boje završi, preporučujem da počastite sami sebe s nekom sitnicom. Čisto sebi za ljubav! Danas vam stoga donosim recenziju dva proizvoda iz preslatke Baleine limitirane kolekcije Mr. & Mrs. Panda koja vrišti proljeće, a s kojima se možete počastiti bez grižnje savjesti! 😉

Unutar ove kolekcije postoji i gel za tuširanje, losion za tijelo i tekući sapun za ruke. Svi mirisi proizvoda iz ove kolekcije su različiti, ali predivni. S obzirom na to da proizvoda za njegu tijela imam i više nego što trenutno mogu potrošiti, odlučila sam isprobati masku za lice i kremu za ruke, koje nekako najviše i najčešće koristim i trošim na svakodnevnoj bazi. U nastavku vam prenosim svoje dojmove! 😊 


Krenut ću prvo s maskom za lice u maramici, koja sadrži osvježavajući miris kivija i cvijeta jabuke. Maska je namijenjena hidrataciji svih tipova kože. Sama maramica je tanka, lijepo natopljena serumom i lijepo prianja na kožu. Na njoj se nalazi aplikacija jazavca ili rakuna, nešto u tom stilu, tako da nećete izgledati kao duhovi s njom, ali bi vas se ukućani svejedno mogli uplašiti. 😂 Najviše se osjeti ugodan miris zrelih jabuka koji prilikom korištenja nije toliko intenzivan. Maska je jako ugodna na licu i nije mi izazvala nikakve neželjene reakcije. Nakon korištenja, koža je mekana, podatna i nahranjena. Neko vrijeme ostavlja kožu dosta ljepljivom na dodir, što meni osobno ne smeta. Sve u svemu, jako su mi se svidjeli efekti ove maske! 👍 

Cijena: 14,90 kn
Prodajno mjesto: DM


Moram priznati da sam ispočetka bila skeptična prema kremi za ruke s mirisom kupine i tratinčica. Dolazi u standardnoj tubici sa 100 ml proizvoda, za kojeg tvrde da je i veganski. Miris joj je slatkast, ali poprilično cvjetni, te se zadržava neko kraće vrijeme na koži. Lagane je srednje guste teksture i nije vodenasta, što je za mene veliki plus, jer mi obično takve kreme apsolutno ništa ne rade. Vrlo lako se razmazuje i ne ostavlja masni trag na koži. Znate da sam ja inače veliki fan Baleinog koncentrata za ruke i stoji mi uvijek na stolu pri ruci, jer ga koristim više puta dnevno. Međutim, odlučila sam u potpunosti zanemariti koncentrat i u svrhu testiranja samo koristiti ovu kremu.


Očekivala sam da ću se nakon dva dana morati vratiti svom voljenom koncentratu, međutim to se nije dogodilo. Ova krema mi je sasvim solidno održavala kožu ruku njegovanima i mekanima. Nije bilo nikakvih tragova ni osjećaja suhoće. Međutim, nemojte očekivati da će vam ova krema učiniti čudo preko noći na suhoj i ispucanoj koži! Nije zamijenila moju ljubav prema koncentratu za ruke, jer je on nešto gušći, hidratantniji, a nema mirisa koji bi mi se miješao s parfemom na zapešću. Znam da su to sitnice razlike, ali tu sam da ih istaknem! 😄 U svakom slučaju, na kraju sam ostala pozitivno iznenađena ovom kremom i svakako ću je nastaviti koristiti svakodnevno za održavanje njege kože ruke, dok ću koncentrat uvrstiti u noćnu rutinu.

Cijena: 9,90 kn
Prodajno mjesto: DM


Kako već možete zaključiti iz mojih dojmova, ja sam zaista uživala u korištenju ova dva mališana iz limitirane  Mr. & Mrs. Panda kolekcije. Vjerujem kako će još neko kraće vrijeme biti dostupna na policama, pa vam preporučujem da bacite pogled, pomirišite ih i počastite se nečim! Jeste li vidjeli ili isprobali ovu kolekciju u DM-u? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana 

Objavi komentar

Shine Of Beauty