Trend It Up Ultimate Sparkle tekuća sjenila

4. ožu 2020.

Pozdrav ljepotice, nekoliko puta sam prolazila pokraj Trend It Up Ultimate Sparkle tekućih sjenila, tješeći se kako mi stvarno ne treba više kozmetike. Međutim, vrag mi nije dao mira da propustim potencijalna nova drogerijska otkrića, pa sam se jednom prilikom ciljano zaputila po dva primjerka koja vam danas predstavljam! Kakvim su se otkrićem u konačnici pokazali, saznajte u nastavku! 😉


Ultimate Sparkle tekuća sjenila dolaze u debljim plastičnim pakiranjima s dugim spužvastim aplikatorom. U ponudi imaju tri nijanse, od kojih sam ja odabrala dvije - 010 i 020. Nijansa 010 je jedna divna svijetla boja zlata s ružičastim odsjajem, a nijansa 020 je kombinacija tamno zelene (gotovo smeđe) nijanse s ljubičastom. Obje ostavljaju taj duochrome efekt koji me i privukao na kupovinu. Nažalost, na pakiranju su jako oskudni s informacijama! Naime, nije navedena ni mililitraža odnosno količina sjenila niti sastojci. Preporučuju korištenje sjenila unutar 6 mjeseci od otvaranja, a proizvedena su u Njemačkoj. Cijena jednog Ultimate Sparkle sjenila iznosi 23,90 kn.


Izgledaju divno i obećavajuće na swatchevima, međutim čak i na fotki ispod možete djelomično vidjeti problem koji me izluđivao s ovim sjenilima. Uopće se ne daju lijepo izblendati niti nadograditi! Rekla bi da je najveći problem tekstura koja je presluzava, da tako kažem. Prilikom nanošenja sjenila na kapak, nisam nikako mogla dobiti punu boju, već tek ponegdje neku šljokicu. Ako bi slučajno pokušala dva put prijeći aplikatorom ili nadograditi sjenilo prstima, ono bi počelo dizati sve ispod sebe, što nikako nije završavalo lijepo. Pokušala sam ih nanositi i sa spužvastim aplikatorom, i s prstima, ali i s kistom. Ništa mi nije davalo zadovoljavajuće rezultate koji bi me ponukali na korištenje ovih sjenila. Jedini način s kojim bi mogla ova sjenila iskoristiti jest ako ih pomiješam s nekim drugim pigmentiranim praškastim ili kremastim sjenilima. Međutim, u tim kombinacijama Ultimate Sparkle sjenila ne dodaju ništa spektakularno, pa ni te ultimativne šljokice koje obećavaju nazivom. Doslovno sam se posljednjih tjedana tjerala na korištenje, kako bi ih mogla potpuno isprobati u svrhu recenziranja. Što se trajnosti tiče, mislim da vam je jasno da nisam ni mogla procjenjivati trajnost sjenila od kojih na kapku nazirete desetak čudnih šljokica bez ikakve bazne boje.


Iskreno, ne pamtim kada me nešto ovako razočaralo. Pogotovo od brenda Trend It Up, jer sve što sam dosad isprobala bilo je ako ništa drugo, barem pristojne kvalitete da proizvod možete potrošiti do kraja. Zato ova dva primjerka iz moje kolekcije idu ravno u smeće! Vama samo mogu preporučiti da tih 20-ak kuna uložite u nešto pametnije i da se ne vodite uvijek swatchevima, jer oni ne mogu obećati dobru performansu sjenila na kapcima. Trudim se i sama oduprijeti tome, ali mi se opet znaju ovakvi promašaji zaletiti. Jeste li vi isprobali ova sjenila? Koristite li uopće tekuća sjenila? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty