Farmasi Be Fit refreshing & fixing sprej

23. velj 2020.

Pozdrav ljepotice, nadam se da uživate u ovoj zadnjoj nedjelji veljače! 😊 Jedva čekam da potpuno prevladaju ovi divni sunčani dani! Danas sam vam spremila jednu kratku recenziju relativno novog proizvoda iz Farmasi kataloga. Riječ je o Be Fit refreshing & fixing spreju za lice, odnosno o spreju za setiranje šminke. Kako mi se pokazao u prethodnih mjesec dana, pročitajte u nastavku! 😉



Be Fit sprej dolazi u klasičnoj plastičnoj bočici s pumpicom koja lijepo raspršuje proizvod s udaljenosti od 20-ak centimetara. Neće ostaviti velike kapljice po licu, ali neće ni napraviti savršenu maglicu. U usporedbi s nekim drugim sprejevima pristupačnih brendova, smatram da je pumpica na ovom spreju jedna od boljih! Dolazi u količini od 115 ml, što će vam definitivno potrajati nekoliko mjeseci. Inače, preporučuju korištenje unutar 12 mjeseci. Sprej je proizveden u Turskoj, a u trenutnom katalogu cijena mu je 33 kune. Minimalnog je sastava i između ostalog sadrži pantenol i aloe veru, koji njeguju kožu. Iako je alkohol u sastavu na četvrtom mjestu, ne bi rekla da mi dodatno zateže i isušuje kožu, što je često slučaj s pristupačnim fiksatorima.


Kada sam ga naručila, htjela sam neki sprej za svakodnevno šminkanje, čisto da mi lijepo stopi svu šminku koju imam na licu. Ovaj sprej upravo takav efekt ostavlja! Lijepo poveže sve proizvode, osvježi podlogu, što mi je posebice godilo tijekom onih dana kada mi koža nije htjela surađivati i kada se sve na njoj nekako činilo suho i umjetno. Ne bi rekla da dodatno pomaže niti u matiranju niti u dodatnom sjaju kože. Ne ostavlja nikakav film na licu, ne bi rekla da je ljepljiv na koži i brzo se upije. Ne produžava trajnost šminke i definitivno mi nije zamijenio Urban Decay All Nighter fiksator, ali nisam to ni očekivala od njega. Također, ne sadrži nekakav posebni miris koji bi mi smetao prilikom aplikacije.


Sve u svemu, riječ je o jednom sasvim dobrom proizvodu za neke svakodnevne potrebe. Nije veliko otkriće, ali me definitivno nije ni razočarao! Nastavit ću ga koristiti, a vjerojatno i ponoviti kupovinu kada potrošim ovo pakiranje. Mislim da me namamio na dodatno isprobavanje Farmasi dekorativne kozmetike! 😄 Imate li vi možda neke Farmasi preporuke? Što koristite od njihove kozmetike? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty