Kućna njega ruku i noktiju

22. tra 2020.

Čini mi se da higijena i njega ruku i noktiju, nikada nisu bili popularniji nego trenutno! Ako me pratite neko vrijeme, onda znate da redovito koristim i isprobavam proizvode namijenjene njezi toga područja. Zato vam danas želim predstaviti svoju kućnu rutinu, ali vam ispričati i kako sam ja sama skinula umjetne nokte, koje sam imala početkom ožujka. 😊

Bit ću iskrena i priznati da ne razlikujem znatno vrste manikura i materijale koji se koriste. Međutim, po onome što sam i sama pronašla na internetu, mislim da je princip gotovo identičan za sve. Želite skinuti umjetne nokte? Rašpica za nokte i aceton su jedini proizvodi koji vam mogu pomoći, osim naravno strpljenja. 😄 

Moji nokti su nakon skidanja akrila bili u dosta dobrom stanju, ali mi je kutikula bila suha, a ponovno se vratio i problem listanja noktiju. Tako sam proteklih 3 tjedna uvela u rutinu tri noviteta koja koristim svakodnevno kako bi održala svoje ruke mekima, a nokte čvrstima i njegovanima. 😊


Krema za ruke je u mojoj svakodnevici neizostavna! Ruke nekoliko puta dnevno mažem i to mi je već dugogodišnja navika, jer sam davno prije svaku zimu imala užasno suhe i hrapave ruke. Palmer's Coconut Oil krema za ruke me privukla prvo kokosom iz naziva, a potom i činjenicom da ne sadrži parabene, ftalate, mineralna ulja, gluten, sulfate ni boje. U sastojcima se kokos u dvije varijante nalazi na samom vrhu, što znači da ga ne koriste samo kao marketinški trik, što je danas često slučaj.

Sama krema je bijele boje i divnog nenapadnog, ali primjetnog mirisa! 😍 Srednje je guste teksture, ali se divno razmazuje. Teksturom me podsjeća na maslac za tijelo. Ne ostavlja bijele tragove niti teški masni film. Osjetite kremu na koži, ali to nije onaj teški uljni osjećaj, da tako kažem. Bogatija je po pitanju hidratacije i ja je volim koristiti prije spavanja. Treba joj nešto više vremena da se u potpunosti upije u kožu. Miris kreme se zadržava neko vrijeme na koži. U svakom slučaju, ja sam oduševljena i u proteklih 20-ak dana sam samo nju koristila, tako da sam već pri kraju. 🙌 

Količina: 60 g
Rok: 12 mjeseci
Cijena: 29,90 kn


Spomenula sam da mi je kutikula bila dosta suha, što je kod mene generalno čest slučaj. Zato sam odlučila isprobati vrlo hvaljeno Eveline Argan Elixir 8u1 ulje za nokte i kutikulu. Inače nemam naviku koristiti ulja, jer se uvijek usredotočim na lakove, što sam sada odlučila promijeniti, kad već imam vremena. Ovo ulje između ostalog sadrži i arganovo, bademovo i ulje avokada, a krasi ga divan miris koji me podsjeća na ledeni čaj od breskve. 😄 

Ja ga obično nanosim jednom do dva puta dnevno. Najviše ga volim nanijeti prije spavanja, kako bi se moglo što bolje upiti i što duže djelovati. S obzirom na to da je riječ o ulju, nešto se duže upija, ali ga ostavim par minuta da djeluje pa ga potom utrljam u kožu. Na fotografiji ispod možete vidjeti da mi je ovo ulje u tri tjedna korištenja lijepo nahranilo i obnovilo kutikulu. Zanoktica još imam, ali mi ne stvaraju problem i čini mi se da tu kozmetika generalno ne može puno pomoći. 


Količina: 12 ml
Rok: 12 mjeseci
Cijena: 28,90 kn


Njega noktiju i oporavak same nokatne ploče kod mene uvijek slijede nakon prethodno dobro obavljene hidratacije. Prije lakiranja noktiju, uvijek oblik ili eventualne neravnine popravim rašpicom. Na naslovnoj fotki posta možete vidjeti Diva & Nice Cosmetics rašpicu za nokte s Notina, koja mi je stvarno odlična! Međutim, najvažniji posao u oporavku i rastu noktiju mi je obavio Catrice Iron Strength lak za učvršćivanje. 

Htjela sam lak koji će pomoći mojim noktima, koji su oduvijek bili jadni sami po sebi, a da pri tom ne sadrži formaldehid, kao recimo Eveline 8u1 lak. Stvarno lijepo štiti i učvrsti nokte, ali ih ne ukruti. Nanosim ga uvijek u dva ili tri sloja, nekada kao bazu za lak u boji poput Sally Hansen Insta Dri laka kojeg na slici vidite u nijansi 343 Peach Buzz, a nekada i samostalno. Važno je samo iznova ga nalakirati kada primijetite da se počinje skidati. U svakom slučaju, meni Iron Strength radi posao i nokti mi se više ne listaju. Sada imam i održavam lijepu dužinu noktiju koji izgledaju jednostavno, a njegovano. 


Količina: 10 ml
Rok: 36 mjeseci
Cijena: 23 kn 

Prije (01.04.) i poslije ove rutine (22.04.)
Mislim da na slici iznad jasno vidite razliku. Sva tri proizvoda koje sam vam gore navela napravili su dobar posao i svakako nastavljam s održavanjem rutine. Palmer's kremu za ruke i Catrice Iron Strength lak su me se najviše dojmili i vjerujem da ću ih kupiti ponovno! 

Ovo je rutina koja je kod mene više manje uvijek ista, samo se proizvodi rotiraju, ovisno o tome što testiram trenutno. 😊 Kako vi njegujete svoje nokte? Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? Pišite mi u komentarima! 😉

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty